• File

Аліна

Юрисконсульт

Considering positions:
Юрисконсульт, Юрист-господарник
City:
Bucha

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Пеппер Аліна Валеріївна
 :[open contact info](look above in the "contact info" section)
 : [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
1997 - 2000гг.

Київский Національний Торговельно – Економічний Університет
Факультет економіки, менеджменту та права (стаціонар)
Спеціальність: Право
Спеціалізація: Комерційне право

2003 – літо 2005
Відновлення та продовження навчання (заочне відділення). Захист диплому – літо 2005р.
200 2 – 2003
Перші державні курси англійської мови
2004 – 2005,
09.2018 – 2020р.

СП «Імідж - Освіта»
VIP курси англійскої мови при Києво – Могилянській Академії,
рівень Upper Intermediate
Досвід роботи:
01.04.2023-по т.ч.
Юрисконсульт/Адвокат
Приватна практика
Група компаній «ОЛІВ ЛАЙН» (ТОВ, ПП «ОЛІВ ЛАЙН» та ін.): Група компаній – понад 18 юр.осіб, понад 20 торгових марок. Імпорт, Дистрибуція, Оренда, Нерухомість, Виробництво, Ресторан, Магазин http://oliveline.com.ua
09.11.2009-30.03.2023

Юрисконсульт

• Супровід господарської діяльності групи компаній
Основні обов’язки:
-Реєстрація юр.осіб., внесення різних змін до установчих документів та ін. взаємодії з Державною реєстраційною службою;
-Судова практика щодо стягнення дебіторської заборгованості по всій Україні. Проходження всієї судової вертикалі. Інші судові спори. Досвід судової практики з держ. структурами.
-Робота з виконавчими службами України/ Приватними виконавцями
-Договірна робота: (загальна аналітика; складання договорів, додатків,протоколів, меморандумів, актів тощо. Створення та ведення реєстру договорів).
-Супровід процедури ліквідації підприємств
• Інші питання, що виникають під час господарської діяльності підприємств (у т.ч. при взаємодії фінансового, бухгалтерського, виробничого відділів, відділів продажу, ЗЕД та HR, тощо)
• Ведення окремих проектів власника
• Консультування з правових питань, складання висновків та рекомендацій

03.03.2009-09.11.2009
Юрисконсульт
Приватна практика
03.01.2007–02.03.2009
Юрисконсульт

Основні обов'язки:
- Розробка, правова експертиза, реєстрація (внутрішній документообіг) та юридичний супровід договорів (постачання, оренди, маркетингових послуг та ін.)
- Розробка локальних нормативних актів, внутрішніх документів організації, трудових договорів (контрактів)
-Претензійна робота, правове забезпечення роботи з врегулювання кредиторської та дебіторської заборгованості
-Розробка установчих документів, протоколів зборів, реєстрація змін до установчих документів, реєстрація філій
- Підготовка та супроводження документів у господарські суди
02.09.2002-02.01.2007
Секретар – референт президента Корпорації

Основні обов’зяки:
• координація роботи офісу
• складення ділових листів
• виконання доручень президента
• робота з програмою «Клієнт-Банк»
• підготовка звітності (фінанси, відвантаження, заборгованості)
ТОВ «РА «Май» (радіостанція «Деловая столица»104,6 FM)
1.11.2001–30.08.2002

Менеджер з реклами групи радіо (фінансовый менеджер відділу)

Основні обов'язки:
- узгодження роботи відділу з документообігу та фінансів
-виготовлення та підготовка повного пакету документів для клієнтів (договір, медіаплан, акт виконаних робіт, ефірна довідка)
-фінансове відстеження коштів, що надійшли/-складання фінансових звітів
 -первинна бухгалтерія: виставлення рахунків, контроль оплат та заборгованостей
-ведення клієнтів; -відстеження чистоти ефіру; -складання рекламно-ефірних сіток
ТОВ «ТРК «Дивосвіт» (радіостанция «Z» 104,6 FM)
1.01.2000 -31.10.2001

Менеджер рекламного відділу

Основні обов'язки:
• підготовка супутнього пакету документів для клієнтів
• Пошук клієнтів, виготовлення та розміщення їх реклами в ефірі радіостанції
Участь у програмі «Студенти для Парламенту»
1998 - 2000
Проходження практики в Парламентському видавництві
• участь в проекті видання збірки правових ситуацій
• виконання коректорських робіт матеріалів видавництва

Знання мов: Українська – рідна; Російська – вільно; Англійська – вище середнього
Користування ПК: впевнений користувач, Microsoft Office (Word, Excel, Outlook Express), Internet Explorer, Ліга-Закон, орієнтация в Інтернет-ресурсах, робота з держ.базами даних, досвід роботи з 1С:8 (облік договорів, Акти звірок).
Доп. інформация:свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю; водійські права категорії В.
Особисті якості: аналітичний спосіб мислення, відповідальність, результативність.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: