• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12059668/

Рекрутер

City:
Zhytomyr

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Біляченко Олена Іванівна
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 22.04.2000
МЕТА:
Заміщення вакантної посади рекрутер.
ОСВІТА:
2017-2021 рр. – Поліський національний університет, факультет економіки та менеджменту, кафедра туризму, здобула освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр.
2022-2023 рр. - Житомирський державний університет імені Івана Франка, Соціально-психологічний факультет, професійна кваліфікація соціальний працівник, педагог соціальний, здобула освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
І. 01.03.2018 – 30.05.2019 рр. – фахівець по роботі з клієнтами ТОВ «Телеконтакт Житомир»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків:
• Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів.
• Надання інформації про продукти, послуги або компанію.
• Вирішення запитань та невеликих проблем за телефоном.
Досягнення:
Розвиток вмінь якісно та ефективно спілкуватися з різними типами клієнтів. Співпраця з колегами для досягнення загальних цілей і підвищення ефективності роботи відділу. Підтримка високого рівня точності та уваги до деталей при обробці клієнтських запитань.
ІІ. 25.09.2019 – 28.12.2022 рр. – Старший оператор інформаційно комунікаційних мереж
ТОВ «Мода з доставкою»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків:
• Відповідь на телефонні дзвінки від клієнтів.
• Надання інформації про продукти, послуги або компанію.
• Вирішення запитань та невеликих проблем за телефоном.
• Робота з електронною поштою, чатами, а також соціальними мережами.
• Заповнення та обробка заявок в системі клієнтського обліку.
• Ведення журналу взаємодії з клієнтами.
• Займалася пошуком кандидатів на роботу, відбором і записом на співбесіди.
Вирішення конфліктів та скарг:
• Обробка та реєстрація скарг та конфліктів з боку клієнтів.
• Вирішення проблем в межах власних повноважень або направлення справи вищим рівням управління.
Досягнення:
Поліпшення навичок якісного та ефективного взаємодії з різними видами клієнтів. Успішне завершення додаткових тренінгів або курсів для підвищення кваліфікації та розвитку навичок обслуговування клієнтів. Співпраця з іншими відділами для вирішення складних питань клієнтів та покращення загального досвіду обслуговування.
III. 20.03.2024 – 29.11.2024 рр. – фахівець із соціальної роботи БО «БФ «БГВ»
Виконувала такі посадові обов’язки:
Соціальна допомога:
• Первинна оцінка потреб.
• Надання консультацій щодо прав, пільг та соціальних послуг.
• Організація допомоги в отриманні житла, медичних послуг, працевлаштування або освіти.
Психологічна підтримка:
• Надання психологічної допомоги клієнтам, які опинилися в складних життєвих обставинах.
• Організація підтримувальних груп чи індивідуальних консультацій.
Адміністративна робота:
• Ведення документації, зокрема складання звітів, облік клієнтів, заповнення анкет та актів.
• Підготовка рекомендацій для органів влади або інших установ.
Профілактика та просвітництво:
• Проведення інформаційних кампаній щодо соціальних проблем.
• Організація тренінгів, лекцій, семінарів.
Взаємодія з іншими організаціями:
• Співпраця з державними та недержавними установами, медичними закладами, поліцією, школами.
• Координація діяльності благодійних організацій, фондів.
Досягнення:
Забезпечувала соціальну підтримку клієнтів, успішно вирішуючи їхні проблеми.
Розробляла та проводила тренінги з соціальної адаптації.
Вела ефективну документацію та звітність, покращуючи робочі процеси.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Особисті якості.
Комунікабельність, вміння швидко налагоджувати контакти, цілеспрямованість, позитивний настрій, організованість, соціальна відповідальність.
ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ
Психологія, творчість, саморозвиток

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: