Resume from March 12, 2024 PRO

Тетяна

Начальник, спеціаліст з автоматизації бізнес-процесів

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
42 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу впровадження системи менеджменту якості

from 01.2021 to 02.2022 (1 year 1 month)
Торговий Дім "Новий Стиль", Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівництво відділом: Опис та оптимізація бізнес-процесів, написання технічних завдань з автоматизації бізнес-процесів Компанії, розробка регламентуючих документів, підготовка до сертифікації згідно ISO 9001, аудит бізнес-процесів. У підпорядкуванні 3 людини.

Начальник відділу внутрішнього аудиту бізнес-процесів

from 04.2015 to 11.2017 (2 years 7 months)
Торгова Компанія, Інтернет-магазини, фіз.точки з продажу аксесуарів до мобільних телефонів та гаджетів, Одеса (Роздрібна торгівля)

Опис бізнес-процесів Компанії (процедури, інструкції, посадові інструкції) та підтримка інформації в актуальному стані та у зв'язаних документах, оптимізація бізнес-процесів Компанії (контроль переміщень, БП зі скорочення витрат, захист конфіденційних даних Компанії та ін.), проведення внутрішнього аудиту та перевірка роботи продавців таємним покупцем, доопрацювання 1С під власні процеси, написання ТЗ для програмістів, адміністрування сервера та 1С (створення обліків, надання необхідних доступів для співробітників Компанії, видалення облікових даних).

Начальник фін. відділу

from 03.2011 to 02.2015 (3 years 11 months)
ТОВ МАК "Монополія", мережа супермаркетів "33 м2", ТД "Новий Стиль", Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Автоматизація (успішно автоматизувала) та робота з платіжним календарем, проведення план-факторного аналізу протягом місяця та за підсумком місяця, надання звітів фінансовому директору;
Щомісячне планування витрат з виробництва та збуту продукції;
Порівняльний аналіз витрат (з минулим місяцем та з минулим роком), що стосуються виробництва та збуту продукції;
Формування планів продажу оптових відділів та роздрібних підрозділів; щомісячний розрахунок, контроль та коригування лімітів імпорту, візування імпортних платежів відділів поставок відповідно до бюджету коштів у розрізі відділів;
Формування та контроль лімітів боргів для відділів збуту;
Участь у підготовці розрахунків капітальних вкладень; планування витрат, пов'язаних із постачанням імпортного товару;
Щомісячний аналіз співвідношення імпортних та місцевих платежів відділів постачання;
Аналіз реалізації залежалих товарів відповідно до планів відділів збуту;
Контроль за виконанням підлеглими співробітниками робіт з обстеження та опису бізнес-процесів та перевірка та візування регламентуючих документів, створених підлеглими співробітниками; написання технічних завдань та регламентів.

Аналитик бізнес-процесів

from 06.2008 to 03.2011 (2 years 9 months)
ТОВ МАК "Монополія", мережа супермаркетів 33м2, ТД "Новий Стиль", Херсон (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Планування робіт із обстеження бізнес-процесів Компанії;
Опис бізнес-процесів усіх видів діяльності Компанії та розробка пропозицій щодо їх оптимізації;
Складання технічних завдань на автоматизацію документів та бізнес-процесів у внутрішній корпоративній програмі;
Тестування автоматизованих процесів у корпоративній програмі;
Аудит бізнес-процесів;
Навчання співробітників компанії роботи в умовах оптимізованого процесу.
Брала активну участь у автоматизації системи документообігу.

Спеціаліст з якості

from 12.2005 to 06.2008 (2 years 6 months)
Flight Design Gmbh, Херсон (Машинобудування)

Розробка та коригування документації відповідно до ISO 9001:2000 та AS 9100; положень про відділи та посадові інструкції (документація велася російською та англійською мовами);
Підготовка та проведення внутрішніх аудитів, надання звітності про одержані результати вищому керівництву;
Розробка та контроль виконання коригувальних та запобіжних дій;
Участь у підготовці до сертифікації на відповідність вимогам ISO 9001:2000;
Взаємодія з органами із сертифікації та консалтинговими фірмами;
Навчання співробітників стандарту ISO 9001:2000 та розроблених процедур, розробка тестів для співробітників;
Консультування працівників за стандартами якості.

Офіс-менеджер

from 07.2004 to 12.2005 (1 year 5 months)
Судноплавна компанія "Візир", Херсон (Транспорт, логістика)

Підготовка та коригування документації СУБ (ISM Code), підготовка документів та матеріалів для реєстраційних та сертифікуючих органів, ведення архіву документів, ведення особових справ співробітників, листування з Реєстром судноплавства України, клієнтами; прийом та обробка документів моряків; участь у розробці бізнес-планів, проведення інвентаризацій господарської частини, забезпечення офісу канцелярським приладдям.

Education

Херсонский економіко-правовий інститут

Економічний, Облік та Аудит, Херсон
Higher, from 1999 to 2004 (5 years)

Additional education and certificates

Бюро Верітас, Київ (внутрішній аудитор системи менеджменту якості)

2006

Київські курси іноземних мов "Інтерлінгва", англійська мова; Upper-Intermediate level

2002-2004

Курси водіння, категорія "В", автошкола "Скіф"

2014 год

Бізнес-процеси: опис, аналіз, оптимізація, впровадження (м. Київ)

2016 год, 3 дня

Управлінський облік та планування у прикладному рішенні "1С: Управління торговим підприємством 8 для України" (м. Одеса)

2016, 1 месяц

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer Outlook Express Бітрікс24 MS Project MS Visio Управлінські навички The Bat! Google Docs Здатність до навчання Google Express Працюю з оргтехнікою (принтер, ксерокс, сканер, факс).

Language proficiencies

  • English — average
  • German — beginner

Additional information

Одружена, виховую доньку.
Маю лідерські якості, організаторські та аналітичні здібності. Цілеспрямована.
Не маю шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: