Resume from March 20, 2024 PRO

Любов

Юрист, юрисконсульт, помічник керівника, 30 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Bucha

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Провідний юрисконсульт

from 05.2021 to now (3 years)
Філія дитячий оздоровчий комплекс "Джерело" КП "Київжитлоспецексплуатація", Буча (Освіта, наука)

Обов'язки на посаді:
- підготовка та укладення господарських договорів, висновків про їх юридичну обґрунтованість, а також розгляд питань про дебіторську і кредиторську заборгованість;
- претензійно-позовна робота;
- ділове листування;
- кадрова робота;
- робота з контролюючими органами;
- підготовка та аналіз розпорядчої документації підприємства;
- забезпечення вчасного та якісного проведення тендерних закупівель;
- вивчення, аналіз і узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, а також вивчає практику укладення і виконання договорів з метою розроблення відповідних пропозицій для усунення виявлених недоліків і поліпшення господарсько-фінансової діяльності підприємства;
-розгляд матеріалів про стан дебіторської заборгованості з метою виявлення боргів, що потребують примусового стягнення;
- веде довідково-інформаційну роботу з питань законодавства і нормативних актів, застосовуючи технічні засоби, а також облік чинного законодавства та інших нормативних актів, робить позначки про їх скасування, зміни та доповнення;
- виконання інших доручень керівника.

юрисконсульт

from 10.2015 to 04.2017 (1 year 6 months)
Інтервуд-31, Киев (промисловість та виробництво)

Функціональні обов’язки:
- методичне керівництво правової роботи на підприємстві;
- підготовка висновків про відповідність чинному законодавству проектів наказів, положень, розпоряджень та інших документів підприємства;
- участь у роботі по укладенню господарських договорів, підготовка висновків про їх юридичну відповідність;
- своєчасно оформлення та подача на державну реєстрацію зміни до статутних документів підприємства;
- організація претензійної та позовної роботу, здійснення контролю за її проведенням;
- здійснення представництва інтересів державного підприємства в судах та інших органах державної влади;
- забезпечення ведення кадрової роботи;
- консультування працівників підприємства і клієнтів з питань чинного законодавства;
- підготовка обґрунтованих відповідей на претензії;
- оформлювати матеріали про притягнення працівників до дисциплінарної і матеріальної відповідальності;
- ведення довідково-інформаційної роботи із законодавства і нормативних актів із застосуванням технічних засобів, а також облік змін чинного законодавства та інших нормативно-правових актів, що затверджуються;
- забезпечувати роботу по ознайомленню посадових осіб підприємства з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також про зміни в чинному законодавстві;
організація розгляду вхідної кореспонденції та забезпечує надання своєчасних відповідей на отримані запити;
- організація ділових зустрічей та їх проведення;
- виконання інших доручення керівництва.

Юрисконсульт

from 04.2015 to 07.2015 (3 months)
ДП «Черкаське військове лісництво», Смела (промисловість та виробництво)

Функціональні обов’язки:
- методичне керівництво правовою роботою державного підприємства;
- забезпечення неухильного дотримання законодавства в роботі державного підприємства;
- організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів державного підприємства, а також погодження (візування) проектів договорів;
- організація претензійної та позовної роботу, здійснення контролю за її проведенням;
- здійснення представництва інтересів державного підприємства в судах та інших органах державної влади;
- забезпечення ведення кадрової роботи;
- організація розгляду вхідної кореспонденції та забезпечує надання своєчасних відповідей на отримані запити;
- організація ділових зустрічей та їх проведення;
- виконання інших доручення керівництва.

Завідувач юридичного сектору

from 01.2013 to 07.2014 (1 year 6 months)
Лугинська районна державна адміністрація Житомирської області., Лугины (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
- методичне керівництво правовою роботою державного органу, надання правової допомоги структурним підрозділам державного органу;
- перевірка відповідності законодавству опрацьованих проектів розпоряджень голови державного органу нормативно-правового та ненормативного характеру, візування їх у встановленому порядку;
- участь або безпосередня розробка проектів розпоряджень голови державного органу, що мають нормативно-правовий характер, проведення експертизи проектів таких розпоряджень та забезпечення у встановленому порядку їх реєстрації в територіальному управлінні юстиції;
- перевірка наказів начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів державного органу щодо відповідності їх вимогам чинного законодавства, інформування голови державного органу про необхідність вжиття заходів до скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства;
- організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав і законних інтересів органу виконавчої влади, а також погодження (візування) проектів договорів за наявності погодження (візи) керівників зацікавлених структурних підрозділів;
- надання безоплатної первинної правової допомоги;
- організація претензійної та позовної роботи, здійснення контроль за її проведенням;
- здійснення представництва державного органу в судах та інших державних органах;
- здійснення обліку та систематичного контролю за укладанням договорів про передачу в оренду земельних ділянок згідно розпоряджень голови державного органу;
- за дорученням голови державного органу розгляд звернень громадян та підготовка відповідей.

Завідувач юридичного сектору

from 05.2012 to 01.2013 (8 months)
Радомишльська районна державна адміністрація Житомирської області., Радомышль (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
- методичне керівництво правовою роботою державного органу, надання правової допомоги структурним підрозділам державного органу;
- перевірка відповідності законодавству опрацьованих проектів розпоряджень голови державного органу нормативно-правового та ненормативного характеру, візування їх у встановленому порядку;
- участь або безпосередня розробка проектів розпоряджень голови державного органу, що мають нормативно-правовий характер, проведення експертизи проектів таких розпоряджень та забезпечення у встановленому порядку їх реєстрації в територіальному управлінні юстиції;
- перевірка наказів начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів державного органу щодо відповідності їх вимогам чинного законодавства, інформування голови державного органу про необхідність вжиття заходів до скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства;
- організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав і законних інтересів органу виконавчої влади, а також погодження (візування) проектів договорів за наявності погодження (візи) керівників зацікавлених структурних підрозділів;
- надання безоплатної первинної правової допомоги;
- організація претензійної та позовної роботи, здійснення контроль за її проведенням;
- здійснення представництва державного органу в судах та інших державних органах;
- здійснення обліку та систематичного контролю за укладанням договорів про передачу в оренду земельних ділянок згідно розпоряджень голови державного органу;
- розгляд звернень громадян щодо виділення земених ділянок;
- за дорученням голови державного органу розгляд звернень громадян та підготовка відповідей.

Головний спеціаліст юридичного сектору

from 01.2012 to 03.2012 (2 months)
Радомишльська районна державна адміністрація Житомирської області., Радомышль (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
- проведення правової експертизи проектів нормативно-правових актів, інших розпоряджень державного органу. При необхідності підготовка письмових висновків у разі невідповідності проекту розпорядження чи іншого нормативного акта законодавству;
- участь у розробці проектів актів та інших документів правового характеру державного органу;
- на вимогу посадових осіб ознайомлення їх з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також зі змінами в чинному законодавстві;
- надання правової допомоги структурним підрозділам державного органу, підготовка за участю з інших підрозділів матеріалів для передачі справ до судів;
- проведення досудової підготовки матеріалів по справах, що знаходяться в судах;
- проведення прийомів малозабезпечених громадян, розгляд звернень, та надання усної правової допомоги для вирішення порушених у них питань;
- здійснення обліку позовних заяв, контроль їх розгляд, підготовка проектів доручень для представлення інтересів державного органу в судах та здійснення їх обліку;
- організація обліку і зберігання законодавчих та інших нормативних актів з використанням сучасних технічних засобів, здійснення їх систематизації.

Education

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Інститут управління і права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, спеціальність "Правознавство", Киев
Higher, from 2015 to 2017 (1 year 9 months)

Отримала диплом Магістра «Правознавство».
Навчання проводилося відповідно до європейських вимох, а саме, за круглими столами з фахівцями різних галузей права, що давало можливість отримати більш практичні знання. Також значна частина занять проводилася практично, з виїздом в суди різних інстанцій для здобуття практичних вмінь та навичок.

Knowledge and skills

Неконфліктність Комунікабельність Знання законодавства України Впевненість Швидкий пошук необхідної інформації вміння користуватися державними реєстрами

Additional information

Особисті якості: легкість в спілкуванні, комунікабельність, організованість, енергійність, лідируючі якості, уміння роботи в команді, швидке навчання, уважність, пунктуальність, акуратність, націленість на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: