• PRO

Анна

Менеджер з освітніх програм (онлайн-освіта)

Considering positions:
Менеджер з освітніх програм (онлайн-освіта), Координатор заходів (освіта), Куратор класу, Спеціаліст з системи дистанційного навчання (LMS), Адміністратор, Менеджер проєктів, Project Assistant
Employment type:
full-time, part-time
Age:
41 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Координатор бизнес-процессов

from 06.2023 to 05.2024 (11 months)
Актив, група компаній, Дистанційно (IT)

1. Комунікація та підтримка студентів:
* Супроводжувала та підтримувала студентів протягом усього процесу навчання (онбордінг, адоптація, сертифікація).
* Ефективно обробляла запити студентів у письмовій та усній формі (телефон, чат, месенджери), демонструючи високий рівень клієнтоорієнтованості.
* Забезпечила високу задоволеність студентів.
* Збирала відгуки студентів для аналізу та покращення сервісу/продукту.

2. Адміністрування навчальної платформи:
* Додавала нових учнів на LMS платформу.
* Сумлінно заповнювала та оновлювала картки CRM.
* Вела графік показників успішності студентів (Google docs). Надавала підказки та нагадування як закінчити курс вчасно.
* Виставла рахунки на продовження навчання.

3. Модерація навчальних заходів:
* Модерувала відповідальні навчальні вебінари, забезпечуючи технічну стабільність та збереження запису зустрічей.
* Організовувала та технічно підтримувала корпоративне навчання.

4. Участь у навчанні та розвитку команди:
* Брала участь у навчанні нових співробітників, допомагаючи їх швидкій адаптації.

Керівник технічної підтримки

from 10.2013 to 10.2021 (8 years)
Онлайн-школа (психології), Дистанційно (Освіта, наука)

1. Керівництво та управління командою:
* Керувала відділом технічної підтримки чисельністю від 3 до 8 осіб.
* Відбирала та навчала нових співробітників відділу.
* Контролювала якість обслуговування клієнтів відділом.
* Проводила адаптації (онбординг), супровід звільнення (офбординг)
* Регулярні 1:1 зустрічі зі співробітниками, збір і надання зворотного зв’язку.


2. Розвиток та оптимізація знань:
* Розробила та оптимізувала базу знань, написавши понад 100 статей FAQ.
* Створила та постійно доповнювала Confluence - вичерпну базу інструкцій, чеклістів та бізнес-процесів відділу, що значно знизило ризики втрати ключових знань.

3. Забезпечення якості продукту та клієнтського досвіду:
* Тестувала продукт та воронку шляху клієнта на наявність багів та помилок.
* Технічно допомагала клієнтам сайту, розв'язуючи складні чи нестандартні випадки.

4. Комунікація та підтримка клієнтів:
* Модерувала важливі вебінари та автовебінари.
* Вела спільноти чатів у Skype/Telegram.
* Вирішувала конфліктні ситуації з клієнтами.
* Розглядала та здійснювала повернення платежів.
* Займалась пошуком загублених платежів.
* Адмініструвала (частково) сайт на WordPress та GetCourse.

5. Виконання проєктних завдань та документація:
* Виконувала завдання керівника проєкту.
* Сумлінно та якісно вела документацію.

Education

Одеський національний університет імені І.І.Мечнікова

Психології, вища, Одеса
Higher, from 2014 to 2015 (1 year)

Національний університет «Одеська політехніка»

Факультет Промислових Технологій Дизайну та Менеджменту, Одеса
Higher, from 2001 to 2006 (5 years)

Additional education and certificates

Основи проєктного менеджменту: Створення та планування проєкту

2025
Certificate

Customer Service Foundations | National Association of State Boards of Accountancy (NASBA) | Continuing Professional Education

2025

Knowledge and skills

  • Аналітичне мислення
  • Навчання персоналу
  • Уміння аналізувати
  • Робота в команді
  • Управлінські навички
  • Аналіз роботи персоналу
  • LMS
  • Ведення CRM
  • Адаптивність
  • Організаторські здібності
  • Дисциплінованість
  • Гнучкість
  • Operational CRM

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Ukrainian — fluent

Additional information

SOFT SKILLS:

Ефективна комунікація:
володію активним слуханням, вмінням ставити уточнюючі запитання, емпатією, доносити складну інформацію простою мовою, чітко, лаконічно та зрозуміло.

Відповідальність: маю досвід успішного керування командами з 3-8 співробітників, організовуючи їхню роботу, розподіляючи завдання та контролюючи виконання.

Уважність до деталей: знаходжу помилки там, де їх ніхто інший не помічає.

Аналітичне мислення: маю досвід аналізу зверненнь клієнтів та успішного розв'язання технічних проблем, допомагаючи з вирішенням запиту, підвищуючи їх лояльність.

Маю досвід навчання працівників та членів команди (онбордінг, адаптація та навчання новим процесам та платформам).
Великий досвід навчання студентів (клієнетів).

Організаційні здібності.
Ініціативність та проактивність.
Командна робота.
Здатність працювати як самостійно, так і в команді.
Адаптивність.
Емоційний інтелект.

HARD SKILLS:
Досвідчена користувачка ПК: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint).
Користувачка Google docs/ Google Calendar/ Google Meet /Zoom.
Адміністраторка CMS/ LMS: WordPress, SendPulse, Moodle, Westudy, Kwiga.
Trello / Slack/ Worksection
Canva / Miro
Написання текстів: інструкцій, описів, чек-листів, звітів, посадових інструкцій, статей для FAQ.
Здатність контролювати дедлайни, звітність та процеси.
Вміння структурувати інформацію (систематизація і зберігання).

Готова до навчання та розвитку!

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: