• PRO

Руслана

Customer support specialist

Considering positions:
Customer support specialist, Менеджер по роботі з клієнтами
Employment type:
full-time, part-time
Age:
32 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер по роботі з партнерами

from 02.2024 to 07.2025 (1 year 5 months)
Payment service, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

- Повне ведення всіх партнерів
- Організація зустрічей
- Постійна комунікації між підрозділами
- Підписання договорів та контрактів
- Підтримка та вирішення всіх питань партерів 24 на 7

Customer support representative

from 01.2023 to 08.2024 (1 year 7 months)
K.I.S.S., Дистанційно (IT)

Досягнення:

- Надання професійної підтримки та консультацій клієнтам щодо продуктів та послуг компанії
- Обробка та вирішення запитів та проблем клієнтів через різні канали зв'язку
- Проведення консультацій з питань використання продуктів та послуг компанії
- Реєстрація та документування звернень та вирішених питань клієнтів
- Підтримка взаємодії з іншими відділами компанії для вирішення складних питань клієнтів
- Моніторинг та аналіз результатів роботи з клієнтами для виявлення можливостей покращення
- Постійне вдосконалення та підвищення якості обслуговування клієнтів

Internet marketing manager

from 01.2022 to 12.2022 (11 months)
Англійська для IT, Дистанційно (IT)

- Повне ведення соцмереж компанії (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube)
- Розробка маркетингових активностей
- Активний пошук клієнтів, розширення клієнтської бази, супровід існуючої бази
- Складання стратегій просування
- Копирайтинг, що продає
- Аналіз аудиторії, ринку, конкурентів

Customer success manager

from 03.2020 to 04.2023 (3 years 1 month)
Англійська для IT, Дистанційно (IT)

- Консультування клієнтів
- Повне ведення клієнтів "за ручку" з усіх питань.
- Постійне спілкування з колегами для вирішення робочих питань та розвитку
- Повідомлення про помилки у відділ розробки
- Робота в CRM
- Інші завдання

Education

Державний університет економіки і технологій

Маркетинг, Кривий Ріг
Higher, from 2010 to 2015 (5 years)

Харьківський економічний університет

Технологія мультимедійних видань, Харків
Higher, from 2010 to 2015 (5 years)

Knowledge and skills

  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Ведення CRM
  • Творчий підхід
  • Створення чат-ботів
  • Brand management
  • Знання графічних редакторів
  • Стресостійкість
  • Організованість
  • Проактивність
  • Самостійність
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Адаптивність
  • Урегулювання конфліктів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average
  • French — average

Additional information

Мій телеграм:

https://t.me/Rori_Ol

Ключові навички:
- Комунікація з клієнтами – ефективна взаємодія з клієнтами через різні канали
- Рішення проблем – вміння швидко аналізувати ситуації і надавати клієнтам чіткі та ефективні рішення
- Технічна підтримка – досвід надання підтримки клієнтам в IT та фінансових питаннях
- Управління акаунтами – ведення й підтримка взаємодії з клієнтами на всіх етапах їхнього життєвого циклу
- Управління запитами – оперативне вирішення запитів
- Оброка великої кількості тікетів одночасно (до 15+ в моменті)
- Зворотний зв'язок – збір та обробка зворотного зв’язку для покращення продукту та обслуговування
- Робота з СRM


Також був досвід роботи на позиціях Brand manager, керівник відділу Маркетингу та Partnership manager

Soft skills:
- Емпатія
- Стресостійкість
- Організованість
- Проактивний підхід
- Творчість в розв'язанні проблем
- Самостійність
- Вміння швидко навчатися
- Адаптивність до змін
- Вирішення будь-яких проблем
- Адаптивність до змін

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: