- File
Аліна
Менеджер проєктів
- Considering positions:
- Менеджер проєктів, Кондитер, Керуючий рестораном, Адміністратор магазину, Адміністратор салону краси, Керівник магазину, Адміністратор, Адміністратор ресторану
- Age:
- 36 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11732970/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Менеджер проектів
Про себе
• Відповідальна та ініціативна
• Високі комунікативні навички
• Віддана справі
• Працелюбна
• Обожнюю структурованість та порядок в усьому
• Люблю шукати цікаві шляхи вирішення робочих задач
• Дружня
• Самомотивована та зацікавлена
• З почуттям гумору та достатньо самокритична
• Швидко навчаюсь нового
• Проявляю повагу та розуміння до кожного учасника колективу, але і потребую подібного зворотного ставлення
• Сангвінік, екстраверт
Особисті дані
Дата народження:
5 лютого 1989 р.
Адреса:
м. Харків, вул. Станіслава Партали, буд 17, кв. 85
Досвід роботи
Телефон (Telegram, WhatsApp, Viber):
[
березень 2025-по теперішній час – програмна менеджерка у Благодійній організації «Благодійний фонд «Мирне небо Харкова»
Обов’язки:
• пошук грантів для фінансування гуманітарних проєктів;
• написання програм гуманітарних проєктів різних напрямків від обґрунтування проблеми до чіткого воркплану;
• складання бюджетів проєктів з детальним прорахуванням та описом кожної статті витрат;
• комунікація з організаційних, програмних питань з донорами та ключовими стейкхолдерами проєктів;
• розробка та написання Політик організації за консультування спеціалістів та юристів;
Програмні інструменти: Google Docs, Outlook, використання чату GPT для оперативності роботи та аналізу, знання функцій телеграм на високому рівні
серпень 2024-березень 2025 – тімлід адмін відділу у Громадській Організації “Можливості. Мотивація. Медіа.”
Обов’язки:
• організація роботи відділу (4 адміністратори у підпорядкуванні) з різних стрімів проєкту
• планування роботи відділу роботи співробітників та контроль його виконання
Ел. пошта:
[
Мови:
українська – вільно англійська – рівень В2 польська – рівень А1
Соц. статус:
незаміжня, дочка 9 років
• контроль якості роботи відділу ведення та аналіз документації по успішності перебігу проєкту та роботи відділу
• швидка та оперативна комунікація між відділами компанії для підтримки успішного перебігу проєкту
• ведення поточної звітності
• розробка документації відділу (посадові картки, Кодекс спілкування, шлях учасника, скрипти спілкування, FAQ та ін.)
• складання пропозицій щодо масштабування, оптимізації та автоматизації роботи відділу
• комунікація з учасниками проєкту
• вирішення та допомога підлеглим у вирішенні складних, нестандартних задач
Програмні інструменти: Google Docs, Trello, Google meet, Zoom, використання чату GPT для узагальнення, аналізу документації, знання функцій телеграм на високому рівні
листопад 2023 р-серпень 2024 р – менеджер комунікаційного відділу у Громадській Організації “Можливості. Мотивація. Медіа.”
Обов’язки:
• швидка та оперативна комунікація та робота з учасниками проєктів протягом усього шляху клієнта (реєстрація, допомога з технічним та документальним забезпеченням, збір вхідних даних та зворотного зв’язку протягом 5 тижнів проєкту, фінальне анкетування, аналіз та узагальнення отриманих результатів, тощо)
• комунікація та співпраця між відділами організації
• скеровування роботи педагогів-психологів з дітьми у індивідуальному порядку та у групах
• складання розкладу роботи співробітників та контроль його виконання
• ведення поточної звітності (заповнення звітних таблиць, обговорення результатів та поточного статусу на мітах)
• обговорення та написання скриптів спілкування з учасниками проєктів
• адміністрування вебінарів проєктів
Програмні інструменти: Google Docs, Trello, Google meet, Zoom, застосунок від компанії MaPanda для проведення онлайн-дзвінків від педагога-психолога
2019-2023 рр – керівник адміністративного відділу у компанії Retoucher.Space (переважно американський ринок послуг)
Обов’язки:
• щоденний розподіл замовлень виконавцям (відповідальний адмін, ретушер, модератор замовлення) відповідно до їх профілю та кваліфікації (близько 40 осіб) та оперативна комунікація з ними
• постановка/формулювання/переклад технічних завдань для виконавців
• оцінка відповідності типу замовлення фактичному та контроль дедлайнів
• складання звітних таблиць
• оперативна комунікація з іншими відділами компанії
• відстежування клієнтських відгуків та наступна оптимізація роботи з їхніми замовленнями.
• допомога та вирішення критичних, стресових, проблемних робочих ситуацій зі співробітниками та клієнтами
• складання пропозиції щодо оптимізації роботи системи та робочого процесу
• підтримка приємної, теплої робочої атмосфери, робота на спільний результат компанії «Customer success»
Програмні інструменти: Google Docs, Adobe Photoshop, Adobe Lightroom (базовий рівень), Trello, Google meet, Zoom
2011-2016 рр – співробітник кафедри товарознавства, управління якістю та екологічної безпеки Харківського державного університету харчування та торгівлі
Обов’язки:
• складання розкладу, графіків чергувань, графіків відпусток та розрахунок та розподіл
навчального навантаження на кожного викладача (близько 20 осіб).
• написання та оформлення щорічних звітів кафедри
• контроль за комплектністю та відповідністю документації кафедри
• створеннянауково-дослідноїлабораторіїоцінкиякостіводи,організаціяїї матеріального та технічного оснащення
• підготовка, організація та контроль під час передзахистів, захистів дипломів, а також дисертацій на здобуття наукових ступенів, їх документальне ведення
• куратор академічної групи та ін.
Програмні інструменти: Microsoft Office, Adobe Photoshop (базовий рівень), Plagiarisma
Освіта
• Базова освіта:
2005 р – випускниця 11 класу НВК №55 у м. Харків
• Вища освіта:
2011 р – магістр Харківського державного університету харчування та торгівлі за спеціальністю «Експертиза товарів та послуг», напрямок «Торгівля» (червоний диплом)
Додаткові навички
• Водійське посвідчення категорії В та власний автомобіль
• Відповідно до вищої освіти, знання і розуміння технологічних процесів виготовлення харчових продуктів та непродовольчих товарів, їх реалізації, зберігання та інших процесів їх «життєвого циклу».
Рекомендації
За запитом
Similar candidates
-
Фахівець з управління проєктами
30000 UAH, Kharkiv, Lozova -
Адміністратор
25000 UAH, Kharkiv -
Керівник проєкту з організації закладу громадського харчування
Kharkiv -
Керівник проєкту
50000 UAH, Kharkiv, Dnipro , more 7 cities -
Керівник проєкту
Kharkiv, Kyiv -
Project-менеджер
Kharkiv, Dnipro , more 7 cities