• File

Олена

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Адміністратор салону краси, Адміністратор офісу, Адміністратор магазину, Діловод
Age:
45 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме адміністратора
Юзишина Олена Вячеславівна
Місце проживання смт. Глеваха Київська область (15хв до метро Теремки)
14.12.1979р. народження
одружена
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета: отримання роботи адміністратора офісу, адміністратор магазину, адміністратор салону краси, адміністратор рецепції.
Досвід роботи:
з 09.2007р. по 04.2008р. секретар - адміністратор в ТОВ “Галаксі і Санні Київ” (робота з документами, вхідна і вихідна кореспонденція/дзвінки, продаж електротоварів).
з 05.2008р. по 04.2012р. керівник відділу ЮК “Благовест” (координація роботи відділу, юридичні послуги, оформлення договорів, ділове листування).
з 05.2012р. по 07.2019р. юрисконсулт в ПрАТ “Універсам “Київ” (юридичний супровід, проведення загальних зборів акціонерів, ведення протоколів, оформлення актів, оформлення договорів, діловодство, ділове листування)
з 04.2008р. по 05.2019р. керівник (власник) салону краси «Наріне» Київ.
з 06.2012р. по 05.2019р. косметолог салону краси «Наріне».
з 20.08.2023 по 15.02. 2025р. адміністратор в салоні краси Honeybeautybar (вхідні і вихідні дзвінки, спілкування в інстаграм, вайбер, телеграм, запис клієнтів, продаж косметики, продаж послуг, ведення каси, робота з касовим терміналом)
з 16.02.2025р. і по теперішній час адміністратор в навчальному центрі “Логос” (продаж послуг, вхідні і вихідні дзвінки, консультація клієнтів, ведення баси даних в СРМ, ведення бухгалтерської відомості по оплатам, робота з касовим терміналом, кашалотом)
Додатково:
*працювала закордоном в Греції в юридичних компаніях секретар-адміністратор,
Професійні навички:
• Досвідчений користувач ПК: MsWord, Excel, Internet, Google таблиці, програми СРМ, кашалот, бінотел;
• Володіння оргтехнікою;
• Грамотна усна і письмова мова (українська, російська);
• Початковий рівень знання англійської, грецької мови;
• Знання ділового етикету;
• Навички проведення заходів, засідань;
• Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
• Навички забезпечення життєдіяльності офісу, салону;
• Навички спілкування з клієнтами (продаж, консультація, запис на прийом).
Функціональні обов'язки:
• продаж, консультація,запис, прийом клієнтів;
• прийом телефонних дзвінків і організація прийому клієнтів;
• надання необхідної інформації про послуги;
• проведення розрахунків з клієнтами;
• проведення співбесід;
• організація реклами в мережі Інтернет;
• забезпечення життєдіяльності офісу, салону;
• підтримання чистоти і порядку робочого місця;
• розрахунок працівників (видача зарплат) та розрахунок клієнтів (нал.і безнал.);
• проведення інвентаризації,
• робота з документами, діловодство.
Особисті і ділові якості:
• відповідальність;
• пунктуальність;
• педантичність;
• активна життєва позиція;
• висока працездатність;
• вміння працювати з великим об’ємом інформації;
• комунікабельність;
• стресостійкість;
• енергійність;
• не конфліктність;
• організованість;
• вміння швидко реагувати в нестандартних ситуаціях;
• організаторські здібності;
• самостійність;
• здатність швидко навчатися;
• уважність;
• сумлінність;
• грамотна мова;
• ініціативність;
• чесність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: