- PRO
Катерина
Адміністратор офісу, менеджер інтернет-магазину, помічник в HR-відділ
- Considering positions:
- Адміністратор офісу, менеджер інтернет-магазину, помічник в HR-відділ, Координатор продажів
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 45 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11568147/
Work experience
Менеджер по роботі з клієнтами
from 09.2017 to 12.2020
(3 years 3 months)
ФОП/ ТМ VividZone, Київ (Роздрібна торгівля)
менеджер по роботі з клієнтами в шоу-румі текстилю для дому
(комунікація з клієнтами по телефону, листування в інстаграм, на маркетплейсах, сайті, організація зустрічей та консультування з подальшим продажем на місці, наповнення та контроль за наявністю, кількістю на маркетплейсах пром, розетка, на сайті та в інстаграм, контроль наявності на складі з плануванням необхідної кількості для виробництва, участь та підготовка до тематичних виставок, робота з клієнтами та потенційними покупцями безпосередньо на виставках, ведення бази оптових покупців та контроль за своєчасною оплатою, підтримка порядку та чистоти в шоу-румі, ведення статистики та документації з продажів, підготовка товару для доставки, комунікація зі службами доставки)
Менеджер по роботі з клієнтами
from 08.2016 to 08.2017
(1 year)
ФОП, Київ (Роздрібна торгівля)
менеджер по роботі з клієнтами в магазині текстилю для дому (ТРЦ Космополіт) робота в одному з магазинів ТРЦ, зустріч та консультація стосовно товару, ведення клієнтів та продаж на місці, приймання та контроль індивідуальних замовлень, участь та підготовка до тематичних виставок, робота з клієнтами та потенційними покупцями безпосередньо на виставках, підтримка чистоти та порядку, ведення відповідної документації, підготовка товару для доставки, комунікація зі службами доставки, комунікація з адміністрацією ТРЦ
Менеджер з реклами
from 09.2014 to 12.2015
(1 year 3 months)
ТРЦ Dream Town, Київ (Нерухомість)
менеджер з реклами в адміністрації торгового комплексу (аналогічні обов'язки, такі, як на попередньому місці роботи)
Менеджер з реклами
from 09.2008 to 11.2013
(5 years 2 months)
ТОВ ЛРП Україна ГАМ/ТРК Глобус, Київ (Нерухомість)
менеджер з реклами в адміністрації торгового комплексу, прийом телефонних дзвінків щодо проведення рекламних компаній в ТРЦ, ведення промо та рекламних заходів від зовнішніх (бренди, ТМ та ФОП будь-якої направленості, не пов'язані напряму з ТРЦ) та внутрішніх (орендарі, тобто магазини, острівці та ресторани, які знаходяться безпосередньо в комплексі) рекламодавців, тобто погодження з керівником концепції та безпосередньо промо матеріалу та корегування, якщо воно необхідне, комунікація з клієнтом стосовно вимог, особливостей проведення та відповідності нормам служб комплексу, комунікація з юр.відділом, бухгалтерією стосовно документального ведення, договір, рахунок, акти, контроль за своєчасною сплатою, підписанням документів, актів, своєчасним розміщенням та закінченням промо, комунікація зі службами комплексу щодо проведення, адміністратор, охорона, тех.відділ, інженерний відділ тощо, контроль та комунікація з орендарями стосовно реклами, інформування нових орендарів стосовно можливостей проведення промо, ведення клієнтської бази з контактами, відстеження актуальності інформації на сайті ТРЦ (стосовно реклами, схема комплексу), редагування, фотозвіти для клієнтів та для бази рекламного відділу
Секретар керівника
from 11.2007 to 09.2008
(10 months)
ТОВ Корпорація Столиця/ТРК Глобус, Київ (Нерухомість)
виконання доручень директора торгового комплексу, організація та планування зустрічей, ведення ділового листування, комунікація з внутрішніми службами та орендарями торгового комплексу
Секретар
from 12.2005 to 11.2007
(1 year 11 months)
ТОВ Ділайт/ТРК Глобус, Київ (Нерухомість)
спочатку помічник, а потім головний секретар (займається організацією помічника та виконує додатково більш делікатні та важливі доручення) в адміністрації ТРК Глобус, комунікація з орендарями торгового комплексу
Менеджер по роботі з клієнтами
from 02.2005 to 11.2005
(9 months)
ФОП, Київ (IT)
менеджер з продажів інтернет послуг (розробка персонального сайту, обслуговування, доповнення новими функціями), холодні дзвінки
Касир
from 07.2003 to 11.2004
(1 year 4 months)
піцерія Пепероні, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
робота адміністратором та касиром в закладі
Вихователь
from 08.2002 to 03.2003
(7 months)
дитячий дошкільний заклад, Київ (Освіта, наука)
вихователь в підготовчій групі
Education
Глухівський національний педагогічний університет імені О.Довженко
Початкове навчання, вчитель початкових класів та біології, Глухів
Higher, from 1997 to 2002 (5 years)
повна вища освіта
Knowledge and skills
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Аналітичне мислення
- Робота в команді
- Відповідальність
- Старанність
- Уміння організувати свій робочий день
- Бажання вчитися і розвиватися
- Чесність
- Ввічливість
- Грамотна усна та письмова мова
- Робота з клієнтами
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — beginner
Additional information
Шукаю роботу на Лівому березі м.Київ
Одружена, маю сина 5 років
Similar candidates
-
Інспектор відділу кадрів
50000 UAH, Kyiv, Kharkiv -
HR-менеджер
Kyiv -
Офіс-менеджер
25000 UAH, Kyiv -
Адміністратор офісу
35000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Junior HR Manager
Kyiv -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 UAH, Kyiv