• File

Олег

Unity 3D-програміст

Age: 21 years
City of residence: Vinnytsia
Ready to work: Kamianets-Podilskyi, Kyiv, Vinnytsia
Age:
21 years
City of residence:
Vinnytsia
Ready to work:
Kamianets-Podilskyi, Kyiv, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме

Олег Лисак Маю понад 2 роки досвіду в розробці ігор,
Вінниця, Україна, 22442 зосередженого на 2D проєктах, а також досвід
роботи з 3D. Володію значним досвідом у створенні
Unity-developer ігор для платформ Android та iOS, а також у
використанні інструментів для розробки та публікації
додатків.


Контакти
[open contact info](look above in the "contact info" section) Основні навички
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Навички та технології:
https://t.me/LuisFox
●​ Unity 3D
●​ Airtable
●​ Mixamo
Мови ●​ Trello
Англійська - початковий​ ●​ GitLab
Українська - рідна ●​ GitHub

Платформи та середовища розробки:

Linkedin ●​ Visual studio
●​ Unity3D
Посилання - Торкніться ●​ Xcode

Освіта Система контролю версій:
Вінницький фаховий ●​ GitLab
коледж Національного ●​ GitHub
університету харчових
технологій
Ступінь - спеціаліст, 2019-2023
Спеціаліст-радіотехнік
Досвід
Позиція - Unity developer
Компанія - Freelance

Тривалість - Квітень 2023 - Липень 2024, Дистанційний
Проєкти - Додатки під арбітраж трафіку​

Технології
Unity3D

Обовʼязки
●​ Створення ігрового документу
●​ Створення примітивної графіки
●​ Пошук тимчасових звуків
●​ Додавання SDK (UnityAds)
●​ Верстка та дизайн UI
●​ Винахід нових механік
●​ Тестування додатків
●​ Виправлення помилок

Позиція - Unity developer
Компанія - Freelance

Тривалість - Вересень 2023 - Лютий 2024, Дистанційний
Проєкти - Додатки під арбітраж трафіку

Технології
Unity3D, Xcode

Обовʼязки
●​ Створення проєкту
●​ Створення примітивної графіки
●​ Заміна дизайну та графіки
●​ Створення нових ігрових механік
●​ Створення читів
●​ Налагодження додатків
●​ Верстка та дизайн UI
●​ Побудова та публікація проєктів в App Store​


Позиція - Unity developer
Компанія - Freelance

Тривалість - Червень 2024 - Лютий 2025, Дистанційний
Проєкти - Додатки під арбітраж трафіку

Технології
Unity3D, GitLab

Обовʼязки
●​ Створення проєкту
●​ Пошук тимчасових звуків
●​ Створення примітивної графіки
●​ Створення нових ігрових механік
●​ Налагодження додатків
●​ Тестування додатків
●​ Верстка та дизайн UI
●​ Пуш та коміт проєктів у GitLab​




Позиція - Unity developer
Компанія - T-Space

Тривалість - Жовтень 2024 - Травень 2025, Офісна робота
Проєкти - Додатки під арбітраж трафіку

Технології
Unity3D, GitHub

Обовʼязки
●​ Створення проєкту
●​ Створення примітивної графіки
●​ Впровадження SDK (OneSignal, AppsFlyer, UnityAds, Webview)
●​ Заміна дизайну та графіки
●​ Створення нових ігрових механік
●​ Пошук тимчасових звуків
●​ Налагодження додатків
●​ Створення читів
●​ Верстка та дизайн UI
●​ Пуш та коміт проєктів у GitHub




Розробив близько 160 - 180 додатків під арбітраж трафіку для Google Play та App
Store, створюючи та впроваджуючи широкий спектр механік. Посилання на
портфоліо. Вмію впроваджувати в проєкти різні SDK, такі як OneSignal,
AppsFlyer, UnityAds, Webview. Серед механік — система рівнів на базі класу
PlayerPrefs, що дозволяє додавати необмежену кількість рівнів, а також механіки
для створення інвентаря для героя, бафів, магазинів предметів, бонусів, скінів та
фонів. Чудово володію версткою UI для різних дисплеїв. Використовував різні
бібліотеки для покращення функціоналу додатків, такі як DOTween, Joystick Pack,
Cinemachine а також інші бібліотеки для анімацій переходів між сценами та
вікнами.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: