• File

Elena

Інженер служби підтримки

Considering positions:
Інженер служби підтримки, Фахівець з моніторингу, Менеджер проєктів, Маркетолог
Age:
37 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Досвід роботи
«World Vision International (WVI)» Спеціаліст з
опитувань та збору даних 2023 – теп. час
• проведення опитування учасників програми;
• реєстрація опитування відповідно до стандартів;
• робота з анкетою бенефіціара в KoBoToolbox

«PROSTOR» Менеджер з навчання 2021 – теп. час

Kлубук Oлена • технічна підтримка навчального порталу Coloris HRM;

[open contact info](look above in the "contact info" section) • розробка навчальних матеріалів для співробітників
(курси та відео) ;
• організація вебінарів для персоналу ;
[open contact info](look above in the "contact info" section)
• підтримка та супровід персоналу в програмах
стажування ;
Dnipro
• розробка оціночних матеріалів після навчальних заходів
(тестування).

Освіта • супровід Telegram-каналу (розіграші, опитування) .

Диплом спеціаліста «Comfy» Адміністратор з електронного
навчання 2017 - 2020
Спеціальність: "Економіка
підприємства" • ведення і контроль процесу навчання в системі;
Дніпропетровський • призначення курсів, тестів, атестацій, програм
національний університет ім. підготовки;
Олеся Гончара 2007 - 2012
• організація тренінгів;

Курси: «Основи розробки Web- • адаптація навчального матеріалу для СДО (дизайн і
сайтів» (тривалість 3 місяці 460 год.) ергономічність курсів);

2020 • брала участь в розробці схеми автоматизації
прийому запитів через Service Desk.

«Comfy» Контент-менеджер 2015 - 2017
Навички • заповнення карток товару для сайту (текст, фото);

• Xara Designer (vector graphics editor) • робота з контентом каталогу товарів;
• Magento (online store management • комунікація з постачальниками.
system)
• Dynamics AX (ERP system: work with
«Comfy» Оператор контакт-центра 2013 - 2015
databases)
• Adobe Premiere Pro • опитування клієнтів;

• фіксація і обробка відповідей, коментарів, відгуків
клієнтів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: