- File
Nikita
Представник служби підтримки
- Age:
- 30 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/10996200/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
CUSTOMER SERVICE
REPRESENTATIVE (ПРЕДСТАВНИК
СЛУЖБИ ПІДТРИМКИ)
Маючи значний досвід у сфері обслуговування клієнтів, я набув
практичних навичок у ефективній комунікації та вирішенні запитів
клієнтів. На позиції представника служби підтримки в EvoPlay я розвивав
уміння активно слухати, аналізувати потреби користувачів та надавати їм
необхідну інформацію щодо продуктів і послуг компанії. Цей досвід
дозволив мені створити міцні відносини з клієнтами, а також допомогти
[
новим колегам адаптуватися до робочого процесу, виступаючи у ролі
наставника. [
Kyiv, Ukraine
Хардскіли (Hard Skills): Софтскіли (Soft Skills):
1. Організація бази знань (Knowledge Base 1. Комунікаційні навички (Communication Skills):
Management): Ефективна взаємодія з командами різних відділів
Організація, оновлення та каталогізація та з клієнтами.
інформації. Спілкування з новими співробітниками з різних
Створення та редагування інструкцій і робочих культур та країн.
документів. Вміння слухати та розуміти потреби колег і
Систематизація статей та створення інтуїтивно клієнтів.
зрозумілих каталогів. 2. Адаптація під різні групи (Adaptability):
2. Розробка навчальних матеріалів (Curriculum Здатність налаштовувати методи навчання під
Development): різні категорії слухачів (новачки, закордонні
Створення нових курсів, інструкцій та матеріалів співробітники).
для навчання. Психологічна підтримка та мотивація нових
Наповнення курсів матеріалами, що працівників.
відображають актуальні продукти та послуги 3. Управління часом (Time Management):
компанії. Планування та організація навчальних сесій і
3. Проведення тренінгів та оцінка (Training & тренінгів.
Evaluation): Вміння працювати з багатьма проєктами
Проведення тренінгів для нових співробітників. одночасно.
Оцінка якості засвоєння інформації (тестування 4. Лідерські навички (Leadership Skills):
знань). Проведення тренінгів та роль ментора для нових
Аналіз продуктивності працівників та співробітників.
проведення квартальних оцінок. Організація навчальних процесів і забезпечення
4. Робота з клієнтами (Customer Service): мотивації команди.
Консультування клієнтів щодо продуктів та 5. Критичне мислення (Critical Thinking):
послуг компанії. Оцінка ефективності навчальних програм.
Підтримка нових співробітників (менторинг). Аналіз помилок співробітників і проведення
5. Комунікаційні технології (Tech Literacy): індивідуальних зустрічей для їх вдосконалення.
Використання базових та спеціалізованих
програм (MS Office, GoogleDocs, Jira,
Wiki.syneforge, etc.).
Досвід
Organizational Development Manager
Evoplay
2023-2024
Посада складалась з двох частин:
1. Організація бази знань компанії
Головним завданням було організувати базу знань компанії, структурувати її, створити середовище для
легкого доступу до інформації та розробити нові робочі інструкції.
Переважно я займався організацією бази знань, впорядкуванням окремих статей і інструкцій з
внутрішньої бази даних у каталоги та групи каталогів, що полегшують навігацію, і перевіркою
актуальності інформації. Такі системи каталогізації створювалися окремо для кожного проєкт, щоб
співробітники могли легко ними користуватися. Особисто я постійно працював над 4 проєктами, але міг
допомагати колегам з їхніми проєктами, якщо це було необхідно. Крім того, зазвичай на прохання
керівників команд з інших відділів, я розробляв нові інструкції та посібники, організовуючи їх у зручні та
зрозумілі таблиці, статті тощо.
Основні обов'язки:
Оновлення та організація бази знань для співробітників.
Розробка нових та редагування старих посібників і робочих інструкцій.
Спілкування з іншими відділами та командами.
Організація, планування та проведення навчання для нових співробітників.
Організація та проведення щоквартальних оцінок роботи співробітників, а також перевірка
результатів і аналіз помилок. Індивідуальні зустрічі з оцінки роботи на прохання співробітників.
Ведення щоденного внутрішнього новинного дайджесту.
2. Освіта та навчання співробітників
Основна частина роботи в цій області полягала в проведенні навчання для нових співробітників служби
підтримки з України та закордону. Навчальні матеріали стосувалися продуктів і послуг компанії. Я також
проводив тренінги з обслуговування клієнтів і стандартів сервісу, а також роботи з різним програмним
забезпеченням. Як тренер, я працював з різними людьми, які вимагали різного підходу до навчання.
Деяким студентам, якщо їх можна так назвати, потрібно було допомогти збудувати впевненість у собі та
мотивувати їх для успішного завершення навчання. І я радий, що зміг стати тією людиною, яка надала їм
сили та віру в себе. Крім того, я розробляв і заповнював навчальні матеріали для нових проектів, коли
вони з’являлися.
Підсумовуючи, мої обов'язки включали:
Створення та наповнення курсів і навчальних матеріалів.
Проведення навчань для нових співробітників.
Перевірка якості засвоєння інформації.
Надання керівництву характеристик для кожного співробітника на основі спостережень під час
навчального процесу.
CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE
Evoplay
2020 - 2023
У своїй ролі спеціаліста з підтримки клієнтів я здобув цінний досвід у взаємодії з клієнтами та наданні
консультацій щодо продуктів компанії.
Основним завданням було оперативно реагувати на запити клієнтів, допомагаючи їм вирішувати проблеми та
отримувати необхідну інформацію.
Я активно підтримував нових членів команди, виконуючи роль ментора, що сприяло їхньому успішному
адаптуванню до роботи.
Основні обов'язки включали:
Надання консультацій та підтримки клієнтам через різні канали зв'язку.
Допомога новим співробітникам у освоєнні стандартів обслуговування та використанні програмного
забезпечення.
SOCIAL MEDIA EDITOR
UATV The International Broadcasting Multimedia Platform of
Ukraine
2019-2020
Це була робота на державному іномовному телеканалі України, де я працювала менеджером соціальних мереж в
англомовному відділі. Канал був новинним, тому контент переважно стосувався війни в Україні, політики та економіки.
В перелік моїх завдань входило часткове наповнення контентом сайт телеканалу, а також керувала соціальними
мережами телеканалу, такими як Facebook, Twitter і YouTube.
ОСВІТА
УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА МОВИ
КИЇВСЬКИЙ
English (Upper-Intermediate (B2)
Бакалаврський диплом Ukrainian (Native)
Сфера навчання: Культура і мистецтво Спеціалізація: Russian (Native)
Мистецтво музики Професійна кваліфікація:
Виконавець оркестрової музики, вчитель у
початкових спеціалізованих мистецьких навчальних
закладах.
HOBBIES
TRAINING COURSES
Теніс
Вивчення китайської мови в школі "Chinese Phoenix"
Вивчення китайської мови
(продовжую навчання)
Економіка та фінанси
Курс звукового дизайну в розробці ігор від SCVOT
Sound design (звукорежисура)
Гра на фортепіано
More resumes of this candidate
Kyiv
Нікіта Власов Senior/Team Lead (Customer Support) Маючи значний досвід у створенні навчальних програм, управлінні командами, розробці процесів і оптимізації роботи клієнтської підтримки, я впевнений...
- PRO
Considering positions: Менеджер з організації навчання та розвитку, Бізнес-тренер
Kyiv
Higher education · Full-time
- Organizational Development Manager, EvoPlay, 1 year
- Customer service representative, EvoPlay, 2 years 3 months
Kyiv
Nikita Vlasov Customer support representative With extensive experience in customer service, I have acquired practical skills in effective communication and solving of customers. As a customer...
Similar candidates
-
Customer support representative
40000 UAH, Kyiv -
Customer service representative
Kyiv -
Customer support representative
Kyiv -
Customer support representative
Kyiv -
Customer service representative
Kyiv, Zhytomyr -
Sales manager, customer support representative, English teacher
15000 UAH, Kyiv, Remote