• File

Світлана

Помічник кадровика, бухгалтера (звітність)

Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Зембіцька Світлана Станіславівна

Місце проживання: м. Київ
Контактні телефони: [open contact info](look above in the "contact info" section) (моб.)

Освіта:
2003 - 2005 – Національна Академія державного управління при Президентові України, магістр державної служби.
1998 - 1999 – Аспірантура Державного торговельно-економічного університету, здала кандидатський мінімум.
1993 - 1998 – Міжнародний Соломонів Університет, економіст за спеціальністю “Фінанси та кредит" (диплом з відзнакою).

Досвід роботи:
2025 липень – фахівець у відділі телемаркетингу Райффайзен Банку;
2021- червень 2025 фрілансер, допомога в написанні робіт, в тому числі наукових, для студентів та аспірантів економічних вузів;
2017 липень – травень 2021 - менеджер в компанії «7eminar.com».
2017 лютий – березень бухгалтер в ТВЗК «Український малий драматичний театр».
2011 – лютий 2015 – Державна казначейська служба України, начальник відділу звітності про виконання місцевих бюджетів Департаменту консолідованої звітності.
2005 - 2011 – Державне казначейство України, заступник начальника відділу фінансової звітності про виконання місцевих бюджетів Департаменту консолідованої фінансової звітності.
2001 - 2003 – Державне казначейство України, головний казначей відділу звітності про виконання місцевих бюджетів Управління консолідованої звітності з виконання бюджетів.
2000 - 2001 – Державне казначейство України, головний спеціаліст відділу звітності по місцевому та зведеному бюджету Управління бухгалтерського обліку операцій державного бюджету і звітності.
1999 - 2000 – Головне управління Державного казначейства України, провідний спеціаліст відділу звітності зведеного бюджету та позабюджетних коштів Управління бухгалтерського обліку і звітності.

Основні обов’язки:

У відділі телемаркетингу (вихідна лінія) моїми обов’язками є консультація клієнтів по окремим послугам, допомога в їх оформленні;
Під час роботи в «7eminar.com » моїми обов’язками було: комунікація з клієнтами, вирішення технічних питань користувачів, робота з CRM системою «Bitrix»;
В Українському малому театрі – нараховувала зарплату в Excel таблицях на 30 осіб, складала звіти для подачі в Податкову, в Казначейство, КМДА, Міністерство статистики, провела акти звірки за боргами.
Проходила практику у Відділі кадрів Міністерства молоді та спорту, де займалась упорядкуванням особових справ, нарахуванням строку проходження державної служби працівникам, написання обґрунтування нагород.
В Казначействі:
забезпечення роботи відділу (5-10), розподіл обов’язків працівників відділу, здійснення контролю за дотриманням працівниками Відділу трудової і виконавчої дисципліни, режиму таємності виконуваних робіт;
забезпечення підвищення фахового рівня та ділової кваліфікації спеціалістів Відділу, стимулювання їх інтересів та здібностей;
участь у розробці проектів законодавчих та нормативних актів з питань, що стосуються обліку та виконання місцевих бюджетів, технологічних регламентів процесу обліку та складання звітності;
участь у навчальних семінарах з питань бухгалтерського обліку та звітності про виконання бюджетів (кошторисів бюджетних установ), передачі трансфертів з державного до місцевих бюджетів;
підготовка технічного завдання на розробку (модифікацію) програмного забезпечення для складання (аналізу) звітності;
забезпечення своєчасного надходження періодичної та річної звітності про виконання місцевих бюджетів від територіальних органів Державної казначейської служби України;
перевірка стану бухгалтерського обліку та звітності про виконання місцевих бюджетів;
надання методичної, практичної допомоги та консультаційної підтримки територіальним органам Державної казначейської служби України з питань бухгалтерського обліку і звітності про виконання місцевих бюджетів;
здійснення аналізу отриманої інформації, побудова таблиць, діаграм;
проведення актів звірки надходжень до місцевих бюджетів з Державною фіскальною службою України в частині місцевих податків і зборів;
розробка пропозицій щодо внесення змін у програмне забезпечення відповідно змін у законодавстві;
формування щоденної, місячної, річної звітності про виконання місцевих бюджетів, звіту про заборгованість бюджетних установ, тощо;
підготовка, опис звітності на паперових носіях та передача її до архіву.

Професійні навички та знання:
• знання бюджетної системи України, основних принципів та порядку складання звітності, структури звітів;
• знання п.к. на рівні досвідченого користувача (Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet, Бітрікс);
• вміння працювати з великими обсягами інформації; складання звітності, в тому числі в Excel-форматі;
• вільне володіння російською, українською мовами; англійською – на рівні спілкування;
• володіння основними принципами роботи з системами інформаційно-правового забезпечення “Ліга: Закон”, “Законодавство”;
• підготовка та надання інформації про виконання місцевих бюджетів органам виконавчої влади в частині окремих податків і зборів;
• здійснення інвестиційного прогнозування, розробка пропозицій щодо складання портфелю акцій, проведення SWOP-аналізу для організації;
• розробка маркетингових анкет, складання рекламних буклетів;
• вміння спілкування з клієнтами по телефону.

Особисті якості: відповідальність, акуратність, комунікабельність, цілеспрямованість, стресостійкість, здатність аналітично мислити, організовую свою роботу раціонально з додержанням термінів. Завжди уважна до порад і побажань, вмію йти на компроміс, коли це доречно, відстоюю власне бачення. До роботи ставлюся з максимальною віддачею, готова навчатись і працювати з випробувальним терміном офіційно.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: