• File

Сергій

Директор з виробничої, транспортної та складської логістики

Considering positions:
Директор з виробничої, транспортної та складської логістики, Операционный директор, Керівник виробництва, Керівник відділу, Начальник відділу постачання, Керівник з розвитку, Менеджер з закупівель, Керівник комерційного відділу
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сергій
Кулик
Директор з виробничої, транспортної та складської логістики (Директор ланцюга поставок)

Досвід роботи
липень 2015 — жовтень 2024
Директор департаменту логістичного забезпечення груп компаній «Континіум» (напрямок Сирний бізнес ТМ «КОМО», «Клуб Сиру», «Канів»).
Професійні обов’язки:
• Розробка та контроль за виконанням бюджету логістичних витрат і планів по закупівлі сировини та організації ланцюга поставок ГП до кінцевого контрагента (just in time) .
• Розробка та впровадження стратегій для зменшення витрат на постачання/виробництво, складське та транспортне утримання;
• Впровадження аналізу ABC/XYZ для виробництва/постачання та в комерційній логістиці;
• Впровадження систем по плануванню виробничих, закупівельних та логістичних процесів WMS/TMS для покращення бізнес процесів у системі 1С;
• Проведення тендерів на закупівлю логістичних послуг на ел. тендерних майданчиках;
• Планування помісячно/щотижнево виробництво продукції ТМ КОМО на аутсорсінгу;
• Контроль залишків на складах аутсорсінгу та доставка до РЦ та клієнтів;
• Організація бізнес процесів по доставці сировини на виробництво та внутрішня логістика на двох заводах -120 людей;
• Забезпечення продукцією на РРЦ (6 РРЦ по Україні) та контрагентів -92 людини;
• Відкриття (з нуля)/закриття РЦ, згідно економічних прорахунків для поліпшення маржинальності Сирного бізнесу;
• Створення мотиваційної системи згідно показників KPI для працівників.
• Розрахунок ФОП для працівників постачання/виробництва та логістики;
• Аналіз та економічні прорахунки маршрутів по доставці сировини на виробництво та ГП до контрагентів, з покращенням показників CPU на кг та кінцеву точку до клієнта;
• Ефективне керування операційно-складськими процесами та транспортом для доставки сировини на виробництво та до РЦ/клієнтів;
• Координації руху товару від заводів до клієнта;
• Створення системи контролю документообігу від постачання/виробництва/продажів та логістики;
• Управління фінансовими ресурсами доставки сировини/ГП, збереження товарів та ремонту основних засобів;

Досягнення:
• Впровадження систем FSSC 22000, систем ISO 22000:2018/TS 22002 -1:2009, а також НАССР та HALAL на виробництві/постачанню/логістики та в комерції;
• Зменшення вартості доставки сировини на 1кг продукції для виробництва на 10,3% від суми доставок для власного та найомному транспорту в рік.
• Створення системи автозамовлень та консолідація їх в 1С для виробництва/постачання/комерційної логістики РРЦ та контрагентів;
• Впровадження системи just in tame у логістиці для клієнтів, зменшення часу від замовлення до поставки в 2,5 рази;
• Покращення serves level до 98,5% по логістичним/виробничим процесам;
• Синергія усіх торгових марок Сирного Бізнесу у виробництві/постачанню та комерційній логістиці. Зменшення витрат по логістиці на 1,9% в рік;
• Впровадження нових бізнес процесів по консолідації замовлень на виробництво/логістичні процеси, та виконанню serves level для мереж/дистриб’юторів/ВЕД під час воєнного стану, зменшення збитків по продажам на 94,9% в рік та покрашення логістичних показників на 23,73% в рік.

липень 2012 — травень 2015
Територіальний менеджер ТОВ «Екопродсеріс» Черкаська та Кропівницька обл. (напрямок виробництво/дистрибуція охолоджених та заморожених м'ясо-курячих продуктів)
Професійні обов’язки:
• Планування та аналіз продажів на закріплених територіях;
• Контроль залишків на складах дистриб’юторів;
• Проведення перемовин з мережами;
• Розрахунок проведення акцій у мережах;
• Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю клієнтів та постачальників;
• Прорахунок замовлень на виробництво та оформлення заявок від дистриб’юторів;
• Контроль та ведення документообігу контрагентів;
• Моніторинг цін на продукцію, сировину та логістичні послуги
Досягнення:
• Збільшення обсягів продажів на 21,5% по року;
• Зменшення загальних витрат підприємства на 18% за період роботи;
• Збільшення клієнтської бази на 36,7% за період роботи;

лютий 2012 — травень 2012
Заступник директора гіпермаркет «Велмарт» (ТОВ «Фудком», м. Черкаси)
Професійні обов’язки:
• Відкриття гіпермаркету з «нуля»;
• Підбір та навчання персоналу;
• Створення планограми гіпермаркету;
• Планування роботи персоналу, контроль та оцінка роботи персоналу;
• Забезпечення виконання працівниками гіпермаркету законодавства про працю, стандартів, правил та норм безпеки, трудової дисципліни;
• Робота з держ. органами, вирішення адміністративно-господарських питань гіпермаркету;
• Виконання планових показників з продажу гіпермаркету;
• Проведення планових/позапланових інвентаризацій;
• Аналіз ринку та формування асортиментної матриці
Досягнення:
• Впровадження автозамовленя для категорійних менеджерів;
• Впровадження аналізу ABC/XYZ для груп товарів;
• Введення мотиваційної системи згідно показників KPI для працівників;
• Зменшення списання неліквідної продукції на 94,5%;
• Збільшення продажів на 48,8%;
лютий 2007 — листопад 2011
Керівник відділу логістики ВАТ «Золотоношам’ясо» група компаній «СВАН» (напрямок виробництво/дистрибуція охолоджених та заморожених м'ясо-курячих продуктів)
Професійні обов’язки:
• Ефективне керування операційно-складськими процесами;
• Координації руху товару всередині складу (зонування складу, маршрутизація руху товару);
• Розрахунок замовлень на виробництво та оформлення заявок від покупців на заводи;
• Економічний аналіз, планування та оптимізація логістичних процесів;
• Пошук пріоритетних постачальників транспортних послуг
• Створення бюджету та стратегії розвитку на найближчий рік;
• Закупівля необхідних матеріалів для безперебійного процесу на виробництві
Досягнення:
• Створення логістичних ланцюгів доставки з урахуванням специфіки продукції та термінів доставки;
• Зменшення помилок при формуванні замовлень;
• Розробка та впровадження системи обліку та планування витратної та прибуткової частини підприємства;
• Створення системи підсумкової звітності та якісних показників ефективності відділу логістики
травень 2005 — січень 2007
Категорійний менеджер відділу управління товарними групами в торговій мережі «Fresh market» м. Черкаси
Професійні обов’язки:
• Відкриття магазинів з «нуля»;
• Підбір та навчання персоналу;
• Створення планограми для кожного магазину;
• Планування роботи персоналу, контроль та оцінка роботи персоналу;
• Налаштування роботи торговельних закладів роздрібної торгівлі;
• Закупівля обладнання та товарів, оформлення необхідних документів та отримання ліцензій;
• Пошук постачальників та проведення переговорів, укладання та супровід договорів;
• Планування, організація, забезпечення та контроль безперебійного постачання товарного асортименту, згідно з графіками поставки на кожну ТТ;
• Контроль планових показників оборотності груп товарів;
• Аналіз ринку та формування асортиментної матриці;
• Проведення планових/позапланових інвентаризацій;
Досягнення:
• Відкриття 7 магазинів за рік площею до 1200 м2;
• Впровадження автозамовленя для магазинів в 1С;
• Введення мотиваційної системи згідно показників KPI для працівників;
• Впровадження аналізу ABC/XYZ для груп товарів;
• Зменшення списання неліквідної продукції на 97,6%;
• Збільшення продажів на 78,6% по кожному магазину за рік;

листопад 2004 — квітень 2005
Комерційний директор у транспортно – експедиційній фірмі ТОВ «Капрі 2000»
м. Черкаси (у підпорядкуванні 70 чол.)
Досягнення:
• Створення системи підсумкової звітності та якісних показників ефективності відділу логістики;
• Зменшення помилок при формуванні замовлень;
• Створення логістичних ланцюгів доставки з урахуванням специфіки продукції та термінів доставки;
• Розробка та впровадження системи обліку та планування витратної та прибуткової частини підприємства;
• Покращення serves level до 96,5% до ТТ;
• Впровадження мотиваційної системи згідно показників KPI для працівників
липень 2003 — грудень 2003
Спеціаліст відділу логістики складу готової продукції на тютюновій фабриці СПАТ «Ліггетт Дукат Україна» (у підпорядкуванні 50 людей.)
травень 1996 — травень 2003
Начальник відділу обробки вантажів та логістики на українсько-німецькому поліграфічному підприємстві АТ «Графія Україна» (що входить до європейської групи «Graphia Hans Gundlach GmbH», Німеччина) у підпорядкуванні 80 людей
Освіта:
Інститут управління бізнесом (1992-1997), м. Черкаси
• Спеціальність – менеджмент у виробничій сфері
Додатково:
Володіння ПК: впевнений користувач 1С-версія 8,3, Word, Excel, MD Office Declaration (ВЕД), Spot2D, Comarch, Edin.
Водійське посвідчення: категорія В;
Володіння мовами: – Англійська середня;

Особисті якості:
Системний та аналітичне мислення, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася раптово з проблемами та самостійно приймати вірне рішення і відповідати за це , швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, висока працездатність, не конфліктність, націлений на результат компанії, командний гравець.
Рекомендації
Надам за запитом

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates