Resume from February 16, 2021

Алла

Менеджер по персоналу, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Windows Internet Explorer Opera

Additional information

Даниленко Алла Валентинівна

моб.тел. 8/066/648-00-59
e-mail : [open contact info](look above in the "contact info" section)


Освіта:
1998-2005 рр. Національна Академія Державної податкової служби України
(Кваліфікація – Юрист; Спеціальність – Правознавство)
2005 – 2009 рр. Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана
(Кваліфікація – Економіст; Спеціальність - Економіка підприємства)

Курси (Тренінги)
2013 р. – «Спеціаліст HR управління» (Служба персоналу, підбір і оцінка співробітників, адаптація, корпоративна система заохочення і схеми розрахунку оплати, організація кадрової служби), Навчальний Центр «Gold Staff»
2012 р. – «Державне управління у сфері захисту населення і території від НС техногенного та природного характеру», Інститут державного управління у сфері цивільного захисту МНС України.
2010 р. – «Організаційне та правове забезпечення діяльності підрозділів митних органів, робота з особовим складом. Питання управлінської діяльності» - Хмельницький центр підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів Державної митної служби України.
2005 р. – «Спеціалізований курс з вивчення нормативно – правових актів з питань розгляду звернень громадян» - Секретаріат Президента України Служба з питань звернень громадян

Досвід роботи :

10.2013 р. – до цього часу Державна фіскальна служба України Департаменту персоналу – головний спеціаліст
-ведення обліку особового складу;
-розробка та впровадження посадових інструкцій;
-підготовка наказів щодо призначення на посади та звільнення з посад співробітників;
-здійснення обліку листів тимчасової непрацездатності працівників;
-табелювання робочого часу співробітників;
-здійснення роботи пов’язану з заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок співробітників.

07.2013 р. – 10.2013 р. – Міністерство доходів і зборів України Департамент правової роботи – головний державний інспектор
- розгляд законопроектів;
- надання роз’яснювальної роботи;
- надання правових висновків щодо застосування правових актів.
10.2005 р. – 07.2013 р. - Державна митна служба України Департамент митних інформаційних технологій та статистики – провідний інспектор, головний інспектор, заступник начальника відділу кадрової роботи.
-підбір кадрів, участь в конкурсній комісії;
-участь у прогнозуванні та плануванні потреб в кадрах, формуванні кадрового резерву;
-підготовка періодичної та державної статистичної звітності з кадрових питань до Центру зайнятості населення;
-ведення обліку особового складу;
-підготовка проекту графіка щорічних відпусток працівників та здійснення контролю за обліком надання чергових та інших відпусток працівникам;
-розробка та впровадження посадових інструкцій;
-підготовка наказів щодо призначення на посади та звільнення з посад співробітників;
-здійснення обліку листів тимчасової непрацездатності працівників;
-табелювання робочого часу співробітників;
-здійснення роботи пов’язану з заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок співробітників.

05.2005 р. – 10.2005 р. Секретаріат Президента України Служба з питань звернень громадян – Спеціаліст І категорії.
Обов’язки:
-реєстрація, ведення обліку звернень (скарг) громадян;
-первинна обробка та розгляд звернень громадян;
-аналіз та узагальнення звернень громадян з урахування порушених у заяві (клопотань) питань , які входять до компетенцій відповідних державних органів;
-участь у підготовці аналітичний довідок до відповідних державних органів та органів місцевого самоврядування;
-підготовка матеріалів про відмову або задоволення вимог викладених у заявах (звернення, скаргах, клопотаннях ) громадян;



Додаткова інформація :
-досвідчений користувач ПК (MS Office, Excel, Word)
-вміння збирати, систематизувати та аналізувати інформацію;
-знання оргтехніки.

Особисті якості :
Дисциплінована, відповідальна до виконання обов’язків, принципова, комунікабельна, високий рівень працездатності, наполеглива, вмію працювати у команді, швидко навчаюсь.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: