• File

Вікторія

Адміністратор рецепції

Considering positions:
Адміністратор рецепції, Продавець, Керуючий магазином
City:
Svaliava

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

kачур Вікторія Миколаївна
Дата народження: 09.06.1990
Адреса: м.Кривий Ріг, вул.Генерала Радієвського 28/203
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Смейний стан: заміжня, 2 дитини: 2013року народження та 2019 року народження

Освіта
Спеціаліст / фінанси та кредит / КЕІ КНЕУ ім.Вадима Гетьмана / 2012році;
Молодший спеціаліст з фінансів /Криворізького Коледж Економіки та управління ім.Вадима Гетьмана /2008рік.

Досвід роботи
Менеджер з продажу металопластикових конструкцій на виробництві ПП ”Дивітея" /серпень 2012р-липень 2013р;
Декретна відпустка 2013-2017;
З травня 2017 року працювала продавцем-консультантом в магазині одягу та аксесуарів “ТВОЕ".
2019рік - декретна відпустка.
2021рік - заступник директора магазину ювелірної мережі «УКРЗОЛОТО».
2022рік- спробовала себе на посаді бармену ресторану в готелі «СРІБНИЙ ВОДОГРАЙ» 1 місяць і одразу перейшла на ту саму посаду в кафе-їдальню в готель «Славутич Закарпаття» ФОП Попович Л.Ю. і працювала до 2024р
16 лютого 2024р була прийнята на посаду касир в відділення «УКРГАЗБАНК» м.Свалява, де і працюю даний момент.

Навички роботы з компьютером
MS Office (Word, Excel); Internet Explorer; 1Спідприємство
Банківські програми ABC scroodge III та Cash&Billing
Активний користувач ПК

Знання мов
Українська , російська – вільно;
Англійська- початковий рівень

Додаткова інформація
Мета : підвищення професійного рівня в готельному бізнесі, зацікавленість в перспективі особистого та професійного розвитку, використання набутого досвіду для розвитку компанії.

Особисті якості: чесна, комунікабельна, толерантна, пунктуальна, відповідальна, організована, здатна швидко сприймати матеріал.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: