• File

Олена

Бухгалтер

Considering positions:
Бухгалтер, Бухгалтер з заробітної плати
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ПІП: Землянська Олена Михайлівна
Адреса: м. Полтава, вул. Ст. Фронту 9 кв. 63
Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: Працевлаштування

Освіта: Полтавський Державний сільськогосподарський інститут, де здобула кваліфікацію економіста з бухгалтерського обліку та фінансів за спеціальністю «Бухгалтерський облік та аудит», закінчила у 2000 році. Бухгалтерські курси 1С-8,3-УТП при малій Академії ШАГ м. Полтава – 2019 рік. Постійна самоосвіта шляхом вивчення змін у законодавстві за допомогою інтернету, періодичне прийняття участі у семінарах на теми стосовно змін в нарахуванні заробітної плати.
Досягнення:Забезпечення своєчасності та правильності нарахування заробітної
плати працівникам підприємства (штат від 400 чоловік), успішне проходження ряда перевірок, як ФБУ «Укрбургаз» так і сторонніх організацій, запровадження нових программ на підприємстві – Айсіпро, 1С 8.3-УТП і т.д., ведення до 60 ФОПів 2 гр. ЄП в т.ч. і з найманими працівниками.
Досвід роботи:
09.2000-05.2004 оператор електронно-обчислювальної техніки Полтавського відділення технологічного транспорту і спецтехніки Бурового управління «Укрбургаз» дочірньої компанії «Укргазвидобування» національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», м. Полтава;
05.2004-02.12.2020 бухгалтер Бурового управління «Укрбургаз» дочірньої компанії «Укргазвидобування» національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», м. Полтава;
03.12.2020- і до теп.часу бухгалтер всеукраїнської мережі магазинів.
В ці періоди неодноразово виконувала обов’язки головного та старшого бухгалтера.
Навички та знання:
- нарахування заробітної плати (робота з первинними документами, перевірка ведення табелів обліку робочого часу, участь у складанні графіків роботи), обчислення ЗП погодинно, розрахунок та нарахування відпусток та інших нарахувань (понаднормові, вихідні, доплати, премії щомісячні та річні, матеріальна допомога, додаткове благо і т.д.), проведення утримань податків згідно чинного законодавства;
• розрахунок лікарняних згідно даних сайту ПФУ та ЕРЛН , подання заяв-розрахунків на сайті ПФУ, подання повідомлень про сплату лікарняних;
• утримання по Виконавчим листам та провадженням, перерахування у Виконавчу службу утриманих сум, складання та подання звітності по утриманим аліментам та іншим утриманням зг. існуючого законодавства;
• формування бухгалтерських проводок та ведення журналів-ордерів за рахунками 661, 663, 377, 378, 48, 377, 685, 949;
• складання звітності (Звіт ЄСВ та ПДФО об’єднаний, звіт про виплати по виконавчим листам);
• ведення обліку резерву відпусток;
• видача довідок працівникам, консультація щодо оформлення інвалідності , пенсій і т.д.;
• ведення обліку розрахунків з іншими дебіторами та кредиторами;
• ведення розрахунків по договорам ЦПХ;
• досвідчений користувач ПК: MS Excel, Word, Google таблиці, володіння програмами FOXPRO, АЙСІПРО, M.E.DOC, САП, Outlook, 1С 8.3-УТП, FreeZvit;
• впевнений користувач Електронного кабінету;
• ведення ФОПів 2 групи, Єдиний податок (подання звітності – квартальної та річної, сплата податків, реєстрація, розпломбування та звірка РРО, здійснення платежів, ведення найманих працівників);
• ведення кадрових питань (прийняття, звільнення, розрахунок компенсації відпустки, оформлення померлих працівників, зміна прізвища, заповнення трудових книжок і т.д.);
• проведення платежів та банківських розрахунків в системі Приват 24 для бізнесу та відображення цих платежів в 1С 8.3-УТП;
• знання чинного законодавства України, нормативно-правових актів
щодо організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності, облікової політики, плану рахунків бухгалтерського обліку.
Мова: Українська – рідна, англійська –вище середнього.
Особисті дані: Старанність та відповідальність, принциповість, ретельність, уважність, організованість, чесність та порядність, висока працездатність, аналітичний склад розуму, комунікабельність, вміння працювати з великим об'ємом інформації, стресостійкість, стратегічне мислення, здатність до швидкого навчання.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: