- File
Ольга
Виконавчий, операційний директор
- Considering positions:
- Виконавчий, операційний директор, Керівник роздрібної мережі, Директор з маркетингу
- Age:
- 48 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12039424/
Uploaded file
The file contains 2 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Комерційний директор компанії "Мінеральні води Карпат", КИЇВ
БЕРЕЗЕНЬ 2024 – ПО НИНI
Планування та контроль виробничої діяльності напрямків роздрібної торгівлі (food) та ХоРеКа;
Продаж продукції заводу по Україні;
Контроль виконання планів продажів та їх формування;
Моніторинг фінансової діяльності: контроль та аналіз ключових показників, прийняття управлінських рішеннь на основі фінансової звітності. Ціноутворення;
Планування та формування бюджету підприємства, контроль витратної та дохідної частини;
Управління кризовими ситуаціями та впровадження постійних покращень для досягнення фінансових цілей і оптимізації бізнес-процесів;
Контроль щоденної операційної діяльності; Внутрішній аудит;
Участь у розробці стратегії для покращення рівня якості сервісу та продукції;
Організація та координація процесу та роботи ввірених підрозділів компанії, управління командою, аналіз завантаження персоналу, визначення потреб та мотивація працівників;
Взаємодія з ключовими клієнтами та партнерами;
Забезпечення дотримання стандартів компанії: контроль внутрішніх регламентів, забезпечення високого рівня сервісу.
Досягнення:
Побудова ефективної структури компанії, створення мотиваційної системи, зміцнила корпоративну культуру;
Створила сильну команду, де кожен співробітник відчував відповідальність за свою ділянку роботи та не міг дозволити підвести своїх колег;
Підвищила рівень рентабельності підприємства;
Завдяки постійному моніторингу та аналізу фінансових показників вдалося розробити грамотну стратегію підприємства, що призвело до неминучого підвищення продуктивності/KPI та зниження витрат.
КЕРІВНИК ГРУПИ/ МЕРЕЖА МАГАЗИНІВ художніх та канцелярських товарів «АЗУР», КИЇВ
грудеНЬ 2022 - ЛЮТИЙ 2024
Управлiння та контроль операційних процесів:
організація, контроль та безперебійна робота роздрібної мережі, інтернет-магазину, складу і логістики;
Розробка та реалізація стратегії розвитку: аналіз ринку, ініціювання та управління проєктами з розширення мережі;
Фінансове управління операційною діяльністю: Аналітика фінансових показників магазинів та дії для стимулювання щомісячного підвищення товарообігу. Бюджетування, контроль бюджету, контроль витрат, збільшення продажів, збільшення норми прибутку, прогнозування ризиків тощо;
Управління доходами та розходами мережі;
Взаємодія з постачальниками та партнерами: управління закупівлями, оптимізація залишків, співпраця з постачальниками;
Відкриття та управління розвитком мережі магазинів з «0»: Організація та контроль пошуку нових об'єктів, оцінка локації, потенціалу продажів відповідно до вимог компанії. Введення переговорів із орендодавцями для отримання оптимальних умов оренди. Повний контроль за виконанням робіт на об'єкті підрядними організаціями.
Керування персоналом мережі магазинів, включаючи найм, стажування, навчання та розвиток працівників.
Підвищення ефективності рекламних та маркетингових заходів з метою збільшення обсягу продажів.
Вивчення ринкових тенденцій та аналіз конкурентів з метою підвищення ефективності мережі магазинів.
Досягнення:
- Вперше за кілька років завдяки оптимізації бізнес-процесів та коригування маркетингової стратегії підприємство стало прибутковим. Тільки за рік прибуток збільшився по роздрібній мережі магазинів близько 50% (закрила два магазини в безперспективних локаціях, відкрила 3 нових в живих, густонаселених районах), прибуток інтернет магазину зріс у 3 рази, прибуток дилерського каналу – на 35%.
КЕрівник групи/ Мережа фірмових магазинів піротехніки «Сяйво», Київ
жовтень 2018 - лютий 2022
- Відкриття нових магазинів мережі, формування команди;
- Опрацювання запитів податкової, пожежної інспекції, санепідем служби;
- Вирішення оперативних питань управління;
- Аналіз структури продажу та якості обслуговування покупців;
- Планування маркетингових програм, розвиток бренду, зовнішній та внутрішній PR;
- Організація та контроль основних бізнес-процесів підрозділів;
- Визначення розмірів знижок;
- Закупівля та забезпечення своєчасного надходження товарів;
- Формування асортименту та роздрібних цін;
- контроль правильної виставки виробів;
- Стратегічне планування розвитку магазинів;
- Робота з персоналом: проведення співбесід, складання графіка роботи та відпусток;
- контроль за виконанням функціональних обов'язків та інструкцій персоналом, проведення атестацій.
Досягнення:
- Підприємство відкрило кілька додаткових торгових точок, прибуток зріс у рази. Плани були грандіозними і ми їх втілили б у життя, якби свої корективи не внесла війна.
Заступник директора департаменту продажу, маркетингу, PR та реклами, Девелоперська компанія «ОМОКС», Київ
Березень 2018 - червень 2018
- Аналітичне дослідження для складання стратегічних та тактичних планів компанії. Аналіз та виявлення тупикових гілок розвитку підприємства, які не дозволяють бізнесу рухатися вперед;
- Планування маркетингових програм, розвиток бренду, зовнішній та внутрішній PR;
-Проведення маркетингового дослідження ринку, конкурентного середовища;
- розвиток продажів, виведення на ринок нових продуктів;
- Забезпечення взаємодії та ведення переговорів з клієнтами (на рівні вищої керівної ланки) з усіх аспектів співробітництва;
- розрахунок та формування комерційних пропозицій, укладання та супровід договорів;
- Підготовка до тендерів та безпосередня участь у них;
- Планування бюджету маркетингу та реклами.
В результаті, встигла зробити:
- рестайлінг бренду ( модернізували логотип, розробили новий сайт компанії та забудовника з урахуванням нових технологій, запустили сучасну рекламну компанію з креативними сюжетами);
- запустила новий продукт і тим самим збільшила продаж на 25%;
- довела до стадії активних переговорів бізнес-проект про будівництво супермаркету з двома великими мережевими рітейл-компаніями: «Новус», «Бджілка»;
-У новому ключі налагодила роботу відділу продажів. Зокрема, із нежитловим фондом. Наприклад, на прохання мешканців комплексу про необхідність хорошого спортзалу, було зроблено комерційну пропозицію провідним гравцям фітнес-індустрії та з одним із них переговори пройшли успішно.
- оптимізувала маркетинговий і рекламний бюджет
( домовилася з підрядниками про допзнижки, спецумови, пріоритетне ставлення).
керівник проекту, ДК «Новий дім» - ТОВ «Будівнича компанiя «Новий дiм», Київ
Партнер у будівництві житлового багатоквартирного будинку у м.Буче – ЖК «Київський».
Жовтень 2016 - Жовтень 2017
- Маркетингове планування проекту: підготовка концепції та бізнес моделі;
- підготовка дозвільно-правової документації для початку реалізації проекту, підготовка пакетів тендерної документації;
- Організація та управління процесу будівництва об'єкта з «нуля», закупівля обладнання;
- забезпечення взаємодії з підрядними організаціями, проведення тендерів, координація діяльності суміжних підрядників;
- контроль за ефективним використанням ресурсів та якістю робіт;
- Розробка маркетингової стратегії, просування та розвиток бренду;
- Організація та контроль рекламних проектів.
Засновник та головний редактор, ТОВ «ОКО» – щотижневе інформаційно-рекламне видання
Грудень 2003 - вересень 2016
- Ведення переговорів на будь-якому рівні влади
- Безпосередня робота з «ключовими» клієнтами: створення бренду з «нуля» або його рестайлінг, продумування іміджу та розробка стратегії розвитку підприємств у рамках рекламної компанії для збільшення, як правило, фінансового прибутку. Винятки – виборні компанії. Де ціль – перемога на виборах.
- ведення фінансово-господарської діяльності
- підбір, навчання, атестація персоналу, розробка системи мотивації
- аналіз ситуації (попит, пропозиції, вхідні дзвінки, обсяги реклами, конкуренція, ціни) та прийняття рішень для досягнення поставлених завдань, виявлення можливих перспектив;
Досягнення:
- Вивела газету у ТОП-3 ЗМІ нашого регіону. Як результат, видання стало прибутковим бізнесом, оскільки практично всі провідні підприємства регіону та іногородні клієнти співпрацювали з моєю газетою.
Кореспондент, ТОВ «Північний вісник»
Жовтень 1999 - Жовтень 2003
Ключові навички:
- Навички організації проектів з нуля, управління ресурсами проектів, планування, бюджетування та звітності щодо проектів;
- Досвід розробки стратегії та розвитку підприємства;
- Відмінні навички переговорів, побудови довгострокових відносин із клієнтами, успішний досвід власних продажів;
- Навички структурування бізнес-процесів, керівництва командою, підбору та навчання персоналу, формування системи мотивації персоналу;
- Навички маркетингового аналізу, маркетингового планування та бюджетування, розробки асортиментної та збутової політики;
- Досвід виведення нових продуктів, побудови бренду та ре- брендингу, взаємодії з маркетинговими та рекламними агентствами;
- Досвід у створенні та виконання планів заходів щодо збільшення рівня продажів.
Similar candidates
-
Виконавчий директор
Kyiv -
Операційний директор
Kyiv, Dnipro , more 4 cities -
Директор виробничого підприємства
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
CEO, COO
Kyiv, Other countries, Remote -
Операційний директор
Kyiv -
Операційний директор
70000 UAH, Kyiv