• PRO

Єлизавета

Бізнес-асистент, помічник керівника

Considering positions:
Бізнес-асистент, помічник керівника, Продакт-менеджер
Employment type:
full-time, part-time
Age:
26 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and Instagram.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер-адміністратор салону краси

from 07.2023 to 06.2025 (1 year 11 months)
X.BEAUTY.STUDIO Elena Titova, Люблін, Польша (Краса, фітнес, спорт)

ДОСЯГНЕННЯ

- Впровадила щоденний зворотний зв’язок із клієнтами на касі, що дозволило своєчасно реагувати на скарги та покращити рівень обслуговування
- Оптимізувала систему замовлення матеріалів: створила спільну таблицю обліку, призначила відповідальну особу, впровадила щотижневу перевірку запасів - це усунуло хаос, нестачі та зайві закупівлі
- Розробила систему обліку витрат, що дозволило аналізувати бюджет і краще розподіляти ресурси
- Покращила внутрішню комунікацію та дисципліну команди, створивши чіткі правила та відповідальності

ОСНОВНІ ОБОВʼЯЗКИ

- Організація роботи команди: створення графіків, розподіл задач, контроль виконання
- Адміністративна підтримка керівництва: вирішення поточних питань, координація процесів
- Комунікація з клієнтами: запис, консультації, контроль якості обслуговування
- Вирішення конфліктів та складних ситуацій — всередині колективу і з клієнтами
- Забезпечення стабільної, злагодженої роботи салону

Керівник магазину одягу

from 07.2019 to 03.2021 (1 year 8 months)
Vovk, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

ДОСЯГНЕННЯ

- Отримала підвищення з продавця до керівника магазину менш ніж за рік завдяки ініціативності, відповідальності та високим показникам у роботі
- Підвищення продажів на 10–20% та покращення показників ефективності роботи магазину за час мого керівництва
- Оптимізувала внутрішні процеси: впровадила чіткий розподіл обов’язків, покращила графіки змін і стандарти обслуговування
- Зниження плинності персоналу завдяки завдяки підтримці, навчанню та створенню комфортної атмосфери

ОСНОВНІ ОБОВʼЯЗКИ

- Організовувала роботу команди з 5 співробітників: планування графіків, розподіл обов’язків, контроль виконання завдань та плану продажів
- Проводила співбесіди, займалася підбором персоналу та адаптацією нових працівників
- Виконувала щоденні задачі керівництва, відповідала за безперебійну роботу магазину
- Проводила командні мітинги, навчання персоналу, впроваджувала стандарти обслуговування
- Консультувала клієнтів, ефективно вирішувала конфліктні ситуації
- Вела касову дисципліну, здійснювала прийом та списання товарів, формувала накладні, вела документацію та звітність

Education

Хмельницький політехнічний фаховий коледж Національного університету «Львівська політехніка»

Помічник керівника виробничого підрозділу, Хмельницький
Specialized secondary, from 2014 to 2018 (4 years)

ОСНОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ ТА НАБУТІ НАВИЧКИ

- Впевнене володіння MS Office (Word, Excel, PowerPoint) та Google Workspace (Документи, Таблиці, Календар, Презентації)
- Лідерські та комунікаційні навички, розвинені завдяки виконанню обов’язків старости групи та участі в студентському самоврядуванні
- Організація та координація процесів: досвід у плануванні заходів, управлінні студентськими ініціативами, взаємодії з адміністрацією
- Ведення ділової документації та підготовка звітності
- Тайм-менеджмент та робота з пріоритетами: здатність ефективно організовувати власну діяльність і контроль за виконанням завдань
- Високий рівень відповідальності, ініціативності та адаптивності в динамічному середовищі

Additional education and certificates

Курс «Віддалений бізнес-асистент» | Школа Вікторії Гладких

2025 рік (2 місяці)

Курс «Особистий бренд, як бізнес система» | Школа Гомзової Катерини

2021 рік (3 місяці)

Курс «Системний SMM» | Школа Гомзової Катерини

2021 рік (3 місяці)

Knowledge and skills

  • Figma
  • Canva
  • Дизайн
  • Notion
  • Google Docs
  • Тайм-менеджмент
  • Робота з ChatGPT
  • Ведення соціальних мереж
  • MS Office
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Цілеспрямованість
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Організованість
  • Ведення документації
  • Доброзичливість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Адаптивність
  • Дисциплінованість
  • Старанність
  • Чесність

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Polish — above average
  • Ukrainian — fluent

Additional information

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Додатковий номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
(Прохання звʼязатися через телеграм, WhatsApp)

МЕТА

Прагну розвиватись, як бізнес-асистент/асистент керівника, надаючи якісну підтримку в управлінні проєктами та щоденними процесами, а також вдосконалити свої навички у сфері організації роботи, комунікації та планування, що допоможуть створювати цінність для компанії сприяючи її успіху та досягненню цілей.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

•Відповідальна: доводжу завдання до кінця, націлена на результат
•Організована: вмію ефективно планувати час і структурувати інформацію
•Швидко навчаюся та адаптуюсь до нових умов і технологій
•Комунікабельна: легко знаходжу спільну мову з різними людьми
•Стресостійка: ефективно працюю в умовах багатозадачності

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ

•Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, PowerPoint) та Google Docs
•Досвід роботи в Notion (створення баз даних, візуалізація та структурування інформації)
•Робота з ШІ ChatGPT для автоматизації завдань, аналітики, пошуку та генерації ідей
•Навички ведення соціальних мереж (SMM)
•Розробка дизайну для соцмереж і презентацій у Canva та Figma
•Зйомка та монтаж відео для соціальних мереж

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: