• File

Владислав

Операційний менеджер

Age:
55 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 3 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ВЛАДИСЛАВ КОРНІЄНКО

ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ

Рік народження: 15.10.1969
Місце народження: Київ,Україна
Сімейний стан: одружений
Домашня адреса: Україна, Київ, просп. Гагаріна 8Б, кв.20
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
@: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСНОВНА ОСВІТА

1986-1991
Київське Вище Військове Авіаційне інженерне училище (КВВАІУ)
Київ
Вища
Радіоінженер
Авіаційне радіоелектронне обладнання літальних апаратів
ДОДАТКОВЕ НАВЧАННЯ

Навчальний центр ІКАО (ДП МА "БОРИСПІЛЬ") 1997

Курс -123-2/D перевірка безпеки пасажирів і багажу
Курс - AVSEC Instructors -інструктор з авіаційної безпеки (АБ)
Курс - Dangerous goods regulations (DGR)-перевезення небезпечних вантажів
повітрям

Hungarocontrol/Навчальний центр авіаційної адміністрації Угорщини 2002

- Розрахунок центрування повітряних суден
- Обслуговування авіаційних вантажів
- Повітряне право
- Обслуговування повітряних суден на пероні
- Небезпечні вантажі
- Метеорологія
- Навігація
- Пасажирське обслуговування
- Принципи польоту
- Безпека польотів та авіаційна безпека

Malev - Угорські авіалінії 2003
Бронювання та продаж пасажирських авіаперевезень - системи Gabriel and
Amadeus
2024
Управління безпекою польотів цивільної авіації.

КЛЮЧОВІ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ І НАВИЧОК (КОМПЕТЕНЦІЇ)

Впровадження, щоденне функціонування та підтримка:
- Обслуговування пасажирів
- Обслуговування повітряних суден на пероні
- Управління персоналом
- Оперативна та стратегічна взаємодія з партнерами та замовниками послуг
- Ведення переговорів
- Ухвалення рішень
- Угоди про наземне обслуговування (GHA)
- аналіз виробничих KPI та прийняття необхідних коригувальних дій
- Розробка та контроль виконання Договорів про рівень обслуговування (Standart
Level Agreements (SLA))
2
-Контроль якості послуг, що надаються
- Розробка, впровадження, підтримка и Розвиток Інтегрованих систем управління
якістю та безпекою (ІСУ К і Б)
- Аналіз і управління ризиками
- Впровадження и підтримання Культури безпеки в виробничих
процесах
- Розслідування и аналізи пов'язані с порушенням виробничих процесів,
якості обслуговування та безпеки
Безпеки
- Розробка виробничої та технологічної документації (Посібники та СОП -
стандартні операційні процедури) - Робота зі скаргами та претензіями
-Виявлення и аналіз першопричин подій (порушень) и розроблення коригувальних дій

ДОСВІД РОБОТИ

Директор з якості та безпеки 2018- теперішній час
ТОВ ІНТЕРАВІА
https://interavia.ua/
https://www.youtube.com/watch?v=Dz2R_p9NXg8

Основні обов'язки:
-Розробка, впровадження, підтримка та розвиток Інтегрованих систем управління
якістю та безпекою (ІСУ К і Б)
-Розробка, впровадження та підтримка Плану дій в аварійних ситуаціях
-Керівництво системою авіаційної безпеки та безпеки польотів
- Розробка відповідних Програм і Політик
- Розробка та впровадження системи управління ризиками (Risk Management
System (RMS))
- Проведення внутрішніх розслідувань подій та подій.
-Розроблення та підтримання актуальності документації, пов'язаної з якістю послуг,
що надаються, і безпекою
-Участь у розробці виробничої документації та подання рекомендацій щодо її
відповідності галузевим вимогам
-Контроль (моніторинг) щоденної виробничої активності на виконання встановлених
вимог
-Підготовка та проведення щомісячних і річних зустрічей (нарад) з якості та безпеки
-Взаємодія з усіма підрозділами Компанії з питань виробництва, якості, безпеки та
виявлених порушень і вироблення рекомендацій щодо поліпшення
-Інформування Генерального директора про порушення та підготовка рекомендації
щодо поліпшень та коригуючих дій
-Розроблення та проведення занять з Культури безпеки (включно з Корпоративною
культурою) та з Управління ризиками
- Сертифікація Компанії за системою менеджменту якості на підставі стандартів
3
ISO9001-2015
-Сертифікація Компанії на відповідність стандартам безпеки ISAGO Міжнародної
асоціації авіаперевізників

Ключові досягнення:
-впровадження в Компанії нового підходу до питань якості та безпеки
-зменшення кількості пошкоджень повітряних суден в процесах обслуговування на
пероні
-зменшення кількості критичних подій, пов'язаних с якістю і безпекою
-початок впровадження елементом Культури безпеки
-розробка и проведення щорічних мотиваційні ініціативи щодо підтримання якості
послуг, що надаються, і безпеки -мотиваційна програма для підрозділу внутрішнього
прибирання повітряних суден "На всі 100"-Розробка "Фокус місяця"
-Розроблення та підтримання Керівництва інтегрованих систем управління якістю та
безпекою Компанії
-Розроблення та впровадження концепції та методики управління ризиками

Директор з пасажирського та наземного обслуговування 2014 - 2018
Дирекція з обслуговування повітряних суден у ДП АП "Бориспіль" ТОВ
ІНТЕРАВІА
450-500 співробітників

Основні обов'язки з управління виробничими процесами
- Обслуговування пасажирів
- Обслуговування повітряних суден на пероні (обслуговування і заправка
бортових систем\прибирання інтер'єру\завантаження-вивантаження багажу тощо).
- Продаж авіаперевезень
- Розшук багажу
- Керівництво ключовими менеджерами авіакомпаній-замовників
- Керування центром диспетчеризації виробництва
- Група розрахунку центрування ПС
- Група координації обслуговування на пероні
- Група наземного обладнання
- Скарги та розслідування
- Взаємодія з підрозділами Компанії, авіакомпаніями-замовниками послуг, владою
аеропорту базування (ДП МА Бориспіль)

Директор з пасажирського обслуговування 2008-2014
Дирекція з обслуговування повітряних суден у ДП АП "Бориспіль" ТОВ
ІНТЕРАВІА
150-200 співробітників

4
Основні обов'язки:
- Обслуговування пасажирів
- Продаж авіаперевезень
- Розшук багажу
- Скарги та розслідування
- Управління персоналом
- Взаємодія з підрозділами Компанії, авіакомпаніями-замовниками послуг,
владою аеропорту базування (ДП МА Бориспіль)

Директор з пасажирського обслуговування та диспетчеризації виробництва
SWISSPORT-UKRAINE, LLC
Дирекція з обслуговування повітряних суден в АП Бориспіль
200-220 співробітників

Основні обов'язки:
- Обслуговування пасажирів
- Продаж авіаперевезень
- Розшук багажу
- Керівництво ключовими менеджерами авіакомпаній
- Центр операційного контролю та диспетчеризації
- Група розрахунку центрування повітряних суден
- Група координації обслуговування на пероні

Змінний операційний менеджер (Начальник комплексної зміни)
SWISSPORT-UKRAINE, LLC
Дирекція з обслуговування повітряних суден в АП Бориспіль
100-150 співробітників

Основні обов'язки:
-Керування операційною (виробничою) активністю персоналу Компанії
(пасажирське обслуговування та обслуговування на пероні)
- Управління персоналом
- Ухвалення оперативних рішень
-Внутрішня координація процесів між різними підрозділами Компанії

Начальник служби наземного обслуговування (СНО) 2006-2008
ДП МА "Бориспіль"
1000 співробітників

Основні обов'язки:
- Загальне управління Службою
- Обслуговування пасажирів
5
- Обслуговування на пероні
- Внутрішнє прибирання повітряних суден
- Термінальний комплекс аеропорту
- Готелі аеропорту
- Взаємодія із замовниками послуг і субпідрядниками
- Скарги та розслідування
- Впровадження та підтримання Системи управління якістю та безпекою

Malev-Угорські авіалінії 2003-2006
Помічник представника авіакомпанії в ДП МА Бориспіль

- Контроль реєстрації пасажирів і багажу
- Взаємодія з аеропортовою та державною владою
- Підтримка функціонування Представництва
- Контроль послуг з розшуку багажу
- Контроль розрахунку центрування повітряних суден
- Контроль завантаження повітряного судна
- Контроль наземного обслуговування повітряного судна
- Продаж авіаперевезень
- Контроль обслуговування пошти та вантажів

Служба авіаційної безпеки 1996-2003
ДП МА "Бориспіль"

Посади
Молодший
інспектор Інспектор
Старший інспектор
Уповноважений з якості авіаційної безпеки

Звільнення з МВС 1996
(Переводиться в запас з військовим званням старший лейтенант)

Навчальний інститут МВС України 1994-1996
Київ
Начальник навчального
курсу 200 курсантів

6
Військово-повітряні сили СРСР\Україна 1991-1994
Авіаційний полк м. Тарту (Естонська Республіка)
Авіаційний полк м. Узин (Україна).

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ

-Сертифікований інструктор з авіаційної безпеки
-Сертифікат з управління ризиками
-Сертифікат з управління системою безпеки польотів цивільної авіацїї
-Аудитор за системою управління якістю ISO9001
-Розробник тренінгів з Культури безпеки
-Розробник концепції з управління ризиками в Компанії
-8 місяців роботи для АК Міжнародні авіалінії України в МА "Одеса" в якості
Представника авіакомпанії
-Відкриття підрозділу ТОВ ІНТЕРАВІА в МА ХЕРСОН (Start-up manager)

ЗНАННЯ МОВ
Англійська (вільно),
Українська (рідна), Російська
(вільно)

КОМП'ЮТЕРНА ГРАМОТНІСТЬ

Користувач пакета MS Office

30.10.2024

7

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: