- PRO
Анастасія
Customer support representative
- Considering positions:
- Customer support representative, Менеджер з листування, Менеджер з підтримки клієнтів, Туристичний менеджер, Менеджер з бронювання, Сервіс-менеджер
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 32 years
- City of residence:
- Other countries
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11536224/
Work experience
Адміністратор
from 12.2023 to now
(1 year 8 months)
Rixos Hotels, Шарм ель Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)
•Обробка великої кількості запитів від гостей через соціальні мережі та електронну пошту
•Надання індивідуального онлайн-сервісу для створення позитивного враження до прибуття гостей
•Робота зі скаргами клієнтів з позитивним настроєм і терпінням
•Координація з іншими відділами щодо запитів гостей і надання конструктивного зворотного зв’язку
•Забезпечення повної підготовки номерів і послуг відповідно до побажань гостей до їхнього прибуття
Фахівець відділу якості
from 11.2022 to 09.2023
(10 months)
Albatros Hotels Sharm el Sheikh, Шарм ель Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)
•Підтримка процесів забезпечення якості, які відповідають місії компанії та стандартам бренду, націлені на потреби клієнтів, забезпечують задоволення гостей і зосереджуються на постійному вдосконаленні
• Допомога у впровадженні передового досвіду компанії
• Проводення обов’язкового аудиту для забезпечення відповідності стандартам компанії та бренду, ретельно перевіряючи всі готельні зони, пов’язані з гостями, та документуючи виявлені
• Проведення опитування гостей, щоб отримати відгуки про рівень обслуговування та загальну задоволеність
• Використовання методів збору даних через опитування гостей для заповнення, відображення, відстеження та аналізу тенденцій дефектів
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
Адміністратор рецепції
from 04.2021 to 04.2022
(1 year)
Royal Savoy Hotel and Villas, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)
•Забезпечення VIP-реєстрації гостей з повною інформацією про готель та послуги
• Обробка прибуття та від'їзду гостей, включаючи всі необхідні платежі, підготовка рахунків, обробка та обробка виписок, прийом платежів
• Щоденні перевірки
• Робота з особливими побажаннями та пропозиціями, а також скаргами гостей • Бронювання місць у ресторані
• Перевірка номерів/віл гостей до прибуття гостей
• Орієнтаціі для турагентів
• Підпорядкування встановленим Компанією правилам
• Обслуговування відвідувачів у фронт-офісі
• Контроль за вхідними та вихідними дзвінками
• Вирішення адміністративних питань
• Забезпечення порядку в приймальній зоні
• Координація потоку клієнтів та відвідувачів
• Обробка електронної пошти та кореспонденції
• Підтримка комунікації з іншими відділами
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
from 09.2020 to 04.2021
(7 months)
Baron resort, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)
• Ведення переговорів з клієнтами
• Підтримка існуючих клієнтів
• Аналіз потреб клієнтів
• Звітність перед керівництвом
• Спілкування з гостями
• Робота з особливими побажаннями та пропозиціями, а також скаргами гостей • Надання гостям повної інформації про готель та послуги
• Ведення бази даних VIP клієнтів та їх побажань
• Щоденні звіти/електронні листи/питання щодо бронювання • Бронювання місць у ресторані
• Перевірка номерів гостей до прибуття
• Підготовка VIP/Bday/інших зручностей
• Підпорядкування встановленим Компанією правилам
Адміністратор рецепції
from 07.2017 to 05.2019
(1 year 10 months)
Reef oasis blue bay, Шарм єль Шейх (Готельно-ресторанний бізнес)
• Обслуговування відвідувачів у фронт-офісі
• Контроль за вхідними та вихідними дзвінками
• Підготовка документів та звітів
• Вирішення адміністративних питань
• Забезпечення порядку в приймальній зоні
• Координація потоку клієнтів та відвідувачів
• Інформування про послуги компанії
• Обробка електронної пошти та кореспонденції • Підтримка комунікації з іншими відділами
Контент-менеджер
from 07.2016 to 06.2017
(11 months)
Eldorado.ua, Київ (Роздрібна торгівля)
• Розробка та управління контентом для веб-сайтів та соціальних мереж • Написання та публікація текстового та мультимедійного контенту
• Підтримка актуальності та оновлення інформації на сайті
Журналіст
from 07.2015 to 08.2016
(1 year 1 month)
Вісті Придніпровʼя, Дніпро (ЗМІ, медіа)
• Збір та публікація новин
• Підготовка журналістських матеріалів
• Робота з джерелами інформації та перевірка фактів
• Участь у прес-конференціях та інших медійних заходах • Розвиток взаємодії з аудиторією через соціальні мережі • Співпраця з фото та відеографами
Education
ДНУ ім. Олеся Гончара
Систем та засобів масової комунікації, Дніпро
Higher, from 2010 to 2015 (5 years)
Knowledge and skills
- Прийом та обробка замовлень
- Здатність до навчання
- Швидкий набір тексту
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Уважність
Language proficiencies
English — above average
Additional information
Клієнтоорієнтована спеціалістка з понад 5-річним досвідом у сфері роботи з гостями, обробки скарг та надання персоналізованого сервісу. На останньому місці роботи я майже повністю виконувала свої обов’язки онлайн — через електронну пошту та соціальні мережі, працюючи з офісу. Готова застосовувати набуті знання та навички в сфері дистанційного обслуговування клієнтів, щоб забезпечувати якісний сервіс у повністю онлайн-середовищі.
Similar candidates
-
Support manager
Remote -
Customer support representative
Remote -
Customer Support Specialist
20000 UAH, Remote -
Business Development Manager (Sales), Customer Support Representative
Remote -
Інженер (технічна підтримка)
25000 UAH, Remote, Dnipro -
Customer Support Manager (Front Office, Tourism)
55000 UAH, Remote, Other countries