- File
Ірина
Економіст, бухгалтер, менеджер з закупівлі
- Considering positions:
- Економіст, бухгалтер, менеджер з закупівлі, Бізнес-аналітик, Менеджер з логістики
- Age:
- 36 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/12936790/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Возняк Ірина Ігорівна
Львів, вул. Вернадського, буд. 8
Телефон: [
e-mail: [
Дата народження 21.08.1988р.
Мета подання: отримання вакантної посади з перспективою кар’єрного росту
Освіта:
▪ У 2005 році – закінчила Львівську СШ №27
▪ У 2011 році – завершила навчання на економічному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка, спеціальність – фінанси, грошовий обіг і кредит, освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр
▪ У 2014 році закінчила курси 1С Бухгалтерія 8.2
Досвід роботи:
▪ вересень 2012 р. – жовтень 2014 р. Фірма «INFOBUS» міжнародні автобусні квитки – менеджер
Функціональні обов’язки: прийом вхідних дзвінків та письмових запитів; надання всієї необхідної інформації клієнту за тарифами, послугами і акціями компанії; робота з клієнтськими скаргами і побажаннями, їх передача до відповідних відділів; оформлення замовлень, бронювання, виписка квитків та анулювання; внесення рейсів (прокладання маршруту, внесення місць, цін, знижок та ін.) у внутрішню систему; ведення спеціальної внутрішньої документації
▪ жовтень 2014 р. – січень 2015 р. ТзОВ «Гал-Всесвіт» – менеджер
Функціональні обов’язки: Контролювання міжнародних рейсів на Німеччину і на Польщу. Розподіл місць між агентами, ведення внутрішньої документації
▪ березень 2015 р. – квітень 2016 р. ПАТ «IDS Aqua Service» – фахівець по роботі з фізичними особами
Функціональні обов’язки: прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків до постійних клієнтів; здійснення продаж основної продукції, додаткової продукції та обладнання; якісне сервісне консультаційне обслуговування клієнтів компанії; документальне та інформаційне супроводження клієнтів
▪ червень 2016р. – травень 2018 р. ТОВ «ОККО-Рітейл» – фахівець з контролю та обробки облікових даних
Функціональні обов’язки: налаштування обліку хот-кафе при АЗК — контроль за закупівельними цінами в SAP-контрактах, одночасна зміна ціни в контрактах зі зміною ціни постачальника; передача цін/їх оновлення в базу «1С: АЗС», контроль за оновленням на місцях; формування та контроль за завантаженням в облікову базу «1С: АЗС» електронних калькуляцій послуг кафе, при розширенні формату кафе, чи введенні нового асортименту; формування розпоряджень на інгредієнти та товари кафе для АЗК, контроль за їх завантаженням в «1С»; контроль за відповідністю цін реалізації продукції кафе, на АЗК; формування розпоряджень та контроль цін в «1С» на коди-дубляжі для погашення нестачі інгредієнтів кафе; періодична перевірка в «SAP-ERP» ідентичності обліку «1С» і «SAP-ERP» з метою попередження збоїв калькуляцій в обох системах; замовлення продукції на АЗК; списання нестач по процедурі; налаштування обліку кавових лічильників АЗК; робота з процесом автозамовлення
▪ червень 2018 р. – жовтень 2019 р. ПАТ «Концерн Галнафтогаз» – фахівець з обліку (звільнення через переведення)
Функціональні обов’язки: Організація обліку руху документів (необхідні візи та передає у відповідальні підрозділи); створення замовлень; прихід та проведення накладних (MIGO,MIRO) по ОЗ (меблі, обладнання, МНМА, ремонти, ТО); оплати (аванси, післяоплати, часткові платежі) по ОЗ, МШП, ТМЦ; Переміщення (формування накладних на переміщення ОЗ); координація документів на проведення (перевезення, оренда дрібного обладнання, оренда КМ); додаткові похідні процеси (створення кредиторів, формування офіційних листів на повернення коштів, перезарахування через EDOC, створення контрактів, розширення матеріалів, подача на створення, внесення банківських реквізитів); контроль дебіторської/кредиторської заборгованостей; списання ТМЦ; архівування проведених документів (передача на зберігання у відділ обліку та звітності), повернення примірників документів постачальникам
▪ червень 2019 р. продовжую працювати ТзОВ «ОККО-Драйв» – Старший фахівець з постачання
Функціональні обов’язки: Своєчасне забезпечення об’єктів АЗК необхідними будівельними і сантехнічними матеріалами на момент початку реконструкції та забезпеченням відповідним обладнанням при виході АЗК з реконструкції
Здійснення замовлень у постачальників та керування процесом закупівлі від планування до приходу на склад; співпраця з внутрішнім замовником по консолідації заявок аналіз залишків на розподільчому складі; контроль виконання договірних відносин із постачальниками (умови та строки поставки); повний супровід документообігу із постачальниками
Організація обліку руху документів (необхідні візи та передача у відповідальні підрозділи); створення замовлень на прихід і відпуск; оплати (аванси, післяоплати, часткові платежі) по ОЗ, МШП, ТМЦ; додаткові похідні процеси (створення кредиторів, формування офіційних листів на повернення коштів, перезарахування через EDOC, створення контрактів, розширення матеріалів, подача на створення, внесення банківських реквізитів); контроль дебіторської/кредиторської заборгованостей; списання ТМЦ; архівування проведених документів (передача на зберігання у відділ обліку та звітності)
Професійні навички і знання:
▪ Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express), 1С бухгалтерія, SAP
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, аналітичні здібності, наполегливість, цілеспрямованість, вміння швидко навчатися,вміння працювати в команді, впевненість у власних силах, спрямованість на результат, прагнення досягти успіху та збудувати кар'єру. Шкідливих звичок не маю.
Додаткові відомості:
Знання мов: Українська – рідна; російська – вільно; анг. – Pre-Intermediate
Similar candidates
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Lviv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер з постачання
Lviv -
Бухгалтер
40000 UAH, Lviv -
Менеджер з продажу, нерухомості, закупівлі
35000 UAH, Lviv, Vinnytsia , more 8 cities -
Менеджер з закупівель
20000 UAH, Lviv -
Рекрутер (HR), менеджер з продажу
Lviv