- PRO
Алєся
Менеджер, асистент психолога, фахівець з організації надання соціально-побутової допомоги, 40 000 UAH
- Considering positions:
- Менеджер, асистент психолога, фахівець з організації надання соціально-побутової допомоги, Фасилітатор, Збирач, Менеджер проєктів
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 35 years
- City of residence:
- Shostka
- Ready to work:
- Kyiv, Remote, Sumy, Uzhhorod
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/1096156/
Work experience
Асистентом фахівця з психосоціальної підтримки
from 06.2024 to now
(1 year 2 months)
Madair, Суми (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Досягнення:
Ensure accurate and timely reporting of all MHPSS activities according, donor, and the relevant clusters’ criteria.
Develop new proposals, in line with the assessed needs and gaps and the Medair country strategy.
Develop and establish mechanisms to integrate MHPSS and protection into Medair programs.
Develop a comprehensive monitoring and evaluation framework for MHPSS programs, analysing data trends and best practices to inform MHPSS strategy and programming.
Support development and implementation of an integrated referral mechanism.
Coordinate with protection external partners to address the MHPSS and protection needs of beneficiaries.
Team-player with good inter-personal skills, Willingness to support others and to share workload, Aptitude for community mobilisation and capacity-building, Experience in training / mentoring / coaching staff .Desirable Experience working in a multicultural team
Асистент фахівця психосоціальної допомоги: Проведення групових психологічних сесій з MHPSS з використання арт терапії , дихальних технік, релаксації ( обізнаність, підтримка, с психоосвіти, розвиток соціально-емоційної компетенції, покращення комунікативних навичок, допомога учасникам краще розуміти себе).
Фасилітація
Планування та організація своєї роботи
Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Постійне навчання та розвиток професійних навичок
Адаптація до нових умов роботи
Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Дотримання корпоративної культури та цінностей
За сумісництвом водій корпоративного авто Kia Sportage та Toyota rav4. Постійні виїзди на локації для проведення психосоціальної підтримки.
Координатор проекту кейс-менеджмент
from 10.2023 to 02.2024
(4 months)
Medair, Шостка (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Досягнення:
Координатор проєкту кейс-менеджменту.
Робота в команді, з командою.
Вміння організовувати роботу, втілення проекту з видачі грошової допомоги.
Звітність. Ведення документації. Логістика.
Планування та керування виконанням проекту згідно зі специфікаціями та термінами
Координація роботи між різними командами та учасниками проекту
Забезпечення взаємодії між різними проектними етапами
Моніторинг та аналіз виконання завдань та прогресу проекту
Ведення документації та звітності з результатами проекту
Організація засідань та зустрічей для обговорення прогресу та планів
Впровадження стратегій ризик-менеджменту та управління змінами
Контент менеджер, копирайтер и рерайтер
from 06.2017 to now
(8 years 2 months)
Фрилансер, Шостка (Контент менеджер, копирайтер и рерайтер)
Написание текстов презентационного и рекламного характера, работа с уникальными текстами, English тексты, работа в админке. Работа с базовыми программами Microsoft Office и многими другими. обработка фото и т.д.
Продавец-консультант. Администратор
from 08.2013 to 03.2014
(7 months)
ЧП Молчанова, Киев (Торговля)
обеспечение максимального объема продаж. выполнение плана продаж.Приемка и расстановка принятого товара.Участие в инвентаризации.Ведение отчетных и кассовых документов.
Торговый представитель
from 06.2012 to 09.2012
(3 months)
ЧП Гагарин, Шостка (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
консультирование клиентов по продукции или услугам;
работа с существующей клиентской базой;
поиск новых клиентов (презентация товаров или услуг, заключение договоров);
ведение отчетности по выполняемой работе.
работа с дебиторской задолженностью;
участие в работе отдела продаж;
обучение продавцов клиентов нюансам реализации товара;
Стюардесса
from 08.2009 to 04.2011
(1 year 8 months)
Гюнсел, Киев (Транспорт, логистика)
Постоянная работа с людьми. Обслуживание пассажиров. проведение презентаций компании. Работа с документацией отчетность.
Достижения:успешный результат переговоров в любой критичной ситуации. Выведение компании на высший уровень обслуживания. Умение общаться с клиентами,умение анализировать и систематизировать полученную информацию,планировать свою работу.
Член бригады ресторана
from 04.2008 to 11.2008
(7 months)
МакДональдз, Киев (Пищевая промышленность)
обслуживание посетителей на прилавке, приготовление продукции на кухне. Работа с посетителями. Обработка заказов. Робота с кассой.
Education
ККЛП
Организация производства, Киев
Higher, from 2007 to 2010 (2 years 5 months)
ККЛП
Организация производства, Оператор электронно-вычислительных машин, Киев
Higher, from 2007 to 2009 (2 years 3 months)
информатика и КТ, автоматизация обработки экономической информации
Additional education and certificates
Запровадження охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки (ПЗПСП) у надзвичайних ситуаціях
2024
Certificate
Курс по запобіганню самогубства
2024
Виклики, пов'язані з комунікацією, щодо ризиків взаємодії з громадськістю
2025
Ресурси для професіоналів: Психосоціальна підтримка,самодопомога та ефективна взаємодія з вразливими категоріями населення.
2025
Knowledge and skills
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- Windows
- Adobe Photoshop
- Opera
- Mozilla Firefox
- Google Chrome
- WordPad
- Веб-браузеры
- MS Paint
- Medex
Language proficiencies
English — average
Additional information
Єрмоленко Алєся Валеріївна
Особиста інформація
Дата і місце народження: 05.11.1989 р. Сумська обл. м. Шостка
Національність: Українка
Сімейний стан: не одружена
Діти: 2-е неповнолітніх
Освіта: 1998 - 2007 р. Шосткинська загальноосвітню школу I-III
ступенів №9
2007-2010 р. Київський коледж легкої промисловості м.Київ
Факультет: Менеджмент
Спеціальність: Організація виробництва
Додаткова освіта: 2007-2009 рр. Київський коледж легкої промисловості м.Київ
Професія: Оператор ЕОМ
Досвідченний користувач – Win 2003\2007\XP, MS Offis, internet.
Знання мови: українська, російська, англійська (словник)
Наличие водительских прав категории B
Водительский стаж с 2016 года.
Особисті якості: Комунікабельність, цілеспрямованість,акуратність,активність, стресостійкість, швидке навчання, вміння переконувати, лідерство, наполеглевість, відповідальність,висока працездатність,презентабельна зовнішність, винахідливість,вміння адаптуватися до змін,
вміння працювати в команді, організованість,
орієнтація на результат,чесність,
почуття гумору,
енергійність, стрімкість до кар'єрного росту.
Similar candidates
-
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 UAH, Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 UAH, Kyiv -
SMM-менеджер
Remote -
Менеджер по роботі з клієнтами
Remote -
Адміністратор, помічник керівника
Other countries, Remote