- File
Мілана
Адміністратор, керівник філії, менеджер по роботі з клієнтами
- Considering positions:
- Адміністратор, керівник філії, менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор рецепції, Адміністратор сервісного центру, Менеджер проєктів
- Age:
- 36 years
- City:
- Dnipro
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10956637/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Герасименко Мілана Ігорівна
Керівник філії, менеджер по роботі з клієнтами, Адміністратор
Повна зайнятість.
Вік:35 років
Місто:Дніпро
Контактна інформація
Телефон:[
Ел. пошта:[
Досвід роботи
Адміністратор (старший)
З 30.12.2020-31.07.2024 (3 роки 7 місяців)
Приватна медична клініка, Дніпро
• прийом та адміністрування телефонних дзвінків в лінії Бінотел;
• зустріч пацієнтів МЗ, робота з чергою;
• надання пацієнтам інформації по роботі МЗ;
• запис пацієнтів на прийом до спеціалістів клініки;
• декларування, консультування пацієнтів згідно роботи МЗ та спеціалістів;
• координація діяльності лікарів (нагадування про запис до вузьких спеціалістів) та іншого персоналу клініки (робота прибиральниці, звернення лікарів з дрібних доручень-ксерокс, друк, щось розкласти, щось налаштувати);
• відстеження доступності робочого місця для фахівців з мінімізацією накладок та перетинів прийомів;
• адміністрування та контроль роботи персоналу з прибирання;
• прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;
• відправка та реєстрація вихідної кореспонденції;
• оформлення необхідної документації, ведення каси, складання звітів;
• проведення розрахунково-касових операцій; робота з терміналом та касовим апаратом;
• формування зявок на замовлення канцтоварів та інших ТМЦ на 3 філії, а також медвитратників з урахуванням місячної потреби;
• життєзабезпечення клініки: своєчасне замовлення води, покупка молока, кави та ін. виклик майстра у разі неполадки/поломки (світло, сантехніка, дрібні ремонти);
• відстеження наявності друкованої продукції: бланки, візитки, рекламні листівки, оформлення заявки на замовлення у разі відсутності;
• табелювання співробітників;
• збір, відправка та контроль сплати рахунків, взаємодія з бухгалтерією та кадровим персоналом;
• виконання інших доручень керівника.
Спеціаліст планових комісій
З 12.2014 по 01.2015 (1 місяць)
Група компаній, Дніпро (Фармацевтика, роздрібна торгівля)
• збір від усіх відповідальних осіб вихідних матеріалів для планової комісії у встановлений термін;
• перевірка відповідності оформлення документів встановленим вимогам та правильність економічних розрахунків;
• формування зведених документів та узгодження їх з керівниками 1-го рівня;
• формування матеріалів та передача у фінансову службу;
• Підготовка управлінських звітів, прийняття участі в автоматизації та контролі якості.
Досягнення
100% виконання поставлених завдань та їх якість у встановлені терміни
Регіональний менеджер
з 06.2012 по 07.2014 (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Споживчий центр" (фінансова компанія) (кредитування фізичних осіб)
• контроль роботи працівників 22-х відділень у довірених містах (Дніпро, Кам’янське, Харків);
• табелювання 60-ти співробітників (запізнення, відпустки) у довірених містах;
• розробка систем ефективного управління персоналом;
• розробка систем ефективного навчання персоналу з якісного обслуговування клієнтів;
• впровадження мотиваційних систем в управлінні персоналом;
• контроль та підтримка внутрішнього/зовнішнього вигляду 22-х відділень;
• забезпечення повноцінної та ефективної діяльності відділень;
• планування роботи співробітників;
• проведення співбесід;
• навчання та контроль роботи співробітників;
• адаптація нових співробітників;
• контроль виконання процедур та інструкцій компанії;
• розміщення/контроль реклами у м. Харків, м.Дніпро, м.Кам’янське;
• робота з держ. органами;
• контроль якості роботи персоналу компанії та технічного персоналу;
• взаємодія з орендодавцями;
• успішне відкриття відділень;
• участь у всеукраїнських тендерах (оренда приміщень).
Керівник відділення
з 03.2012 по 07.2014 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "Споживчий центр" (фінансова компанія) (Фінанси, банки, страхування)
• організація процесів зустрічі клієнтів;
• контроль виконання касової дисципліни співробітниками відділення;
• забезпечення обмеженого доступу до каси;
• контроль роботи співробітників (виходи, запізнення, відпустки, табелювання);
• контроль та підтримання зовнішнього вигляду відділення;
• забезпечення повноцінної та ефективної діяльності відділення;
• планування роботи співробітників;
• навчання та контроль роботи співробітників;
• забезпечення якісних показників обслуговування клієнтів співробітниками відділень;
• централізоване забезпечення витратними матеріалами персонал;
• організація відряджень (бронювання готелів, замовлення/купівля квитків).
Операціоніст-касир
з 12.2011 по 07.2014 (2 роки 7 місяців)
ТОВ "Споживчий центр" (фінансова компанія) (Фінанси, банки, страхування)
• надання інформації щодо продуктів;
• ідентифікація клієнтів та прийняття анкетних даних;
• якісне консультування/обслуговування клієнтів;
• оформлення заявок на споживчі позики;
• укладання договорів позики;
• прийом та видача коштів;
• дотримання касової дисципліни;
• робота з банками;
• виконання якісних показників в обслуговуванні клієнтів.
Державний податковий інспектор
з 09.2011 по 11.2011 (2 місяці)
Державна податкова інспекція (податкова служба)
• проведення перевірок підприємств із взаєморозрахунку та взаємодії з контрагентами;
• ведення податкової звітності по підприємствам, що перевіряються;
• ведення звітності щодо відшкодування ПДВ юридичних осіб.
Помічник бухгалтера
з 05.2008 по 08.2008 (3 місяці)
ТОВ "Цегляний завод" (виробництво, оптово-роздрібна торгівля)
• робота з первинною документацією (рахунок, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, податкова накладна);
• взаєморозрахунки із замовниками;
• робота з постачальниками;
• ведення бухгалтерських звітів.
Освіта
НТУ "ХПІ" (Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»)
факультет Бізнесу та Фінансів, спеціальність «Оподаткування», Харків
Вища, з 2006 до 2011 (5 років)
Вища освіта закінчена з відзнакою.
Додаткова освіта та сертифікати
KIY (тренінг, коучинг, консалтинг), Київ
2013 - "Управління часом"
KIY (тренінг, коучинг, консалтинг), Київ
2013 - "Навички ефективного управління"
KIY (тренінг, коучинг, консалтинг), Київ
2014 - "Навички ефективної комунікації"
KIY (тренінг, коучинг, консалтинг), Київ
2014 - "Якісний підбір персоналу”
МТЦ (Медичний Тренінговий Центр), Київ
2023 - “ Ефективний адміністратор клініки”
Знання і навички
Користувач ПК, MS Office, 1С, користувач Internet, MS PowerPoint, MS Outlook, Outlook Express, 1С:Підприємство
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська-вільно
• Англійська ─ В1
Додаткова інформація
• перспективний фахівець із гарним творчим потенціалом та тенденцією до постійного професійного розвитку;
• маю всі необхідні навички для досягнення намічених цілей;
• високий рівень працездатності, відповідальність, пунктуальність;
• дисциплінованість, акуратність, цілеспрямованість;
• відсутність схильності до вирішення особистих питань у робочий час;
• розуміння бізнес-процесів, досвід впровадження різних процесів Компанії;
• вимогливість до себе та підлеглих;
• вміння працювати самостійно та у команді;
• без шкідливих звичок;
• маю власне авто.
Мотивація та побажання до нового місця роботи:
• стабільність організації;
• можливість кар'єрного зростання;
• пошук нових можливостей для фінансового, професійного та кар'єрного зростання;
• бажання рости разом із компанією та вдосконалити свої навички.
Любов до ближнього та тваринок❤️
Similar candidates
-
Менеджер роботи з клієнтами
Dnipro, Vinnytsia , more 8 cities -
Керівник адміністративно-господарського забезпечення
Dnipro, Kyiv , more 4 cities -
Заступник директора відділення
Dnipro, Kropyvnytskyi , more 4 cities -
Директор філії
50000 UAH, Dnipro, Samar, Remote -
Директор філії
Dnipro -
Директор філії
30000 UAH, Dnipro, Remote