Resume from September 3, 2021 PRO

Ірина

Персональний асистент, адміністратор, менеджер з адміністративної діяльності

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City:
Obukhiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор магазину

from 02.2017 to 11.2018 (1 year 9 months)
Valiza, Обухів (продаж ( жіночі сумки, біжутерія))

моніторинг ринку ( пошук товарів та виробників) ;
ведення переговорів;
закупівля товару;
реалізація товару;
робота з клієнтами ( обслуговування, виявлення потреб, презентація);
підготовка торгової зали ( оформлення, встановлення обладнання) ;
робота з рекламними агенціями ( розробка флаєрів, лого магазину, банерів);
ведення клієнтської бази;
створення гармонійного образу.

Персональний асистент Генерального та Фінансового директорів ( Експати)

from 12.2011 to 08.2014 (2 years 8 months)
Кока Кола Беверіджиз Лімітед, Бровари (Харчова промисловість)

Работа з держустановами:
отримання посвідки (реєстрація іноземців та їх сімей);
отримання дозволу на працевлаштування;
візова підтримка.

Адміністративна підтримка:
прийом дзвінків, контроль підписання документів та здійснення проплат;
переклад документів;
ведення бізнес- календаря керівника ( зустрічі, наради, тренінги);
підготовка презентацій;
ведення бюджету;
організація логістики(зустріч гостей компанії, трансфер, пошук тимчасового/постійного житла, перевезення речей);
підтримка під час відряджень (замовлення готелів, квитків, візова підтримка);
підготовка фінансових звітів( відрядження, зустрічі, школа, комунальні платежі, оплата аренди житла тощо...);
замовлення канцелярії та офісного обладнання/техніки;
організація тренінгів, нарад, корпоративних заходів.

Офіс менеджер/помічник директора по персоналу

from 09.2010 to 08.2011 (11 months)
Група компаній *Олів Лайн*, Київ (Харчова промисловість)

моніторинг ринка праці на рівень заробітної платні, аналіз;
пошук персонала (робітники складу, водії, мерчендайзери);
проведення первинної співбесіди;
ведення табелів, графіка відпусток;
організація та проведення Клубу "Успішний менеджер".

Офіс менеджер

from 10.2009 to 09.2010 (11 months)
Група Компаній *Олів Лайн*, Київ (Харчова промисловість)

прийом телефонних дзвінків ( міні АТС, їх розподіл);
бронювання готелів, замовлення квитків;
прийом та реєстрація вхідної кореспонденції та її передання відповідним структурним підрозділам компанії;
підготовка документів, запитів, збір необхідної інформації;
оформлення підписки на періодичні видання, пролонгація договорів;
організація документообігу;
забезпечення життєдіяльності офісу ( замовлення канцелярії,
води, продуктів харчування, побутової хімії, мед. препаратів, контроль роботи офісної техніки, своєчасна діагностика та ремонт);
організація фуршетів та корпоративних свят;
контроль за роботою водіїв та технічного персоналу.

Секретар

from 09.2008 to 07.2009 (10 months)
ТОВ "Зорак", Київ (Виготовлення та продаж санітарно-гігієнічних товарів)

прийом телефонних дзвінків;
робота із вхідною кореспонденцією;
прийом та обробка замовлень;
переписка з іноземними партнерами;
виконання доручень керівника.

Education

Київський Славістичний Університет

Міжнародні відносини, міжнародна інформація, Київ
Higher, from 2004 to 2009 (4 years 11 months)

Additional education and certificates

Мовні курси ( англійська) The London School of English

2011,12 місяців

Школа щасливих жінок

2018, 6 місяців.

Курс *Сам собі стиліст* Morgun Fashion Group

2019, 3 місяці

Make up для себе

2019, 1 місяць

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint Internet User MS Office MS Outlook 1C Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Міні-АТС HCL Notes Accounting АТС

Language proficiencies

English — advanced

Additional information

Інтереси: психологія, ЗОЖ, спорт, одяг, стилістика, кулінарія.

Особисті якості:
пунктуальність, відповідальність, вміння розставляти пріоритети, здатність до ефективної комунікації та роботи в команді, активна життєва позиція, неконфліктність, швидко вчусь новому, чудові організаторські якості, комунікабельність, дипломатичність, презентабельний зовнішній вигляд.


Права категорії В. Стаж 3 роки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: