- File
Василина
PPC-менеджер (Amazon)
- Considering positions:
- PPC-менеджер (Amazon), Бухгалтер, Аналітик, PPC-спеціаліст, Головний бухгалтер, Економіст
- Age:
- 41 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12441035/
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Прізвище, ім’я, по батькові:
Тишкова Василина Самирівна
Дата і місце народження:
17 червня 1984 року (40років), м. Боярка, Київська область, Україна
Мета: Цікавить додаткова робота PPC manager Amazon
Місце проживання : Galle, Sri Lanka 80000
Родинний стан: розлучена, двоє дітей.
Телефон: моб: [
Електронна пошта: [
Освіта: повна вища освіта. Навчання в НПУ ім. М.П. Драгоманова, на фізико-математичному факультеті:
2005р. – 2006р. – отримала диплом магістра за спеціальністю “Економічна теорія” та здобула кваліфікацію економіста; викладача економічної теорії та інформатики.
2001 р. – 2005 р. – отримала диплом за спеціальністю “Економіка і підприємництво” та здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва.
Досвід роботи:
з квітня 2025 - по тепер - PPC менеджер на Amazon компанія BFarm
Посадові обовʼязки :
- Ads management and optimization
- Ads scaling
- Create promotions proposal strategy
- Brand tailored promotions
- Creator connections
- Keyword research
- Competitors research
- Check IPI for FBA sell-through point + Excess inventory percentage
- Add focus keywords to tracker
- Profitability products check
з 2015 року по 2024 р Amazon
в 2015 року пройшла майстер группу Кустова, самостійно пройшла всі етапи і запустила свій товар по системі private label
в 2023 р займалась перепродажем по системі Wholesale
також в 2023-2024 рр опублікувала більше 10 книжок на Амазоні
квітень 2010 - жовтень 2021 – на різних посадах від економіста до провідного економіста, від бухгалтера до єдиного головного бухгалтера в Групі будівельних компаній ТОВ «СІТІ ГРУП»
Досвід роботи в Групі будівельних компаній «СІТІ ГРУП»:
січень 2017-жовтень 2021
ТОВ «АСГАРД» - головний бухгалтер
-повне ведення бухгалтерського обліку 4 девелоперських компанії , 1 проектної компанії,
-здавання звітів
-нарахування заробітної плати
жовтень 2013- січень 2017
ТОВ «НОВБУДТЕХ» - головний бухгалтер, (єдиний бухгалтер)
-повне ведення бухгалтерського обліку компанії яка була генеральним підрядником на будівництві багатоквартирного будинку
-здавання звітів
-нарахування заробітної плати
січень 2013 – жовтень 2013
ТОВ «УКОАУДИТБУД» - помічник головного бухгалтера
ведення бухгалтерського обліку генпідрядної компанії та девелоперської компанії
травень 2012- січень 2013
ТОВ «МЕГАПОЛІССТРОЙ» - помічник головного бухгалтера
Ведення бухгалтерського обліку девелоперської компанії
листопад 2011- травень 2012
TOB «CІТІ ГРУП» - головний економіст управляючої компанії
Посадові обов'язки:
Аудит діяльності підлеглих девелоперських компаній та генпідрядник будівельних компаній , біля 10 компаній
Приймання і перевірка звітів
Подання консолідованої звітності для власника бізнесу
Калькуляція усіх витрат на будівництво обʼєктів
Співпраця з рекламними компаніями
квітень 2010- листопад 2011
ТОВ «МЕГАПОЛІССТРОЙ» - провідний економіст;
Посадові обов'язки:
Нараховую з/п робітникам згідно наряд-завдань, ІТР та АУП, видаю зп.
Розробляю бюджети на будівництво житлових багатоповерхових будинків,
Розробляю адміністративний та загальновиробничий бюджет,
Складання і надання необхідної фінансової звітності по підприємству
Контроль руху грошових коштів
Календарний план виконання будівельних робіт від початку будівництва до введення будинку в експлуатацію.
Веду табель використання робочого часу працівників
Пишу накази, даю відповіді на вхідні листи в державні структури.
Досвід роботи в Групі будівельних компаній «УкоГруп»
січень 2007р. – жовтень 2008р. – на посаді економіста у різних відділах:
з травня 2008р.–жовтень 2008р. - економіст планово-економічного відділу
Посадові обов'язки:
Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємств, що належали до групи компаній ТОВ «Укогруп» (керуюча компанія створена в травні 2008р.);
Аналіз фінансування будівельно-монтажних робіт;
Аналіз чисельності робітників в компаніях;
Аналіз фінансових результатів роботи за місяць та за рік.
Аналіз заробітної плати робітників, інженерно-технічного та адміністративного персоналу по групі компаній ;
Нарахування доплат, премій робітникам, інженерно-технічному та адміністративному персоналу в 11 фірмах, серед яких: одна генпідрядна будівельна компанія; дві, які займалися постачанням матеріалів; одна– наданням комунальних послуг власникам новостворених будівель; одна – наданням бухгалтерських послуг групі компаній; одна – розробкою проектної документації; п’ять – будівельно-монтажними роботами. Загальна кількість працівників складала від 600 до 800 чоловік в різні періоди.
Підготування відомостей на видачу заробітної плати;
Контроль за видачею грошей;
В останні два місяця, на наш відділ було покладено обов’язок видавати працівникам всю заробітну плату группі компаній, яких налічувалося вже більше 30.
Підготовка звітів на Раду Директорів;
Робота з директорами, бухгалтерами, начальниками будівельних дільниць, прорабами підзвітних компаній;
робота з наказами.
з травня 2007р. – травень 2008р. - економіст департаменту фінансів
Посадові обов'язки:
Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємств, що належали до групи компаній ТОВ «Укоінвестбуд» (біля 20 діючих компаній), щомісячно, а також за рік.
Аналіз фактичного виконання будівельно-монтажних робіт за місяць по генпідрядним та субпідрядним організаціям ;
Аналіз фінансування будівельно-монтажних робіт;
Аналіз чисельності робітників в компаніях;
Аналіз фінансових результатів роботи за місяць та за рік.
Аналіз заробітної плати робітників, інженерно-технічного та адміністративного персоналу по групі компаній ;
Підготовка звітів на Раду Директорів;
Робота з директорами, бухгалтерами, економістами підзвітних компаній;
робота з наказами, аналіз руху грошових коштів щоденно по 10 головним компаніям групи компаній;
підготовка документів для отримання кредиту в банках;
з січня 2007р.–травень 2007р. - економіст планово-економічного відділу
Посадові обов'язки:
Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємств, що належали до групи компаній ТОВ «Укоінвестбуд» (біля 20 діючих компаній), щомісячно, а також за рік.
Аналіз фактичного виконання будівельно-монтажних робіт за місяць по генпідрядним та субпідрядним організаціям ;
Аналіз фінансування будівельно-монтажних робіт;
Аналіз чисельності робітників в компаніях;
Аналіз фінансових результатів роботи за місяць та за рік.
Аналіз заробітної плати робітників, інженерно-технічного та адміністративного персоналу по групі компаній ;
Підготовка звітів на Раду Директорів;
Робота з директорами, бухгалтерами, економістами підзвітних компаній;
робота з наказами.
жовтень 2006р. – січень 2007р.
Київський Університет економіки та права «КРОК» - економіст бухгалтерії.
Посадові обов'язки:
розрахунок заробітної плати викладачів згідно прочитаних годин, доплати за інші види викладацької діяльності;
аналіз затрат університету, робота над бюджетом
аналіз заробітної плати
робота з наказами.
травень 2006р. – серпень 2006р.
АКБ «Правекс-Банк» - економіст сектору табельного обліку, відділу документообігу, департамента персонала.
Посадові обов'язки:
ведення табельного обліку, чисельність працівників більш 5000 осіб;
формування табелю;
отримання, аналіз, введення інформації про використання робочого часу співробітниками АКБ «Правекс-Банк»;
розрахунок стажу роботи співробітників та оформлення лікарняних листів;
введення інформації в програмне забезпечення Profix;
робота з наказами.
Додаткова інформація:
-Закінчила бухгалтерські курси
- Маю два сертифікати з налаштування реклами від Амазон
-Торгувала на Амазоні, створила власний бренд
- Продаю книжки на Амазоні
-Створила 4 Ютуб канали, один з них за 1 рік досяг 98500 підписників;
Знання мов
російська, українська мови вільно;
англійська B1.
Права водія: категорія В
Особисті якості:
Все що я роблю я роблю дуже старанно досягаючи найкращих результатів. Люблю цифри, цифри люблять мене.
Я бухгалтер який розуміє економіку підприємства, економіст який знає бухгалтерію.
Уважність, відповідальність, здатність працювати в команді, аналітичний склад розуму, пунктуальність, порядність, наполегливість, легко навчаюсь.
Шукаю віддалену роботу:
РРС Менеджера Amazon. Акаунт Менеджера Amazon. Спеціаліст по роботі на Amazon. Бухгалтера. Головного бухгалтера. Помічника головного бухгалтера. Економіста
Прийнятні умови роботи:
•Дистанційна робота
•Заробітна плата 40000 грн +;
24 липня 2025р.
Similar candidates
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Kyiv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 UAH, Kyiv -
PPC-спеціаліст
Kyiv -
Linkbuilder
Kyiv -
PPC-спеціаліст
Kyiv, Kharkiv -
Менеджер з розвитку бізнесу, копірайтер
20000 UAH, Kyiv, Dnipro , more 3 cities