- File
Людмила
Заступник головного бухгалтера, провідний бухгалтер
- Age:
- 44 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12540944/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Заступник головного бухгалтера, провідний бухгалтер
Дата народження: 1 січня 1981
Місто: Київ
Телефон: [
Ел. пошта: [
Досвід работи
07.2018 - 02.2025 (6 років 5 місяців), Forum Group Ukraine (комерційна нерухомість, мережа бізнес-центрів в Києві)
Бухгалтер
Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку юридичних осіб (ТОВ на загальній системі оподаткування, ТОВ єдиний податок 3 гр. з ПДВ):
- Ведення обліку взаєморозрахунки з покупцями, постачальниками (збір, проведення та контроль первинних бухгалтерських документів відповідно до чинного законодавства, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості);
- Облік ТМЦ, ПММ, ОЗ, МНМА, проведення щорічної інвентаризації;
- Облік ПДВ (ПК та ПЗ, виписка та реєстрація ПК/РК в ЄРПН, формування та здача Декларації з ПДВ);
- Робота в ЗУП ( нарахування заробітної плати, авансів, компенсацій за листками непрацездатності, нарахування відпускних, компенсації при звільненні працівників);
- Облік позик від нерезидентів (дисконтування, амортизація дисконту);
- Облік фінансових інвестицій (метод участі в капіталі);
- Нарахування та виплата дивідендів засновникам;
- Формування податкової звітності по майновим податкам (нерухомість, орендна плата за землю, авто); Об’єднаної звітності по ПДФО, ВЗ та ЄСВ, Екологічному податку та ін.
- Формування фінансової звітності та Декларації з податку на прибуток (додаток РІ та АМ);
Бухгалтер ФОП
Ведення обліку ФОП: ЄП 2-а група та 3-я група з найманими працівниками та РРО (надання послуг). Реєстрація ФОП, реєстрація торгівельної точки (подача 20-ОПП), реєстрація РРО, ведення книги доходів, нарахування та виплата ЗП, складання та подання звітності, сплата податків, контроль річних лімітів. Контроль за нарахуванням та сплатою податків в електронному кабінеті ДПС.
Бухгалтер по оренді
- Ведення обліку взаєморозрахунків з орендарями по сітці БЦ загальною кількістю орендарів близько 400 серед яких резиденти, нерезиденти та представництва:
- Нарахування орендної плати з прив’язкою до курса іноземної валюти, відшкодування комунальних послуг, агентської винагороди операторам зв’язку, послуг з розміщення транспортних засобів на території БЦ;
- Автоматизація обліку окремим блоком в 1С з можливістю автоматичного нарахування, відслідковування та оперативний контроль питань, що стосуються оренди, а саме вакантність, звіт по гарантійним платежам, звіт по дебіторській заборгованості, реєстрація в 1С договорів оренди з внесенням змін по орендній платі протягом всього терміну дії договору;
- Формування та аналіз внутрішньої звітності для фінансового відділу та керівництва, участь у формуванні бюджету доходів;
- Впровадження електронного документообміну на підприємстві, створення відповідних регістрів і первинних документів.
- Щоденна робота в CRM-системі BPMonline (перевірка та візування Договорів в т.ч переведення боргу, Угод про зарахування зустрічних однорідних вимог, створення різних типів документів, які необхідні для управління бізнес-процесами компанії);
- Робота в режимі багатозадачності, тісна співпраця з юридичним відділом, керуючою БЦ та технічно-експлуатаційним відділом;
- Проходження тренінгів по сервіс-баченню.
10.2009 - 07.2018 (8 років 9 місяців), ТОВ "Авер-ТЕХ" (виробничо-торгова компанія, найбільший дистриб’ютор матеріалів для виготовлення світлової, зовнішньої та інтер'єрної реклами)
Бухгалтер
2013–07.2018
- ведення обліку взаєморозрахунків з орендарями (нарахування орендної плати, відшкодування комунальних послуг, контроль за гарантійними платежами, ведення договорів);
- ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками (прибуткові накладні, доручення, акти наданих послуг, звірка зконтрагентами);
- реєстрація вхідних ПК/РК, робота з M.E.Doc;
- облік ОЗ, МНМА, НМА (введення в експлуатацію, модернізація, списання, продаж, підготовка та здача звітності в статистику 2-ОЗ ІНВ (річна), 11-ОЗ);
- облік розрахунків з підзвітними особами, складання наказів про відрядження.
2009–2013: ведення обліку взаєморозрахунків з покупцями
- виставлення рахунків, виписка видаткових накладних, оформлення та проведення повернення товару;
- проведення вхідних платіжних доручень по підприємству (від 50-300 за день)
- виписка ПН/РК, формування ПЗ (розуміння "першої події" в ПО) перед здачею декларації з ПДВ;
- укладання договорів, додаткових угод з Клієнтами та ведення їх реєстру.
Досвід роботи з великим довідником номенклатури та великим документообігом (загальна кількість вихідних документів за місяць близько 3000 по кожному первинному документу та ПН)
09.2003–10.2009 (6 років 1 місяць), ТОВ "Екосвіт" (виготовлення та розміщення зовнішньої реклами)
Бухгалтер
- проведення взаєморозрахунків з постачальниками (накладні, акти наданих послуг, звірка з какти звірки, контроль заборгованності);
-облік та списання ТМЦ та ППМ;
-нарахування та виплата заробітної плати (штат близько 50 працівників), підготовка і здача звітності в державні фонди;
-робота з Клієнт-Банком, проведення банківських виписок в 1С;
-касова дисципліна: ведення касової книги, оформлення прибуткових/видаткових касових ордерів, контроль за готівкою;
- ведення кадрового діловодства (прийняття /звільнення, ведення особових справ, оформлення наказів).
Освіта
Вища
з 09.1998 по 01.2004
НТУУ "КПІ ім. І.Сікорського", Інститут прикладного системного аналізу.
Додаткова освіта:
Школа ринкової економіки, повний курс за спеціальністю «Бухгалтер», 2004 рік
Навчальний центр «Данко». Курс «Microsoft Excel. Професійний рівень», 2019 рік
Професійні навички та вміння
Впевнений користувач:
1С 8.3 (УПП), 1С:Підприємство (УТП), M.E.Doc, сервіси електронного документообміну FlyDoc, Вчасно, Paperless, MS Office, CRM-системи (Terrasoft, BPM), електронний кабінет ДПС, електронний кабінет Пенсійного фонду.
Додаткова інформація
Особисті ділові якості:
Порядність, стресостійкість, аналітичні здібності, вміння працювати з великим об'ємом задачи та інформації, уважність до деталей, дисциплінованість, самоосвіта та швидке засвоєння нового.
Similar candidates
-
Головний бухгалтер, гол. спеціаліст, помічник головного бухгалтера
40000 UAH, Kyiv, Vasylkiv , more 2 cities -
Заступник головного бухгалтера
Kyiv -
Бухгалтер (единственный)
Kyiv -
Головний бухгалтер
Kyiv, Boryspil, Remote -
Провідний бухгалтер
35000 UAH, Kyiv -
Бухгалтер
45000 UAH, Kyiv