• File

Yuliia

Керівник, менеджер, юрист, нотаріус, рекрутер

Considering positions:
Керівник, менеджер, юрист, нотаріус, рекрутер, Менеджер з продажу, Помічник нотаріуса, Менеджер з продажу (нерухомість)
Age:
46 years
City of residence:
Mukachevo
Ready to work:
Mukachevo, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Юлія Миколаївна Кормілець

📅 Дата народження: 30 листопада 1978 року
📍 Мукачево, Україна (або дистанційно)
📱 [open contact info](look above in the "contact info" section)
📧 [open contact info](look above in the "contact info" section)



МЕТА

Шукаю нові можливості для професійного росту у галузі юриспруденції, нотаріату або управління персоналом (HR). Розглядаю співпрацю як у Мукачеві, так і дистанційно.



ОСВІТА

✅ Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди (1996–2001)
Спеціальність: правознавство
Кваліфікація: юрист-спеціаліст, викладач правових дисциплін



ДОСВІД РОБОТИ

✅ Державний нотаріус
Завідувач
Харківська районна державна нотаріальна контора (2008–2023)
• Юридичне забезпечення нотаріальних дій
• Реєстрація прав власності, співпраця з РАЦС, демографією
• Керівництво співробітниками, управління офісом

✅ Заступник директора
Харківська філіал ЗАТ «Страхова компанія «Брокбізнес» (2007–2008)
• Юридичне забезпечення діяльності страхової компанії
• Формування юридичної документації, управління співробітниками

✅ Юрисконсульт
ТОВ «Арготрейд» (2003–2007), АК «Харківобленерго» (2002–2003)
• Юридичний супровід діяльності підприємства
• Розробка договорів, перевірка легітимності документів

✅ Стажист нотаріуса
Печенізька районна нотаріальна контора (2001–2002)



НАВИЧКИ

✔ Юридичне забезпечення діяльності підприємства
✔ Нотаріальні послуги, перевірка документів на правомірність
✔ Управління персоналом та офісом
✔ Високий рівень комунікації, багатозадачності
✔ Впевнений користувач Microsoft Office, Google Docs
✔ Вільно володію українською та російською; рівень володіння англійською — базовий



ІНШЕ

✅ Високі лідерські якості
✅ Вміння швидко навчатися та покращувати свої знання
✅ Креативний підхід до задач
✅ Розвинені комунікативно-переговорні навички
✅ Досвід у продажу нерухомого та рухомого майна



🚀 Відкрита до нових кар’єрних можливостей у галузі права, управління персоналом, адміністрації або дистанційно.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: