Resume from April 8, 2024 PRO

Ніна

Менеджер з адміністративної діяльності, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор

from 07.2021 to 10.2021 (3 months)
Boom tattoo, Gdansk (Краса, фітнес, спорт)

• Обслуговування клієнтів на найвищому рівні;
• Прийом вхідних дзвінків;
• Запис клієнтів;
• Ведення Соціальних мереж Instagram, Facebook;
• Координація роботи студії;
• Розрахунок клієнтів;
• Ведення клієнтської бази;
• Ведення ділової перепискі Польською мовою.

Обслуговування клієнтів

from 09.2019 to 07.2021 (1 year 10 months)
My Burger, Gdansk (Харчові послуги)

• Обслуговування гостей на найвищому рівні;
• Робота з системою POS;
• Прийом вхідних дзвінків;
• Формування замовлень: Господарчі товари, напої, продукти харчування.
• Координація роботи інших працівників закладу;
• Формування графіку.
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
• Досягнення: Отримання керуючої посади.

Провідний фахівець

from 04.2018 to 09.2019 (1 year 5 months)
АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Обробка вхідної і вихідної кореспондеції;
• Сортування кореспонденції;
• Реєстрація докуменів в програмі СЕД LsDoc;
• Підготовка документів для керівника банку;
• Робота з великим об'ємом інформації;
• Супроводження документів між керівником банку і структурними підрозділами;
• Комунікація з усіма відділеннями банку;
• Переговори з клієнтами банку;
• Обробка документації від Національного банку України;
• Робота з приймальнями заступників Керівника банку.

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

from 08.2017 to 02.2018 (6 months)
Барельєф, Київ (Торгівля В2В "Вироби з дерева: рекламна продукція, сувеніри, дерев'яна упаковка, HoReCa")

• Ведення існуючої бази клієнтів та пошук нових;
• Прийом і обробка вхідних заявок по телефону та в електронній почті;
• Оформлення замовлень;
• Проведення зустрічей з презентацією виробів компанії;
• Ведення переговорів;
• Підписання договорів;
• Розрахунок вартості замовлень;
• Погодження термінів доставки і виготовлення замовлень;
• Формування специфікації;
• Запуск замовлень в виробництво;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Робота з первинною документацією;
• Контроль термінів виготовлення;
• Взаємодія з виробництвом і складом;
• Робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних ситуацій, претензій по якості товару.
Робота з програмою AmoCRM.

Аналітик - Закупник

from 05.2016 to 06.2017 (1 year 1 month)
ТОВ "Сітізен Кафе", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні обов'язки:
• Аналіз і моніторинг ринку в розділі харчових продуктів, послуг та господарських матеріалів;
• Робота з програмою 1С (внесення видаткових накладних, створення калькуляцій, проведення робочих змін, рух товарів між об'єктами, списання товарів, проведення інвентаризацій);
• Короткострокове планування закупівель (алкогольні напої, продукти харчування, господарські матеріали);
• Контроль витрат і стимулювання економії;
• Забезпечення закладів необхідними товарами (продукти харчування, господарські матеріали, канцелярські товари);
• Проведення переговорів з новими та існуючими постачальниками.
• Заключення договорів з новими компаніями на поставку товарів та послуг;
• Формування звітностей;
• Формування рахунків на оплату та видаткових накладних.
• Формування і підписання довіреностей особам нашої компанії для отримання товарів;
• Вивчення нових пропозицій постачальників;
• Займалася організацією новорічних ярмарків, фестивалів кави та вуличної їжі в яких City-Zen Cafe приймав участь;
• Вирішувала різної складності завдання і працювала з великим об'ємом інформації.

Продавець-консультант

from 11.2014 to 05.2016 (1 year 6 months)
LUSH, Київ (Роздрібна торгівля)

Консультування клієнтів, робота з касовим апаратом, проведення інвентаризацій, контроль свіжості продукції, відкриття та закриття робочих змін, формування місячних звітів, здавання інкасації.
Досягненням стало для мене підвищення до старшого продавця.

Продавець-консультант

from 12.2013 to 08.2014 (8 months)
ТОВ "МТІ", Житомир (Роздрібна торгівля)

Консультація клієнтів, робота з касовим апаратом.

Education

Національний університет державної податкової служби України

Економіка підприємства, Ірпінь
Higher, from 2013 to 2014 (9 months)

Житомирський державний технологічний університет

Економіки та менеджменту, Економіка підприємства, Житомир
Unfinished higher, from 2009 to 2013 (3 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Робота з оргтехнікою AmoCRM DeloPro Comarch СЕД

Language proficiencies

  • Polish — advanced
  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Свою трудову діяльність почала ще з студентських років. Працювала в ПАО "Приват Банк" - клієнт менеджер, в ТОВ "Кон Бріо" - офіціант.
За час роботи в студентські роки, навчилася спілкуватися з людьми, знаходити з ними спільну мову та завжди досягати компромісу.

Особисті якості: маю аналітичний склад розуму, творчі здібності, швидко навчаюся; готова працювати в команді; відповідальна; стресостійка.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: