- PRO
Володимир
Фінансовий менеджер, фахівець з супроводу кредитних операцій, 25 000 UAH
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 56 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/11863959/
Work experience
Заступник директора
from 08.2008 to now
(17 years)
виробництво заморожених хлібобулочних виробів, Львів (Харчова промисловість)
Відповідаю за оформлення та обслуговування кредитування (кредитування на обігові кошти, купівлю обладнання та нерухомості, рефінансування кредитування та ін.):
• фінансова та управлінська звітність,
• проведення експертних оцінок майна та ін.
• фінансовий моніторинг виконання кредитування (звіти, довідкова інформація),
• проведення перевірок застави.
Відповідав за оформлення та обслуговування кредитів (позик) від нерезидентів: договори, звіти, реєстрація НБУ, контроль повернення коштів.
Відповідаю за експортно-імпортні операції ЕС (обладнання, транспорт, сировина, готова продукція): здійснення та контроль замовлень товару (сировни), що імпортується в Україну, митне оформлення вантажу, замовлення логістики. Досвід більше 20 років.
Укладання, контроль виконання господарських договорів: поставку сировини, обладнання, готової продукції, угод спільної діяльності, договорів іпотеки, застави, безкоштовного користування, оренди, купівлі-продажу, поставки, інвестиційних угод, інтелектуальної власності (торгові марки та знаки).
Розробка, впровадження та контроль внутрішніх наказів, розпоряджень та інструкцій щодо діяльності підприємства, оформлення претензій, скарг, посадових інструкцій та ін.
Досвід в складанні управлінської звітності, бізнес-планів розвитку підприємства, інвестиційних програм для внутрішніх та зовнішніх стрейкхолдерів підприємства.
Пошук та залучення іноземних замовників і постачальників (сировини, технологічного обладнання, запасних частин): переговори, укладення угод, митне оформлення та ін.
Досвід в провадженні та здійсненні контролю функціонування на підприємстві системи управління безпечністю харчових продуктів (HACCP): оформлення документації, проведення внутрішніх та зовнішніх аудитів.
Здійснював облік та контроль функціонування франчайзингової мережі та дистрибуції підприємства.
Впровадження на підприємстві роботи системи електронного документообігу E-COM та COMARH.
Розробка та проведення маркетингових заходів на підприємстві: оформлення комерційних пропозицій, e-mail розсилка, реклама Google Ads, розробка сайту підприємства і його наповнення інформацією.
Проходження різного роду перевірок державних установ та організацій щодо фінансово-господарської діяльності підприємства: екологія, держпраці, податкова інспекція, національний банк, та ін.
Організація діяльності акціонерних товариств (збори, звітність та ін)
Економіст
from 01.2003 to 08.2008
(5 years 7 months)
Спільне українсько-німецьке підприємство ТОВ «ПКК "Аркеал", Львів (Харчова промисловість)
Відповідав за оформлення та обслуговування кредитування (кредитування на обігові кошти, купівлю обладнання та нерухомості, рефінансування кредитування та ін.):
• фінансова та управлінська звітність,
• проведення експертних оцінок майна та ін.
• фінансовий моніторинг виконання кредитування (звіти, довідкова інформація),
• проведення перевірок застави.
Розробка, впровадження та контроль внутрішніх наказів, розпоряджень та інструкцій щодо діяльності підприємства, оформлення різного роду листів, претензій, скарг, посадових інструкцій та ін.
Оформлення та укладання від імені підприємства:
• зовнішньо - економічних контрактів на поставку сировини, обладнання, готової продукції,
• угод спільної діяльності,
• договорів іпотеки, застави, безкоштовного користування, оренди, купівлі-продажу та ін.,
Відповідав за експортно-імпортні операції (обладнання, транспорт, сировина):
• здійснення та контроль замовлень товару (сировни), що імпортується в Україну,
• оформлення документів для митного оформлення вантажу,
• замовлення логістики, контроль завантаження та доставки вантажу.
Приймав участь в складанні управлінської звітності, бізнес-планів розвитку підприємства, інвестиційних програм для внутрішніх та зовнішніх стрейкхолдерів підприємства.
Пошук та залучення іноземних замовників і постачальників (сировини, технологічного обладнання, запасних частин): переговори, укладення угод, митне оформлення та ін.
Розробка та проведення маркетингових заходів на підприємстві: оформлення комерційних пропозицій, e-mail розсилка.
Проходження різного роду перевірок державних установ та організацій щодо фінансово-господарської діяльності підприємства: екологія, держпраці, податкова інспекція, національний банк, та ін.
Організація діяльності акціонерних товариств (збори акціонерів, операції з цінними паперами, звітність, тощо).
Помічних експерта з оцінки майна та майнових прав
from 11.2001 to 12.2002
(1 year 1 month)
ТзОВ «Росан-Бізнес-Консалтинг», Львів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Проведення оцінки активів: Здійснення експертної оцінки матеріальних та нематеріальних активів для різних цілей, таких як оренда, викуп або застава, забезпечуючи точність та відповідність стандартам.
Помічник нотаріуса, інженер програміст
from 06.1995 to 11.2001
(6 years 5 months)
перша львівська приватна нотаріальна контора Мирослави Дякович, Львів (Юриспруденція)
Юридична підготовка документів: Підготовка різноманітних документів цивільно-правового характеру, необхідних для нотаріального посвідчення, забезпечуючи їх юридичну коректність та відповідність вимогам законодавства
Education
Львівський політехнічний інститут
Електрофізика, інженер електрик, Львів
Higher, from 1986 to 1992 (6 years)
Additional education and certificates
Розробка та впровадження на підприємстві системи НАССР 22000
2016, 1 міс.
АКЦІОНЕРНІ ТОВАРИСТВА Корпоративне управління та Фондовий ринок
2018
Експорт в країни ЄС - львівська торгова промислова палата
2022, 2 тижні
Knowledge and skills
- Неконфліктність
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Пунктуальність
- Порядність
- Відповідальність
- Уміння аналізувати
- MS Excel
- Експортні операції
- Імпортні операції
- Здатність до навчання
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- English — average
Additional information
Без особистого автомобіля.
More resumes of this candidate
- PRO
25 000 UAH
Lviv
Higher education · Full-time
- Заступник директора, спільне укрансько-німецьке підприємство, 16 years 11 months
- Економіст, Спільне українсько-німецьке підприємство ТОВ «ПКК "Аркеал", 5 years 7 months
- PRO
25 000 UAH
Lviv
Higher education · Full-time
- Заступник директора, Спільне українсько-німецьке підприємство, 16 years 11 months
- Економіст, Спільне українсько-німецьке підприємство ТОВ «Промислово-комерційна компанія «Ареал», 5 years 7 months
Similar candidates
-
Фінансовий менеджер
50000 UAH, Lviv, Remote -
Економіст, менеджер з фінансової роботи
10000 UAH, Lviv, Kyiv, Remote -
Помічник юриста, приватного виконавця, керівника, офіс-менеджер, діловод
Lviv -
Фінансовий менеджер
40000 UAH, Lviv -
Фінансист
50000 UAH, Lviv, Ternopil , more 2 cities -
Логіст, бухгалтер, офіс-менеджер
35000 UAH, Lviv