- File
Вероника
Менеджер проєктів, бізнес-асистент
- Considering positions:
- Менеджер проєктів, бізнес-асистент, Виконавчий директор, Адміністратор
- Age:
- 37 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12316133/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Менеджер проектів, Бізнес асистент
Київ, Україна
[
[
від 45 000 грн
Організований, проактивний та відповідальний бізнес менеджер з досвідом більше 10 років
Освіта
1. Київський Національний Лінгвістичний університет, Кафедра англійської філології, магістр
2. Міжнародна Академія Управління персоналом, Кафедра економіки та управління бізнесом, магістр
Досвід
1. 01.12.2006-01.03.2007
Міжнародна Юридична Група «Астапов Лойерс», Київ
Офіс-менеджер
• Прийом і реєстрація вхідної кореспонденції, передача її за призначенням виконавцям відповідно до резолюції
• Прийом гостей
• Відповідь на телефонні дзвінки, друк документів
• Впорядкування документів, утворених в процесі документообігу
• Робота в текстовому редакторі з введенням тексту та його редагуванням
• Виготовлення копії документів та розмноження до необхідної кількості примірників здійснення технічного забезпечення діяльності керівника (організація зустрічей, переговорів)
• Участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах, внутрішніх нарадах за участі Керівників
• Ведення протоколів та складання документів за результатами зустрічей, переговорів, нарад
• Контроль строків виконання доручень керівника
• Збирання та аналіз інформації, матеріалів з різних зовнішніх джерел
• Здійснення перекладу текстів, документів
• Виконання особистих доручень керівника.
2. 1.06.2013- 13.09.2021
ТОВ "РСЄ", Київ
Асистент президента компанії, HR
Функціональні адміністративні обов'язки:
• Прийом телефонних дзвінків, зустріч гостей
• Введення документообігу компанії, прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції
• Організація нарад та телефонних\відео конференцій
• Організація обміну документами між представництвами в інших країнах
• Актуалізація локально нормативних актів
• Ведення обліку та реєстрації договорів
• Координування служб доставки, таксі, сервісу прибирання, та особистих водіїв керівника
• Проведення тендерних закупівель згідно внутрішніх актів та українського законодавства
• Організація відряджень/ travel support (квитки, готелі, візи)
• Замовлення візиток співробітникам
• Робота з офісною оргтехнікою
• Своєчасна підготовка та подання звітності
• Запровадження медичного страхування для працівників компанії
• Організація навчальних семінарів, тімбілдінгів тощо
• Виконання доручень безпосереднього керівника.
Функціональні HR обов'язки:
• Складання організаційно-нормативних документів: розробка та ведення штатного розпису, розробка посадових інструкцій та положень про підрозділи (спільно з керівниками підрозділів) тощо
• Підбір персоналу: проведення співбесід з кандидатами на вакантні посади згідно заявки, передача інформації по кандидатах керівникам структурних підрозділів для прийняття рішень по працевлаштуванню, моніторинг ринку праці
• Оформлення документів для отримання зарплатних карток
• Складання та подання внутрішньої кадрової звітності
• Оформлення відряджень
• Підготовка наказів по особовому складу на прийом, переведення, відпустки всіх видів, зміну особистих даних, звільнення
• Формування і ведення особових справ працівників, пов'язаних з трудовою діяльністю;
• Ведення табелю обліку робочого часу
• Складання графіка відпусток і контроль його виконання
• Формування особових справ співробітників
• Організація обліку, оформлення та зберігання трудових книжок
• Визначення ключових показників ефективності в компанії ( система KPI)
• Підготовка документів для передачі в архів.
3. 6.02.2023 — 1.05.2023
Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України
Помічник директора, прес-секретар
Планування, координація та ведення робочого графіка керівника
• Підготовка та організація ділових зустрічей, переговорів, нарад, відео конференцій (протоколювання за необхідністю)
• Оперативний та якісний пошук та структурування необхідної інформації
• Ведення ділового листування
• Вичитування та переклад документів
• Обробка та розподіл інформації, що надходить до керівника,
• Контроль та сортування документів для підпису
• Виконання службових та особистих доручень керівника в рамках займаної посади
• Ведення особистих фінансів керівника
4. 1.06.2023- 13.09.2024
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАСФ Т.О.В."
Асистент відділу насіння (Агродепартамент)
• Ведення всього закупівельного циклу для відділу
• Співпраця із бухгалтерією з питань документарного забезпечення закупівель
• Ведення документообігу відділу (через систему Directum RX)
• Ведення логістичної підготовки для команди відділу (бронювання перельотів, квитків на місцевий транспорт, організація проживання, тощо)
• Вирішення форс-мажорних ситуацій
• Ведення комунікацій з постачальниками та партнерами
• Створення запитів на закупівлі і підтвердження їх у системі SAP
5. 1.01.2023- до тепер (сумісництво)
ТОВ «МАКОТЕК»
Асистент керівника проектів
• Ведення проектів з впровадження нових та супроводження існуючих продуктів та технологій
• Комунікації з клієнтами, ведення кореспонденції
• Виконання щоденних оперативних завдань
• Вибудовувати комунікації з колективом різних категорій
• Участь у зустрічах та переговорах, написання протоколів зустрічі
Мови та комп’ютерна грамотність
English ( Upper Intermediate), Ukrainian / Russian language вільне володіння усною та письмовою мовою
Добре володіння пакетом MS Office, Google
Навички
• Відмінні навички планування та комунікації
• Уважність до деталей
• Дипломатичність та тактовність
• Бажання працювати у команді професіоналів та постійно розвиватися
• Проактивність та орієнтація на результат
• Висока самоорганізація: здатність виконувати багато завдань, розставляти пріоритети, дотримуватись дедлайнів
• Вміння обробляти та зберігати конфіденційну інформацію з уважністю та етичністю
• Знання та дотримання ділового етикету.
Додаткова інформація
водійські права (category "B") та власний автотранспорт з 2006 року
Similar candidates
-
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 UAH, Kyiv -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 UAH, Kyiv -
Проєктний менеджер, асистент проєктного менеджера, помічник керівника, координатор
40000 UAH, Kyiv -
Бізнес-асистент, помічник
Kyiv -
Керівник проєктів управління персоналом
Kyiv, Vinnytsia , more 5 cities -
Офіс-менеджер
Kyiv, Vinnytsia , more 2 cities