Тетяна

Адміністратор, менеджер, помічник керівника, керуючий, секретар, 35 000 UAH

Considering positions:
Адміністратор, менеджер, помічник керівника, керуючий, секретар, Менеджер з залучення талантів, Фахівець з обліку, Менеджер з фандрайзингу, Консультант 1C, Діловод, Фахівець з аналітики, Фахівець з закупівель, Координатор, Менеджер з продажу
Employment type:
full-time
Age:
26 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор відділу власного сервіса

from 01.2025 to 08.2025 (7 months)
Vaillant Group Ukraine, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Підготовка та проведення оплат партнерам, контроль своєчасності розрахунків.

Робота з договорами: підготовка, перевірка, внесення змін, архівація.

Використання корпоративного порталу для обробки внутрішніх запитів та управління процесами.

Робота в CRM-системі: ведення бази клієнтів, фіксація звернень, контроль етапів виконання заявок.

Спілкування з клієнтами: прийом та обробка звернень, вирішення спірних ситуацій, підтримка високого рівня сервісу.

Фахівець з підтримки бізнесу

from 10.2024 to 01.2025 (3 months)
Агросем, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Ведення первинної бухгалтерської документації

Робота з електронним документообігом (M.E.Doc, Вчасно)

Робота в 1С:Підприємство

Співпраця з бухгалтерією, постачальниками

Контроль архівації та відповідності документів

Адміністратор

from 03.2022 to 10.2024 (2 years 7 months)
Garrison, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Управління графіками, записами клієнтів

Контроль касових операцій та звітності

Комунікація з клієнтами та персоналом

Формування закупівель, контроль витрат

Впровадження маркетингових заходів

Рієлтор з нерухомості

from 04.2021 to 01.2022 (9 months)
Realty Group, Кривий Ріг (Нерухомість)

Адміністратор ресторану

from 05.2020 to 09.2020 (4 months)
VOG CAFE, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

Knowledge and skills

  • Проведення касових операцій
  • Ведення клієнтської бази
  • Робота з клієнтами
  • Виявлення потреб клієнта
  • Ведення CRM
  • Холодний продаж
  • Ефективна комунікація
  • Активний продаж
  • Презентація обʼєктів нерухомості
  • Консультування клієнтів
  • Пошук і підбір об'єктів нерухомості
  • Аналіз інформації об'єкту
  • Збір документів по об'єкту
  • Управління персоналом
  • Розробка маркетингових заходів
  • Адміністративна робота
  • Ведення розрахунків і касова дисципліна
  • Управління записами та графіками
  • Робота з клієнтською базою
  • Ведення документації
  • Робота з запереченнями
  • Користувач 1С

Additional information

Маю значний досвід безпосередньої роботи з клієнтами, що сформував у мене високий рівень комунікативних навичок та вміння ефективно доносити і аргументувати пропозиції щодо продукту. Легко встановлюю контакт з людьми різного рівня та темпераменту, вмію слухати, швидко орієнтуватися у ситуації та знаходити оптимальні рішення, зберігаючи професійний підхід і доброзичливу атмосферу.

Шукаю стабільну та довгострокову роботу, де зможу реалізувати свій потенціал як професійно, так і фінансово, з перспективою кар’єрного зростання. Для мене важливі комфортні умови праці, позитивний колектив, прозорість у нарахуванні заробітної плати та чесні взаємовідносини в команді.

Відзначаюся пунктуальністю, високою мотивацією, відповідальністю та орієнтацією на результат. Готова до нових викликів та швидкого освоєння нових завдань.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: