• PRO

Катерина

Support manager, 25 000 UAH

Considering positions:
Support manager, Менеджер роботи з клієнтами, Адміністратор
Employment type:
full-time
Age:
38 years
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з продажу

from 05.2024 to 10.2024 (5 months)
Огрант, ПВКП, Черкаси (Машинобудування)

Холодні дзвінки по базі потенційних клієнтів

Адміністратор

from 08.2022 to 04.2023 (8 months)
World day of Prayer, Черкаси (Видавництво, поліграфія)

Робота в Великій Британії .
Обробка заявок для продажу та відправка клієнтам,
- внесення інформації в базу даних по відпрацьованих заявках;
- обробка банківських переказів та чеків за оплату товару. Розрахунки в банку.

Eксперт з обслуговування корпоративних клієнтів

from 10.2019 to 02.2022 (2 years 4 months)
lifecell ТОВ Лайфсел, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

-білінгові (технічні) операції (активація ліній, міграція, зміна SIM-карти, зміна інформації про договір, активація/деактивація додаткових послуг, зміна тарифу, грошовий переказ, встановлення/зміна кредиту, оформлення рахунку);
-обслуговування клієнтів (обробка запитів та вирішення проблем, запобігання конфліктів, забезпечення оперативного вирішення запитів клієнтів online та offline);
- спілкування з клієнтами, консультації (при особистому візиті в офісі Lifecell, по телефону, електронною поштою, формування листування з клієнтами);
- організація та забезпечення регулярного фінансового та операційного документообігу з клієнтами згідно з відповідними процедурами компанії;
- виконання плану відповідно до цілей і KPI.

Клієнт-менеджер ІТ

from 07.2019 to 10.2019 (3 months)
компанії РАСК ІН-Агро, Черкаси (IT)

- оформлення договорів на інформаційно-технологічний супровід.
- вирішення запитів клієнтів по телефону та електронною поштою;
- оформлення відповідних завдань по різних підрозділах компанії для вирішення питань клієнтів;
- контроль за процесом виконання поточного завдання в інших підрозділах;
- виставлення рахунків клієнтам за виконану роботу; оформлення договорів на інформаційно-технологічний супровід.

Менеджер по обробці звернень клієнтів ( віддалено, повна зайнятість)

from 01.2018 to 12.2018 (11 months)
ТОВ « Юр Клі », Дистанційно (Юриспруденція)

обробка запитів та документів клієнта

Спеціаліст по оновленню інформації для навігаторів, карт США

from 07.2016 to 08.2018 (2 years 1 month)
-, Дистанційно (IT)

- перевірка об'єктів по указаним координатам;
- підтвердження існуючих об'єктів додатковими джерелами інформації.
- внесення оновлень по невідповідностям

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

from 07.2013 to 02.2014 (7 months)
Інтертелеком, ТОВ, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- залучення нових клієнтів;
- проведення зустрічей з керівниками підприємств;
- підписання договорів на співпрацю, звітність;
- ведення існуючих клієнтів, оформлення пакетів документів;

Спеціаліст по роботі с корпоративними клієнтами

from 04.2011 to 06.2013 (2 years 2 months)
Інтертелеком, ТОВ, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- оформлення договорів;
- обслуговування клієнтів;
- підготовка рахунків на оплату послуг;
- інформування клієнтів по акціях, заборгованості,
- вирішення технічних питань в телефонному режимі;
- вирішення фінансових питань;
- ведення документації;
- підготовка архівів.

Адміністратор групи, супервайзер

from 10.2010 to 09.2011 (11 months)
Teleperformance Ukraine, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- робота з групой 29 осіб, яка включає в себе різні вікові категорії.
- контроль якості обробки дзвінків операторами (контроль якості розмови, виконання всіх показників), перевірка правильності оформлення заявок;
- виявлення помилок в роботі операторів, робота по їх усуненню;
- навчання працівників ефективності виконання всіх показників;
- вирішення конфліктних ситуацій.
- робота з документами Word, Excell для формування звітності.

Оператор call-центра

from 01.2010 to 10.2010 (9 months)
Teleperformance Ukraine, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- прийом вхідних дзвінків;
- консультація абонентів по питаннях, що стосуються інтернету, телебачення;
- вирішення фінансових, технічних питань, конфліктних ситуацій;
- інформування абонентів про нові акції;
- оформлення заявок;
- непрямі продажі.

Education

Європейський університет

Фінанси, Черкаси
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Additional education and certificates

Стратегія продажів (Черкаси) – 2013 г.

2013 , 1 місяць

Knowledge and skills

  • Уважність
  • MS Excel
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Відповідальність
  • Оптимізм

Language proficiencies

  • English — above average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Маю добре розвинені комунікативні навички (ввічливе та ефективне спілкування з клієнтами, вміння пояснювати складні речі простою мовою);
- робота з клієнтами ( вирішення проблем та обробка скарг, уміння працювати з незадоволеними клієнтами);
- робота в багатозадачному режимі;
- робота з СRM системами;
- виявлення потреб, пропозиції щодо їх вирішення;
Трішки про себе:
2022-2023 рік прожила в Великій Британії, де покращила свій рівень англійської та поборола мовний бар'єр.
In my free time, I try to improve my English language skills, with different platforms and with friends who live in Britain.
Мала в Британії 2 постійні офіційні роботи та підробіток.
Додатково займаюся фотографіями, більше як хоббі, насолоджуюсь красою моментів).
Закінчила курси по нарощуванні та моделюванні нігтів, займаюсь у вільний час.
Активно брала участь у волонтерстві при настанні повномасштабного вторгнення.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: