Resume from April 15, 2024 PRO

Альона

Менеджер, директор з маркетингу, бренд-керівник

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
41 years
City of residence:
Lutsk
Ready to work:
Kyiv, Lutsk, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Директор (кризовий менеджер)/ Комерційний директор/Категорійний менеджер

from 07.2017 to 07.2020 (3 years)
ФОП/мережа кондитерських магазинів, Луцьк (Роздрібна торгівля)

Вивчення, оцінка та управління ефективністю діяльності бізнесу.
Розробка маркетингових концепцій: знаходження в кон'юнктурі ринку перспектив і можливостей, продуктів проекту, визначення цінової та товарної політики.
Розробка Стратегій реалізації проектів, фінансових планів, мережевих графіків і фінансового плану проекту.
Створення Планів маркетингу проекту: брендування, рекламних акцій, заходів PR та інших.
Координація роботи з господарської та фінансової діяльності у сферах матеріально-технічного забезпечення, придбання та збуту продукції, транспортного і адміністративно-господарського обслуговування; забезпечення ефективного використання матеріальних і фінансових ресурсів, зниження витрат, прискорення обігу товарів та коштів.
Розробка поточних та річних планів реалізації продукції, матеріально-технічного постачання, фінансових планів бізнесу, організації зберігання, транспортування і збуту продукції.
Своєчасне укладання договорів з постачальниками, забезпечення виконання завдань і зобов'язань на постачання продукції (щодо кількості, номенклатури, асортименту, якості, строків та інших умов поставок).
Формування, доведення, організація і контроль за виконанням планів реалізації продукції, планів з прибутку та інших фінансових показників, за правильним витрачанням обігових коштів і цільовим використанням кредитів.
Розробка заходів щодо ефективного використання обмежених матеріальних ресурсів, вдосконалення витрат матеріалів, обігових коштів і товарних запасів, поліпшення економічних показників роботи бізнесу, підвищення рентабельності діяльності, зміцнення фінансової дисципліни і господарського розрахунку, запобігання утворенню наднормативних запасів товарно-матеріальних цінностей, а також перевитрат матеріальних ресурсів.
Контроль своєчасного виконання завдань і зобов'язань з поставок продукції і їх відповідність договорам, вивчення перспективи попиту на товари, управління асортиментною та ціновою політикою бізнесу.
Відбір, аналіз та управління відкриттям нових торгівельних точок. Оцінка їх ефективності та розробка міроприємств щодо виведення їх до прибутковості.
Пошук, оцінка, відбір та підготовка персоналу. Управління відділами та торгівельними точками.
Координація роботи бізнесу підлеглих служб і підрозділів. Управління персоналом >25 чол.

Досягнення:
-Оптимізація та автоматизація бізнесу;
-Виведення бізнесу з фінансової кризи (2017 рік – банкрут);
-Покращення фінансових результатів роботи бізнесу, прибутковість бізнесу на рівні 15%.

Бренд-менеджер категорії сир

from 07.2016 to 05.2017 (10 months)
ГК «Геркулес» (Світловодський маслосирзавод), Киев (Виробництво та реалізація молочної продукції)

Участь в розробці стратегії бренду, фірмового стилю торгової марки.
Проведення маркетингових досліджень, аналіз та оцінка існуючого і прогнозованого попиту на традиційні і нові продукти.
Супровід етапів формування-обґрунтування ідеї, розробки, виробництва та виведення на ринок нового продукту.
Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг та можливостей.
Укладення комерційних, рекламних та маркетингових договорів.

Бренд-менеджер ТМ «Добряна»

from 01.2016 to 07.2016 (6 months)
ДП «Мілкіленд-Україна», Киев (Виробництво та реалізація молочної продукції)

Підпорядкування керівнику відділу маркетингу (кількість підлеглих – 1 чол.)
Участь в розробці стратегії бренду, фірмового стилю торгової марки.
Проведення маркетингових досліджень, аналіз та оцінка існуючого і прогнозованого попиту на традиційні і нові продукти.
Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг та можливостей.
АBC аналіз структури випуску та реалізації продукції.
Участь в розробці рекламного й маркетингового планів, планування рекламних ATL i BTL кампаній, рекламного бюджету, реалізація маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
Супровід етапів формування-обґрунтування ідеї, розробки, виробництва та виведення на ринок нового продукту.
Укладення комерційних, рекламних та маркетингових договорів.
Планування бюджетів витрат, аналіз витрат на маркетинг в межах бренду.

Досягнення:
-Ребрендинг ТМ;
-Випуск 3 лінійок продуктів (сири плавлені, сири тверді фасовані, сирні намазки);
-Підвищення ефективності роботи бренду, покращення лояльності та представленості

Керівник/ приватний підприємець

from 10.2013 to 09.2017 (3 years 11 months)
приватний підприємець, Луцк (торгівля пром товарами через роздрібні торгові точки та інтернет)

Керівник проекту – білизна з доставкою Іntimoda.
Сайт: http://7-24.укр/clothing/
(Интернет-магазин INTIMODA - это брендовое нижнее белье, аксессуары, рубашки, халаты, пеньюары, пижамки, чулки и колготки из Европы - словом, все, что так любят выбирать и чаще всего покупают представительницы прекрасного пола.)
Розробка фірмового стилю, аналіз існуючого та прогнозування попиту на нові та існуючі продукти. Планування розвитку компанії.
Розробка рекламного й маркетингового планів, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
Супровід всіх етапів формування-обґрунтування ідеї, розробки та виведення на ринок нового продукту.
Організація роботи, управління, аналіз діяльності компанії.
Укладення комерційних, рекламних та маркетингових договорів.
Планування бюджетів витрат, аналіз витрат.

Керівник відділу маркетингу та реклами

from 08.2010 to 09.2013 (3 years 1 month)
ГК «Агрополіс» м. Київ, Киев (виробництво та реалізація масла вершкового, спредів, сумішей рослинно-вершкових, сухого молока та сирів)

Участь в розробці фірмового стилю.
Проведення маркетингових досліджень, аналіз та оцінка існуючого і прогнозованого попиту на традиційні і нові продукти. Внесення пропозицій до плану розвитку торгових домів та торгових марок.
Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг та можливостей їх адаптації.
Участь в розробці рекламного й маркетингового планів, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
Супровід етапів формування-обґрунтування ідеї, розробки, виробництва та виведення на ринок нового продукту.
Організація роботи, управління, аналіз діяльності відділу реклами й маркетингу.
Укладення комерційних, рекламних та маркетингових договорів.
Планування бюджетів витрат, аналіз витрат на маркетинг.

Директор з маркетингу

from 10.2008 to 10.2010 (2 years)
ТзОВ “Імперія жирів” ТМ «Маселко», Луцк (Виробництво та реалізація продуктів харчування)

Участь у розробці маркетингової стратегії.
Пропозиції по формуванню оптимального асортименту продукції компанії.
Упровадження нових видів продукції. Супровід етапів формування, обґрунтування ідеї, розробки, виробництва та виведення на ринок нового продукту.
Розробка квартальних та місячних планів маркетингу.
Планування бюджетів витрат, аналіз витрат на маркетинг.
Прогнозування та планування реалізації продукції, аналіз виконання планів.
Розробка рекламних заходів. Організація, проведення, контроль та оцінка ефективності. (Робота з радіостанціями, розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах, організація та проведення акцій, сезонних розпродажів, та інших рекламних заходів.)
Проведення маркетингових досліджень кабінетних та польових.

Менеджер (управитель) з питань розвитку торгових марок – керівник проектів

from 05.2008 to 10.2008 (5 months)
ТзОВ “Фудцентр” (ВолВест Груп), Луцк (Виробництво та реалізація функціональних продуктів)

Участь в розробці та складанні маркетингових річних та місячних планів.
Аналітичний супровід торгової марки та продуктів (асортиментний, статистичний, прогнозний, ціновий).
Підготовка періодичної звітності згідно з термінами і формами.
Оцінка та аналіз цінової політики і цін конкурентів, розробка пропозицій по ціні.
Прогнозування та планування реалізації продукції, планування бюджетів витрат, аналіз виконання планів.
Супровід всіх етапів розробки, виробництва та реалізації продукції кінцевому споживачу.
Розробка рекламних заходів.
Проведення маркетингових досліджень кабінетних та польових.

Бренд-менеджер ТМ «Гурманіка», Маркетолог - спеціаліст з аналізу ринку

from 01.2006 to 06.2008 (2 years 5 months)
ТзОВ “ТД “Західна молочна група” (підприємство ГК “Континіум”), Луцк (Виробництво та реалізація молочної продукції)

Аналітичний супровід торгової марки, участь в розробці річних та стратегічних планів розвитку торгової марки.
Супровід всіх етапів розробки, виробництва та реалізації продукції.
Розробка програм просування продукції бренду, аналіз ефективності маркетингових заходів.
Аналіз вартості бренду.
Оцінка та аналіз цінової політики підприємства і цін конкурентів, розробка пропозицій по зміні цін, підготовка звітів по проведеному аналізу та написання рекомендацій щодо зміни ціни.
Аналіз ринку, конкурентів, товарного асортименту продукції, розробка рекомендацій по проведених аналізах.
Участь в розробці та складанні річних і перспективних планів маркетингової та збутової діяльності підприємства.
Прогнозування та планування реалізації продукції, планування бюджетів витрат, аналіз виконання планів та динаміки реалізації.

Провідний економіст виробництва

from 01.2005 to 12.2005 (11 months)
ТзОВ “Рекламний простір” (підприємство ГК “Континіум”), Луцк (Виробництво та розміщення реклами)

Ведення обліку основних засобів, витрат на виробництво.
Робота з нормативними документами.
Участь в розробці та складанні річних і перспективних планів виробничо-господарської діяльності підприємства.
Підготовка періодичної звітності згідно з термінами і формами.
Економічний аналіз господарської діяльності підприємства і його підрозділів.
Складання калькуляцій.
Робота з підрядчиками та замовниками.
Складання та ведення реєстрів оплат.

Education

Луцький державний технічний університет (Луцький національний технічний університет)

Менеджмент організацій, менеджер-економіст, Луцк
Higher, from 1999 to 2004 (4 years 9 months)

Повна вища освіта за спеціальністю “менеджмент організації”
Кваліфікація менеджер-економіст
(«Луцький державний технічний університет», факультет “Економіки та менеджменту”, диплом з відзнакою, тема: управління ефективністю діяльності підприємства)

Additional education and certificates

Волинська філія державної академії статистики, обліку та аудиту, бухгалтерські курси підвищення кваліфікації

2006 рік (3 міс)

Дніпропетровськ - Стратегічне управління продажами.

2006 р. - 1 тиждень

Київ – 8 міжнародний форум по брендингу BrandsPoint

2007 р. - 2 дні

Луцьк (корпоративний тренінг) – Категорійний менеджмент

2007 р - 14 днів

Knowledge and skills

MS Office Adobe Photoshop 1С:Підприємство Adobe Illustrator Графічні редактори Adobe

Additional information

Власний автомобіль, водійські права категорії «В».

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: