• PRO

Аліна

Інтернет-маркетолог

Considering positions:
Інтернет-маркетолог, Менеджер роботи з клієнтами
Employment type:
full-time
Age:
29 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник фітнес-клубу

from 11.2024 to now (9 months)
UFit, Київ (Краса, фітнес, спорт)

1. Стратегія та розвиток бренду: сформувала позиціонування клубу з нуля, запустила соцмережі та рекламні кампанії.
2. Маркетинг та просування: реалізувала digital-стратегію (таргетинг, контент, зовнішня реклама), що дозволило залучити нову аудиторію та збільшити кількість заявок на 65%.
3. Операційне управління: забезпечила безперебійну роботу клубу, налаштувала внутрішні процеси, стандарти сервісу та KPI для всіх напрямів.
4. Формування та управління командою: провела повний цикл найму команди (SMM, таргетолог, дизайнер, менеджер з продажів)
5. Робота з фінансами: планування бюджету, оптимізації витрат
Результати:
+40% до валового доходу за перші 6 місяців
+300% зростання охоплення соцмереж та залученості аудиторії
Зростання NPS (індексу задоволеності клієнтів) з 5.8 до 8.9
•Збільшення повторних візитів на 25% завдяки програмам лояльності та сервісному підходу

Керівник магазину

from 04.2022 to 05.2024 (2 years 1 month)
MilitaryShop, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов'язки:
1. Запуск бізнесу з нуля:
Повна організація відкриття магазину офлайн, запуск онлайн магазину на маркетплейсах: Prom.ua, Rozetka, Zakupka.

2. Закупівля товарів:
Обирала товари та знаходила постачальників в Украні та робила замовлення з Китаю, в тому числі контролювала якість товарів

3. Управління фінансами:
Планувала бюджет, фінансовий контроль, аналізувала витрати і прибутків, забезпечувала рентабельності бізнесу.
4. Управління командою:
Підбирала і навчала мкенеджерів з продажу, створювала ефективну команду, розподіляла обов'язків між працівниками. В тому числі підбір спеціалістів на аутсорсі

5. Маркетинг і реклама:
Розробляла маркетингові стратегії для залучення клієнтів, створювала та реалізовувала рекламніх кампанії.

6. Робота з клієнтами:
Консультувала за потреби клієнтів, допомогала у виборі необхідної амуніції, забезпечувала високого рівня обслуговування.

7. Контроль товарообігу:
Ведення складського обліку, прогнозування потреб у закупівлях, забезпечення своєчасних поставок та наявності товарів на складі.

Досягнення:
1. Успішний запуск бізнесу: Відкриття магазину з нуля без попереднього досвіду та досягнення стабільного функціонування в умовах конкурентного ринку.

2. Побудова партнерських відносин: Успішне налагодження співпраці з надійними постачальниками, в тому числі за системою дропшипінгу, що дозволило забезпечити магазин якісною амуніцією та додатковими продажами

3. Збільшення прибутків:
Забезпечення стабільного росту доходів через ефективні закупівлі

4. Формування клієнтської бази: Завдяки ефективному маркетингу та якісному обслуговуванню, залучено постійних клієнтів та сформовано позитивний імідж магазину.

5. Оптимізація бізнес-процесів: Впровадження ефективної системи управління запасами, що зменшило кількість надлишків і підвищило оборотність товару.

Керівник проекту школа тренерів

from 04.2019 to 02.2022 (2 years 10 months)
FitschoolPro, Дистанційно (Освіта, наука)

Стратегічне планування та управління школою:
розробляла та впроваджувала стратегії для розвитку, підвищення якості послуг та залучення клієнтів

Координація роботи співробітників:
підбирала експертів для запуску програм навчання, керувала командою, контролювала проведення навчань серед групових занять і їх відповідність стандартам школи

Розробка навчальних програм: створювала разом з експертами навчальні програми, майстер -класи, вебінари та інші освітні матеріали для тренерів та нутриціологів

Маркетинг та залучення клієнтів: організовувала маркетингові компанії разом з командою на аутсорсі для просування школи та залучення нових клієнтів та утримання існуючих, знаходила партнерів для спонсорської участі в івентах

Управління бюджетом: контролювала фінансові потоки, займалась оптимізацією витрат та досягненням фінансових цілей компанії

Моніторинг та аналіз результатів: оцінювала ефективність навчальних програм, аналізувала відгуки клієнтів та корегувала навчальні процеси для поліпшення якості послуг.

Досягення:
- Збільшення кількості клієнтів на 55% протягом 3 років
- Оптимізація навчальних програм: впровадили оновлену методику роботи з учнями, що призвело до підвищення рівня задоволеності
- Успішний запуск більше 20 нових онлайн -курсів, які збільшили валовий дохід в 5 разів
- Управління ефективною командою: з 20 діючих експертів, 2 менеджерів, смм спеціаліста, таргетолога

Регіональний директор

from 03.2019 to 02.2022 (2 years 11 months)
MalibuFit, Харків (Краса, фітнес, спорт)

1. Координація та управління процесом навчання:
організовувала та проводила навчальні програми для адміністраторів клубів, включаючи тренінги з сервісу, продажів і клієнтоорієнтованості.

2. Контролювала якість обслуговування:
моніторила рівень сервісу в клубах, збір зворотнього зв'язку від клієнтів і впровадження заходів для покращення якості обслуговування.

3. Аналіз ефективності роботи персоналу:
регулярна оцінка показників роботи адміністраторів, проведення тестувань та атестацій для підвищення їх професійної кваліфікації.

4. Розробка стандартів обслуговування:
створювала та впроваджувала єдині стандари обслуговування клієнтів у всій мережі.

5. Управління командою:
керівництво командою адміністраторів у кількох регіонах, проведення регулярних зустрічей і надання рекомендацій для підвищення ефективності їх роботи.

6. Рішення конфліктних ситуацій:
вирішувала або допомагала адміністраторам у вирішенні складних та конфліктних ситуацій з клієнтами або персоналом, що виникають у процесі обслуговування.

7. Взаємодія з іншими підрозділами:
співпрацювала з відділом маркетингу, продажів та іншими департаментами для забезпечення злагодженої роботи мережі.

Досягнення:
1. Підвищення рівня сервісу на 32%: В результаті впровадження нових навчальних програм та стандартів обслуговування клієнтів, рівень задоволеності клієнтів зріс на 38% протягом трьох років.
2. Зменшення кількості скарг клієнтів: Впровадження нових підходів до роботи з клієнтами, що призвело до зменшення кількості скарг
3. Збільшення продажів додаткових послуг: Навчала адміністраторів технікам активних продажів, що дозволило збільшити продажі додаткових послуг на 25%.
5. Створення єдиної бази знань: Розробила та впровадили разом з командою внутрішню платформу для адміністраторів, де зібрані всі інструкції, стандарти та рекомендації, що значно полегшило їх роботу.

Управляючий фітнес-клуба

from 05.2018 to 03.2022 (3 years 10 months)
MalibuFit, Харків (Краса, фітнес, спорт)

- здійснювала контроль за всіма процесами для ефектиновної роботи фітнес-клубів
- наймала та займалась навчанням працівників (адміністраторів філії)
- постійно розвивала існуючі напрямки (долучала експертів, нових тренерів, прописувала разом з маркетологами стратегію залучення нових клієнтів, акцій до свят, тощо)
- складала фінансові звіти для керівника
- контролювала маркетологів на аутсорсі, коммунікувала для погодження та коррекції маркетингових кампаній для росту та розвитку мережі та окремих клубів

Досягнення:
- Вдалось створити та підтримувати мотивовану команду з тренерів і адміністраторів, підвищуючи їхню задоволеність роботою
- Збільшили клієнтської бази постійних клієнтів
- Збільшили прибутковість клубу на 32%
- Запустила нові програми та послуги для залучення нової аудиторії
- Підвищили рівень задоволенності клієнтів завдяки правильно налагодженій комунікації
- Організовувала геймефікацію та заходи та клієнтів клубу , залучила нових партнерів

Адміністратор фітнес-клубу

from 05.2016 to 05.2018 (2 years)
MalibuFit, Харків (Краса, фітнес, спорт)

- зустрічала та консультувала нових та діючих клієнтів
- продавала послуги клубу
- контролювала роботу працівників та розклад тренувань
- контролювала відвідування занять клієнтами та порядок в залі
- вирішувала спірні моментів, усувала проблем під час роботи

За 2 роки роботи більше 20 разів перевищувала план продажів, більше 10 разів була кращим менеджером по продажу серед мережі

Education

ХНУМГ ім. О.М.Бекетова

Туризм, Харків
Higher, from 2013 to 2018 (5 years)

Knowledge and skills

  • Проведення тренінгів
  • Робота із запереченнями
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • Trello
  • Відповідальність
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Креативність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: