- File
Ольга
Фінансовий аналітик
- Considering positions:
- Фінансовий аналітик, Економіст
- Age:
- 46 years
- City:
- Vinnytsia
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11081310/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
21027 ● м. Вінниця ● вул. Синьоводська, буд. 138Б, кв. 47 ● тел. [
e-mail: [
Дата народження:
03 травня 1979 року
Освіта
Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського (2019-2020)
Спеціальність Публічне управління та адміністрування – м. Київ Магістр
Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету – м. Вінниця (2003-2005)
Спеціальність Фінанси
Спеціаліст з фінансів, економіст-фінансист
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського – м. Вінниця (1996-2001)
Спеціальність Фізика та основи інформатики
Вчитель фізики, основ інформатики та астрономії
Досвід роботи
(07.2023 по сьогодні)
Економіст грантового відділу
Підготовка заявок на грантові проєкти згідно із зазначеними формами організаторів, в т.ч. фінансових звітів проєктів; облік витрат проєктів за звітними формами та 1С; консультування з питань фінансів проектних команд, організація фінансових нарад, менеджмент фінансів проєктів; підготовка необхідної фінансової документації; комунікація з партнерами, імплементація основних вимог фінансової частини проекту; здійснення погодження платежів та контролю використання коштів; інші завдання в межах фінансового та грантового відділів.
За цей період роботи станом на 20.08.2024 з підготовлених мною 6 грантових грошових заявок було успішно отримано кошти по 4 грантах:
250 тис. грн (за вирахуванням податків 201 250 грн) - грант від єРобота на власну справу.
322 тис. грн - забезпечення розширення економічних прав та можливостей жінок для відновлення та розвитку (SEED) французької неурядової організації Acted при підтримці Міністерства зовнішньої політики Канади.
70 тис. грн – грант від БФ "Жіночі можливості в Україні"
100 тис. грн - конкурс "РОБИ СВОЄ" від БО "БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "МХП-ГРОМАДІ".
Товариство з обмеженою діяльністю «ГРІН КУЛ» (03.2023 по 05.2023)
Інспектор з кадрів
1. Облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу, формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю, заповнення та ведення трудових книжок працівників підприємства, визначення трудового та страхового стажів, внесення записів в трудові книжки про заохочення і винагороди працівників, ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток, вивчення особливостей переміщення і причини плинності кадрів, участь у розробленні заходів щодо їх усунення, внесення інформації про персонал підприємства, своєчасне оновлення і поповнення бази даних, складення встановленої звітності про роботу з кадрами.
2. Кількісний склад працівників підприємства більше 700 чоловік.
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київська обласна клінічна лікарня» (07.2022-01.2023)
Економіст
Інформаційно-аналітична робота в сфері кадрового обліку підприємства: складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами, введення, опрацювання, аналіз цієї інформації в БД «Облік медичних кадрів України», внесення усіх необхідних даних для отримання оперативної інформації з кадрового обліку підприємства, робота з масивами даних в Excel, аналіз даних за допомогою функції ВПР, сортування даних, формули; методична робота щодо кадрового обліку підприємства (участь у розробці положень про структурні підрозділи, посадових інструкцій, наказів на заохочення, інших методичних матеріалів); формування штатного розпису підприємства, документальне супроводження внесення змін до штатного розпису, внесення зазначених документів в БД «Облік медичних кадрів України».
Акціонерне товариство «Українська залізниця» (03.2021 – 02.2022)
Менеджер третього територіального управління Офісу з безпеки
АТ «Укрзалізниця»
Контроль тендерних закупівель матеріальних ресурсів для потреб АТ «Укрзалізниця», а саме контроль під час отримання, зберігання та списання паливно-мастильних матеріалів. перевірки репутаційної складової контрагентів, обґрунтованості проведення маркетингових досліджень (рівень цін), на пов’язаність учасників ринку при формуванні очікуваної вартості, на пов’язаність учасників торгів, за відповідністю технічного завдання закупівлі предмету закупівлі та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», погодження договорів, які підлягають укладанню з переможцями процедур закупівель, постійний аналіз стану виконання умов договорів, укладених за результатами закупівельних процедур. Організація та участь у проведенні перевірок господарської діяльності структурних підрозділів Південної залізниці, ефективності використання ресурсі. При виявленні порушень в ході вищезазначених перевірок підготовка необхідних матеріалів результатів перевірок, документування їх (акт виявлених порушень, довідки, пояснювальні записки і т.д.).
Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області (10.2019 – 02.2021)
Головний спеціаліст відділу організації, планування та аналізу інспекторської діяльності Управління з контролю за використанням та охороною земель
Підготовка аналітичних звітів щодо стану здійснення державного контролю за використанням та охороною земель (робота з масивами даних в Excel, зведені таблиці, використання функції ВПР, формули, сортування даних) , підготовка проектів наказів про здійснення заходів державного контролю (нагляду).
Держгеокадастр (03.2018 – 10.2019)
Головний спеціаліст відділу методичного забезпечення кадрової роботи Департаменту кадрової політики та персоналу
Підготовка проектів наказів по дисциплінарній відповідальності, документальне супроводження щодо дисциплінарної відповідальності державних службовців, підготовка аналітичних звітів.
Держархбудінспекція (04.2016-03.2018)
Провідний спеціаліст сектору бухгалтерського обліку Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області
Головний державний інспектор сектору по роботі з ліцензіатами Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Луганській області
Головний спеціаліст адміністративного сектору Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Луганській області
Робота з авансовими звітами, ведення аналітичних карток, контроль за станом виконання фактичних видатків в межах доведених деталізованих розрахунків, облік ТМЦ, розробка пропозицій до бюджетного запиту, проведення інвентаризації з оформленням результатів, підготовка реєстрів про результати надання адміністративних послуг.
Управління Держгеокадастру у Васильківському районі Київської області (03.2016)
Головний спеціаліст-бухгалтер
Робота з авансовими звітами, контроль за станом виконання фактичних видатків в межах доведених деталізованих розрахунків, облік ТМЦ, розробка пропозицій до бюджетного запиту, підготовка фінансової та статистичної звітності.
APEXREST (04.2013-02.2016)
Бізнес-аналітик
Формування функціональних вимог для фінансових проектів в Oracle APEX. Працювала як менеджер проектів з командою розробників (розробка методології інформаційної та облікової системи підприємства, написання методичних матеріалів для роботи з інформаційною системою обліку в Oracle APEX, навчання персоналу, приймання та обробка дзвінків від управляючих, касирів 50 торговельних точок мережі Megasport, вирішення питань в межах компетенції або постановка технічного завдання для розробників (програмістів) інформаційної системи. Обробка даних в великих обсягах інформації в Excel та Oracle APEX. Побудова P&L, Cash Flow. Ведення бухгалтерії ФОП 3 група.
ТОВ «Виробниче підприємство «Маріо» (06.2009-04.2013)
Головний економіст, бухгалтер
Управління витратами підприємства (складення довідника витрат для управлінського обліку в розрізі економічних статей витрат, розрахунок точки беззбитковості, розрахунок рентабельності виробництва та продажів, розрахунок норм витрат за основними та допоміжними матеріалами, собівартості 1 км автомобілей підприємства, інші фінансові розрахунки, фінансове планування, управління рівнем готової продукції у відповідності з алгоритмом МТА Теорії обмежень, робота з авансовими звітами, облік ТМЦ (оприбуткування, списання по видам витрат).
Виконання функцій бухгалтера: оприбуткування та списання ТМЦ в бухгалтерському та податковому обліку, робота з митрозрахунок собівартості виробленої та реалізованої продукції, робота з авансовими звітами підзвіт (відрядження, в тому числі за кордон), формування актів виконаних робіт та наданих послуг, ведення обліку роботи та обслуговування автотранспорту підприємства, відображення валютних операцій з купівлі матеріалів, основних засобів, експорту готової продукції.
ЗАТ «ОТП Банк» (08.2008 – 06.2009)
Бухгалтер-експерт операційного управління
Бухгалтер управління бухгалтерського обліку та звітності
Управління витратами, проведення витрат, формування документів дня банку
ТОВ «Виробниче підприємство «Маріо» (03.2008 – 08.2008)
Економіст
Управління витратами підприємства
ТОВ НВП «Аргон» (01.2008 – 03.2008)
Економіст економічного відділу
Управління витратами підприємства
Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
(08.2001-09.2007)
Асистент кафедри фінансів
Інженер, секретар-друкарка наукової частини
Методист навчального відділу
Викладання дисциплін «Фінанси підприємства», «Статистика», «Гроші та кредит», «Фінансова статистика».
Підготовка звітності по науковій роботі професорсько-викладацького та студентського складу.
Робота з навчальними планами, складання навчального розкладу, підготовка навчальної звітності.
Додаткові відомості
• Упевнений користувач ПК (MS Office, Internet), робота з різними типами електронних законодавчих баз
• Вільне володіння державною та російською мовою, англійською зі словником
Особисті риси
• Працелюбність
• Порядність
• Цілеспрямованість
• Ініціативність, авторитетність, здатність до самонавчання
• Здатність прогнозувати та адаптуватися до змін
• Вміння працювати з іншими людьми в умовах взаємних консультацій, знаходити компроміси та злагоджувати конфлікти
• Без шкідливих звичок
Similar candidates
-
Фінансист, економіст, фінансовий аналітик
Vinnytsia -
Фінансовий менеджер
Vinnytsia -
Обліковець, фінансист, менеджер
24000 UAH, Vinnytsia -
Фінансист
Vinnytsia, Remote -
Керуючий, операційний, фінансовий, project- менеджер, аналітик
Vinnytsia, Remote -
Фінансист
Vinnytsia, Remote