- File
Ольга
Менеджер на рецепцію
- Considering positions:
- Менеджер на рецепцію, Інспектор відділу кадрів, адміністратор
- Age:
- 52 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11069853/?puid=827918
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Прізвище, ім’я по батькові: Галінська Ольга Василівна.
Дата народження: 26.03.1973
Телефон: моб. [
E-mail: [
Мета : знайти роботу адміністративну в Дарницькому районі .Києва.
Освіта: 1988 – 1992 рр. – навчання у Вінницькому будівельному технікуму
Кваліфікація : технік-технолог.
2003 – 2009 рр. – Київський інститут бізнесу і технологій ( отримала повну вищу
освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію спеціаліста з фінансів).
З 03.09.2010 р. по 15.10.2010 р. курси «Бухгалтерський облік та 1С Бухгалтерія».
Досвід роботи:
З 1992 р. по 1994 р. – Працювала інженером технологом цеху КОС.
З 1994 р. по 1995 р. – МПП «Газпромбуд» на посаді бухгалтера.
З 1995 р. по 2008 р. - в ДКП « Дарницький ринок» на посаді інспектора з кадрів.
Функціональні обов`язки:
• Оформлення наказів на прийом, перевід, звільнення, відпустку;
• Оформлення листків непрацездатності;
• Здача звітів в контролюючі органи;
• Надання довідок співробітникам;
• Оформлення відрядження, табеля робочого часу;
• Складання графіків відпусток і контроль за його виконанням.
• Та інше.
З 2008 р. по 2009 р. – ТОВ «Озар – Ак Япи Україна» на посаді заступника директора з кадрових питань.
Функціональні обов`язки:
• Оформлення наказів на прийом, перевід, звільнення, відпустку;
• Оформлення листків непрацездатності;
• Здача звітів в контролюючі органи;
• Надання довідок співробітникам;
• Оформлення відрядження, табеля робочого часу;
• Складання графіків відпусток і контроль за його виконанням;
• Підготовка документів та отримання дозволів для роботи іноземців;
• Подання звітності в контролюючі органи з роботи іноземців;
• Та інше.
З 2011 р. по 2014 р. – ТОВ « Сумма Україна» інспектор з кадрів з 2013р., переведена на посаду заступник директора.
Функціональні обов`язки:
• Ведення переговорів;
• Підготовка звітів для засновника;
• Введення співробітників в програму 1С
• Робота з клієнт-банком;
• Та інше
З 2016 р. по 01.02.2018 року працювала в ТОВ «Міорре» на посаді фахівець по роботі з клієнтами.
З 2018 р. по 2022 р. – ТОВ « Діагност КТ» на посаді бухгалтера з виконанням обов’язків інспектора з кадрів.
З 2022 р. по 23.05.2024р працювала – в Територіальному центрі соціального обслуговування Дарницького району у м.Києві на посаді соціального працівника 2 категорії .
Володіння мовами: володію українською та російською мовами вільно,
базовою англійською мовою.
Комп’ютерні навички: маю досвід роботи з персональним комп’ютером:
Windows, MS Excel, Internet Explorer, Outlook, 1C:Бухгалтерія, 1C: Підприємство.
Особисті якості: комунікабельна, ініціативна, презентабельний зовнішній вигляд,
вміння працювати в команді, навчаюсь швидко, шкідливих звичок
не маю.
Додаткові відомості:
Посвідчення водія категорії «В», стаж управління автомобілем з 2012 р.
Маю 3 групу інвалідності (робочу). Родинний стан: не заміжня, маю
доньку.
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Інспектор з кадрів, Адміністратор
25 000 UAH
Kyiv
Higher education · Full-time, part-time
- Соціальний працівник, ТЦ Дарницького району у м.Києві, 1 year 11 months
- инспектор по кадрам, ООО " Сума Украины", 2 years 11 months
Similar candidates
-
Секретар
Kyiv -
Помічник керівника
Kyiv -
Особистий помічник
Kyiv -
Адміністратор рецепції
19000 UAH, Kyiv -
Офіс-менеджер, Адміністратор, Помічник вихователя
20000 UAH, Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region) -
Бізнес-асистент
Kyiv