• File

Аліна

Фахівець роботи з клієнтами

Considering positions:
Фахівець роботи з клієнтами, Адміністратор, Адміністратор на ресепшн, Координатор, Фахівець з безпеки
Age:
31 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
САЄНКО АЛІНА АНАТОЛІЇВНА

Мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Вік: 30 років (07.06.1994)
Проживання Полтава
Мови: українська – рідна
німецька - базовий рівень

ОСВІТА
Дані про навчання
Назва навчального закладу
Період навчання (дати вступу і закінчення)
Форма навчання
Спеціальність за дипломом (свідоцтвом), кваліфікація
Полтавська Державна Аграрна Академія
2011
2016
денна
Диплом спеціаліста з відзнакою
Менеджмент організацій і адміністрування
Полтавська Державна Аграрна Академія
2011
2016
заочна
Диплом спеціаліста з відзнакою
Економіка підприємства

ДОСВІД РОБОТИ
2014-2015 р. - ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД»: касир
Основні обов’язки:
• Приймання, зберігання та видача готівки.
• Здійснення касових операцій.

2016-2019 р. - ТОВ «Нова Пошта» : фахівець (оператор), заступник керівника відділення
Основні обов’язки:
• Видача та приймання клієнтських відправлень, сканування та вивантаження відправлень, пакування відправлень, вирішення проблемних ситуацій з клієнтами.
• Касове обслуговування фізичних і юридичних осіб, приймання та видача грошових переказів, міжнародні перекази, формування документів операційного дня по касових операціях, ведення архіву.
• Робота в програмі 1С:Підприємство 8.2, а саме: передача даних безготівкових розрахунків юридичними особами.
2019 -2021 р. – ТОВ «Нова Пошта»: керівник відділення
Основні обов’язки:
• Заповнення документів прийняття на роботу із новими працівниками, забезпечення навчання основних процесів роботи у відділенні нових працівників.
• Управління персоналом, а саме операторами та приймальниками відділення.
• Табелювання працівників.
• Перевірка та ведення касової документації.
• Вирішення проблемних ситуацій з клієнтами, складання актів ППВ та прийняття претензій.
• Забезпечення підрозділу ТМЦ.
• Забезпечення приросту потоку клієнтів, та обороту відділення. Зведення файлів з показників КПІ, дотримання стандартів швидкості, черги та обслуговування, постійний моніторинг та оскарження даних показників.
• Підготовка звітів та презентацій.

2021 -2023 р. – ТОВ «Нова Пошта»: фахівець групи онлайн диспетчеризації
Основні обов’язки:
• Пошук та відновлення руху відправлень через камери відеоспостереження.
• Пошук внутрішніх відправлень ТМЦ.
• Пошук оперативних втрат.
• Налаштування камер клієнтського сервісу.
• Спостереження через камери відеонагляду роботу працівників термінала та відділень, у разі виявлення порушень фіксувати їх.
• Нарізка фото та відео з програм для відеоспостереження.
• Обробка звернень працівників контакт-центру.
2023-зараз. – ТОВ «Нова Пошта»: фахівець відділу пошуку відправлень
Основні обов’язки:
• Пошук та відновлення руху відправлень через камери відеоспостереження.
• Пошук внутрішніх відправлень ТМЦ через камери відеоспостереження.
• Пошук оперативних втрат через камери відеоспостереження.
• Налаштування камер клієнтського сервісу.
• Нарізка фото та відео з програм для відеоспостереження.
• Обробка звернень працівників контакт-центру.

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
• Стресостійкість, уважність до деталей та націленість на результат, управління командами, розв’язання задач, відповідальність, креативне мислення, багатозадачність, вміння швидко приймати рішення.
• ПК – середній рівень, офісний пакет.
• Водійське посвідчення категорії “В".

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: