Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/12507167/
Адміністратор
- City:
- Vyshneve (Kyiv Region)
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
РЕЗЮМЕ
Ф.I.О.: Пазинюк Ольга Володимирівна
e-mail: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Тел.: [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 07 червня 1989 р.
Сімейний стан: цивільний шлюб, є дитина 14 років.
Місце проживання: м. Київ, м. Вишневе
Освіта
• 1996-2001 рр. – Загальноосвітня школа 1-3 ступенів санітарного типу «школа-інтернат» №19, м. Київ.
• 2001-2006 рр. – Ліцей «Еко» № 198, спеціалізація – архітектура та дизайн.
• 2006-2010 рр. – Університет економіки та права «КРОК», факультет юридичний, спеціалізація – психологія (бакалавр). Староста на підготовчих курсах і на першому курсі.
Досвід роботи
• 23.05.2020 – 02.01.2025 – Адміністратор і керівник нового проекту, Кав'ярня
Основні обов'язки:
◦ Створила високоефективну команду, в якій співробітники відчували відповідальність за результат і бажання не підводити один одного. Це сприяло згуртуванню команди і досягненню високих результатів без необхідності постійного контролю.
◦ Оптимізація процесів підбору та навчання персоналу, що підвищило ефективність команди на 30%.
◦ Розробка та впровадження нових стратегій маркетингу та продажу, що збільшили прибутковість на 20%.
◦ Уміло згладжувала конфлікти та знаходила компромісні рішення, що сприяло створенню позитивної атмосфери та зміцненню довіри в команді.
◦ Ведення звітної документації та контроль фінансових потоків; успішно керувала бюджетом проекту.
• 10.10.2016 – 15.10.2018 – Спеціаліст відділу найму (HR-менеджер), ТОВ «Фора**
Досягнення:
◦ Розробка і впровадження програм з нематеріальної мотивації співробітників, що збільшило рівень утримання персоналу на 15%.
◦ Участь у формуванні команди, основаної на взаємній довірі та підтримці, що сприяло успішному відкриттю нових магазинів.
• 12.11.2014 – 22.01.2015 – Менеджер з розвитку, Міжнародний благодійний фонд «Віра. Любов. Опора.»
Основні функції:
◦ Управління командою з 10 осіб, ефективність якої була підвищена за рахунок побудови довірчих відносин і навчання.
◦ Участь у розробці стратегій проекту, що сприяло збільшенню результату на 40% у порівнянні з попередніми періодами.
• 06.08.2008 – 21.07.2014 – Приватний підприємець
Обов'язки:
◦ Організація та контроль роботи команди, співпраця з контролюючими органами.
◦ Реалізація стратегій підвищення продажів і клієнтського сервісу, успіх яких став основою подальшого розвитку бізнесу.
• 01.07.2007 – 20.01.2008 – Офіціант, кав'ярня «Кава-Час**
На придбані навички: робота в команді, стресостійкість, якісне обслуговування.
Комп'ютерні навички
• MS Office, Інтернет, SMM, 1С, РРО
Мовні навички
• Українська та російська – вільно володію
Особисті якості
Лояльний і доступний керівник, здатний досягати результатів завдяки готовності до компромісів і формуванню команди на основі довірчих відносин; вміло згладжую конфлікти та знаходжу підходи до вирішення складних ситуацій, що сприяє створенню позитивної робочої атмосфери.
Ф.I.О.: Пазинюк Ольга Володимирівна
e-mail: [
Тел.: [
Дата народження: 07 червня 1989 р.
Сімейний стан: цивільний шлюб, є дитина 14 років.
Місце проживання: м. Київ, м. Вишневе
Освіта
• 1996-2001 рр. – Загальноосвітня школа 1-3 ступенів санітарного типу «школа-інтернат» №19, м. Київ.
• 2001-2006 рр. – Ліцей «Еко» № 198, спеціалізація – архітектура та дизайн.
• 2006-2010 рр. – Університет економіки та права «КРОК», факультет юридичний, спеціалізація – психологія (бакалавр). Староста на підготовчих курсах і на першому курсі.
Досвід роботи
• 23.05.2020 – 02.01.2025 – Адміністратор і керівник нового проекту, Кав'ярня
Основні обов'язки:
◦ Створила високоефективну команду, в якій співробітники відчували відповідальність за результат і бажання не підводити один одного. Це сприяло згуртуванню команди і досягненню високих результатів без необхідності постійного контролю.
◦ Оптимізація процесів підбору та навчання персоналу, що підвищило ефективність команди на 30%.
◦ Розробка та впровадження нових стратегій маркетингу та продажу, що збільшили прибутковість на 20%.
◦ Уміло згладжувала конфлікти та знаходила компромісні рішення, що сприяло створенню позитивної атмосфери та зміцненню довіри в команді.
◦ Ведення звітної документації та контроль фінансових потоків; успішно керувала бюджетом проекту.
• 10.10.2016 – 15.10.2018 – Спеціаліст відділу найму (HR-менеджер), ТОВ «Фора**
Досягнення:
◦ Розробка і впровадження програм з нематеріальної мотивації співробітників, що збільшило рівень утримання персоналу на 15%.
◦ Участь у формуванні команди, основаної на взаємній довірі та підтримці, що сприяло успішному відкриттю нових магазинів.
• 12.11.2014 – 22.01.2015 – Менеджер з розвитку, Міжнародний благодійний фонд «Віра. Любов. Опора.»
Основні функції:
◦ Управління командою з 10 осіб, ефективність якої була підвищена за рахунок побудови довірчих відносин і навчання.
◦ Участь у розробці стратегій проекту, що сприяло збільшенню результату на 40% у порівнянні з попередніми періодами.
• 06.08.2008 – 21.07.2014 – Приватний підприємець
Обов'язки:
◦ Організація та контроль роботи команди, співпраця з контролюючими органами.
◦ Реалізація стратегій підвищення продажів і клієнтського сервісу, успіх яких став основою подальшого розвитку бізнесу.
• 01.07.2007 – 20.01.2008 – Офіціант, кав'ярня «Кава-Час**
На придбані навички: робота в команді, стресостійкість, якісне обслуговування.
Комп'ютерні навички
• MS Office, Інтернет, SMM, 1С, РРО
Мовні навички
• Українська та російська – вільно володію
Особисті якості
Лояльний і доступний керівник, здатний досягати результатів завдяки готовності до компромісів і формуванню команди на основі довірчих відносин; вміло згладжую конфлікти та знаходжу підходи до вирішення складних ситуацій, що сприяє створенню позитивної робочої атмосфери.
Similar candidates
-
Адміністратор віддалено
25000 UAH, Vyshneve (Kyiv Region), Kyiv , more 3 cities -
Адміністратор
Vyshneve (Kyiv Region) -
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор, секретар
Vyshneve (Kyiv Region), Kriukivshchyna -
Адміністратор дитячого садка
Vyshneve (Kyiv Region), Sofiivska Borshchahivka, Remote -
Адміністратор
Vyshneve (Kyiv Region) -
Адміністратор
Vyshneve (Kyiv Region), Kriukivshchyna