• File

Ганна

Менеджер з туризму

Considering positions:
Менеджер з туризму, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер з продажу, Менеджер зі страхування, Оператор 1C, Комірник, Оператор ПК
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Обухова Ганна Олександрівна
Дата народження: 15.02.1980
Сімейний стан: Заміжня
Адреса проживання: м Київ, вул. Є. Чикаленка, 2-4/7
Тел. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Навчання:
2001 р. Київський гуманітарний інститут, економічний факультет.
Спеціальність - маркетинг. Закінчила третій курс.

1999-2001 р. Київський індустріальний технікум, економічний факультет.
Спеціальність - бухгалтерський облік та аудит.

Досвід роботи:
2015-2024 р. Фрилансер по туризму
Посада: (Менеджер по внутрішньому та закордонному туризму)

Підбір та продаж туристичних турів по всьому світу;
Консультації по курортах, готелям та екскурсійним програмам;
Бронювання послуг для клієнтів (екскурсії, зустріч в аеропорту, оренда авто, харчування та інше);
Прорахунок індивідуальних запитів, розробка маршруту туру;
Замовлення квитків на різні заходи;
Підбір та бронювання авіа та ж/д квитків;
Організація корпоративних заходів «під ключ»;
Робота з клієнт-банком;
Наповнення сайту.

2011-2015 р. ТОВ «Український тур»
Посада: (Менеджер по внутрішньому та закордонному туризму)

Підбір та продаж туристичних турів по всьому світу;
Консультації по курортах, готелям та екскурсійним програмам;
Бронювання послуг для клієнтів (екскурсії, зустріч в аеропорту, оренда авто, харчування та інше);
Прорахунок індивідуальних запитів, розробка маршруту туру;
Замовлення квитків на різні заходи;
Організація корпоративних заходів «під ключ»;
Підбір та бронювання авіа та ж/д квитків;
Візові підтримка, супровід на подачу;
Консультація та допомога в оформленні закордонних паспортів;
Наповнення сайту компанії;
Розміщення інформації про компанію в мережі Інтернет, журналах, інформаційних довідниках;
Допомога в розробці ТЗ для туристичного сайту;
Робота з клієнт-банком;
Робота з туристичними агентствами;
Рекламний тур: Чорногорія (травень 2013)

2007-2008 р. ТОВ НТ «Спалах».
Посада: Тестувальник.

Тестування доробок Тетра Офіс, WMS;
Описування знайдених помилок, контроль виправлення і повторний огляд;
Написання тест-планів;
Підтримка групи впровадження.

2006 – 2007 р. ПП «Вітімпекс» (митні послуги).
Посада: Фінансовий аналітик

Оформлення та виписка первинних документів (видаткових накладних, податкових накладних, акти виконаних робіт);
Контроль руху грошових коштів;
Робота з клієнт-банком.

2003 – 2006 р. ТОВ «Вімас Технологи» (Розробка комплексного програмного забезпечення для автоматизації роздрібної та оптової торгівлі). Відділ тестування, впровадження та підтримки клієнтів.

Консультація та супровід користувачів програми ПС Спрут;
Тестування програми ПС Спрут, відтворення помилок, фіксування та опис процесу, при яких виникає помилка;
Контроль виправлення помилок;
Написання тест-планів;
Розробка і впровадження плану навчання співробітників замовника;
Налаштування бізнес-процесу в програмі ПС Спрут відповідно до вимог замовника;
Технічна підтримка клієнтів з питань роботи в програмі ПС Спрут;
Основні клієнти: Караван (Київ), Tuso (Київ), ZZZ (Київ), БУМ, Амстор, Обжора (Донецьк), Лелека (Луганськ), Воcторг (Харків), 555 - гуртово-роздрібна мережа (Івано-Франківськ), Пакко (Луцьк).

2003 – 2003 р. Супермаркет «Буржуй».
Посада: Керівник відділу обліку ТМЦ.

Ведення первинних бухгалтерських документів;
Введення інформації про номенклатурні позиції (товари, послуги, роботи);
Проведення обліку, оформленням документів в електронному та документальному вигляді
(оприбуткування товару, переміщення, повернення товару, списання);
Перевірка сертифікатів якості;
Підготовка та проведення інвентаризації.

2002 -2003 р. Супермаркет «Суcід».
Посада: Керівник відділу обліку ТМЦ.

Введення інформації про номенклатурні позиції (товари, послуги, роботи);
Ведення первинних бухгалтерських документів;
Проведення обліку, оформленням документів в електронному та документальному вигляді
(оприбуткування товару, переміщення, повернення товару, списання);
Контроль залишків в базі даних.

Професійні навички:
Маю досвід роботи в програмах: Word, Excel, ПС Спрут, 1С (управління торгівлею), Тетра офіс, WMS, StarTeam, DevTrack, WordPress, U-ON.Travel, Мої Туристи (CRM система для турагентств), Qui-Quo - сервіс підбору турів.
Особисті якості:
Комунікабельність, доброзичливість, акуратність, уважність, старанність, пунктуальність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, аналітичний склад розуму.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: