Resume from April 15, 2024

Ольга

Помічник бухгалтера, менеджер з продажу, обліковець

Employment:
Part-time.
Age:
40 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Language proficiencies

  • English — beginner
  • German — beginner

Additional information

РЕЗЮМЕ

ПІБ: Бакович Ольга Романівна
Помічник бухгалтера , обліківець.
Вік: 40( 09.06.1983р)
Сімейний стан: заміжня
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

01.09.1990р -01.06.2001р-Середня школа.
01.09.2001-30,06,2007 –Львівський Національний Університет імені Івана Франка, історичний факультет.
Спеціальність: історик, викладач історії.
Жовтень 2006р-березень 2007р- -Курси перепідготовки та підвищення кваліфікації турисько-екскурсійних кадрів при Київському інституті туризму. Кваліфікація- екскурсовод.

-Липень 2021 - навчання в онлайн школі BUHonline. "Курс ФОП- від відкриття до ліквідації" отримала сертифікат з відзнакою.
З вересня 2022 - курси з вивчення англійської мови "Профі Центр"

Комп’ютерна грамотність: ПК – впевнений користувач - 1C –Підприємство,
1С – склад, 1С- бухгалтерія; Poster; Office : Word, Excel


Професійна діяльність:

08.07.2002-01.04.2007р- бібліотека-філії № 32 Центральної бібліотечної система для дорослих м. Львова.
Посада: бібліотекар-бібліограф
Обов’язки: Ведення каталогів і картотек, обслуговування читачів, облік книжкового фонду, організація і проведення масових заходів.


2007р-2009р ПП «Електросвітлотехніка»-торгівля електроосвітлювальною та кабельно-провідниковою продукцією.
Посада: менеджер по роботі з клієнтами.
Обов’язки:
- - формування комерційних пропозицій, оформлення замовлень, контроль їх виконання
- розрахунки з постачальниками і покупцями (дебітори-кредитори)

- оформлення та виписка податкових та видаткових накладних, рахунків, довіреностей, вхідна та вихідна кореспонденція;
-контроль залишків на складі, поповнення складських запасів;
- система «Клієнт-банк»

2009р -2011рр ПП «Львівтрейдсервіс»-виробництво та продаж корпусних меблів.
- Робота з системою “1С Бухгалтерія” (виписка ВН, ПН, формування банківських документів, ведення обліку доходів та витрат);
-Ведення каси( ПКО, РКО)

- Контроль залишків сировини та допоміжних матеріалів на складі виробництва,
- Складання звітності про об’єми закупки товару та розхід матеріалів в процесі виробництва
-Складський облік, проведення інвентаризацій;

-Складання різного виду звітів по виробництву.
2018 р ПП Човен
( сфера громадського харчування, 3 об'єкти)
на посаді бухгалтера (первинна бухгалтерія )

- прихід , переміщення, списання;
-ведення каси;
-акти звірок;
-нарахування зарплати.

З травня 2023р. "Сицилійський дворик" (сфера громадського харчування)
первинна бухгалтерія
-прихід, переміщення, списання, інвентаризації.



Особисті якості:

Здібності до швидкої адаптації в нових умовах, відповідальність, порядність.


Шукаю дистанційну роботу або з неповною зайнятістю.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: