Attention! In 11 minutes, the site will be temporarily inaccessible for scheduled maintenance and improvements. Work.ua will be accessible again at 22:05.
We apologize for any inconvenience this may cause.

Resume from May 27, 2024

Ірина

Бухгалтер, 18 000 UAH

Employment:
Part-time.
Age:
36 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Львівська Державна Фінансова Академія

Облік і аудит, Львів
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 10 months)

Additional information

Бездітна Ірина Володимирівна

електрона адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)
контактний тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Дата і місце народження : 17.07.1987р; м. Хмельницький

Сімейний стан: заміжня, є дитина 8 років

Освіта: 2005р.-2010р. Львівська Державна Фінансова Академія (денна форма
навчання).
Спеціальність – ”Облік і аудит” (спеціаліст).

Знання мов: українська (рідна), російська (вільно), англійська –зі словником

Досвід роботи:
23.09.2010р.-15.12.2011р. працювала бухгалтером в товаристві з обмеженою відповідальністю.
Обов'язки: первинна документація, прихід, розхід, переміщення товару, виписка довіреностей, ведення каси, рознесення банківських виписок, частково нарахування та виплати з/плати, формування табеля робочого часу, формування авансових звітів, акти виконаних робіт, акти звірки з постачальниками.

З 09.07.2012р.-31.05.2013р. працювала бухгалтером в товаристві з обмеженою відповідальністю.
Обов'язки: формування авансових звітів, первинна документація, проведення інвентаризацій, прихід товару, акти звірки з постачальниками, виписка доручень, виписка платіжних доручення, банківські виписки, клієнт банк.

З 16.12.2013р. - 15.08.2015р. працювала в УМВС України в Хмельницькій області на посаді спеціаліста сектору бухгалтерського обліку та звітності.
Обов'язки: ведення касових операцій, зберігання та видача речових доказів.

3 01.08.2015р.- 01.08.2018р. знаходилася в дискретній відпустці, по догляду за дитиною.

З 02.03.2020р. - 15.06.2021р. працювала бухгалтером в ІТ компані.
Обов'язки: формування авансових звітів, контроль ведення бухгалтерського обліку в 1С, облік розрахунків з покупцями і постачальниками, акти звірок, виписка доручень, прийом, обробка і контроль вхідної та вихідної первинної документації, повна робота з банком і клієнт банк, ведення кадрової дисципліни.

З 27.03.2022р. - 31.03.2023р. працювала у Благодійній організації «Благодійний фонд «Право на захист» займала посаду реєстрара пункту реєстрації внутрішньо переміщених осіб на надання матеріальної допомоги від УВКБ ООН.

Знання комп’ютера: Windows, Microsoft Word, Microsoft Excel, 1С- Бухгалтерія 7 версія, 1С 8, Парус, електронна пошта, internet.

Особисті якості: відповідальна, працелюбна, добросовісно виконую обов’язки, пунктуальна, чесна, комунікабельна, неконфліктна, легко навчаюсь.


Ціль: отримати стабільну роботу, перспективу кар’єрного зростання, реалізація власних можливостей та знань, удосконалення та саморозвиток, робота у дружньому колективі, бажання приносити дохід фірмі та отримувати гідну винагороду .

Всього знати не можна, але можна завжди не переставати вчитися!

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: