• File

Ольга

Помічник керівника

Considering positions:
Помічник керівника, Менеджер по роботі з клієнтами, Асистент керівника, HR-менеджер, Кадровик, Помічник нотаріуса, Менеджер з продажу
Age:
31 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Irpin, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ОЛЬГА СТОРОЖ УК Здатна швидко навчатись новому і брати обов'язки будь-якої складності, вмію
працювати в команді, розставляти приорітети в роботі, уважна до деталей, націлена
на результат. Маю досвід керування командою.

Досвід роботи
Директор лип. 2023 - теп. час
ТОВ "Гранд Безпека", Київ
керування та організація роботи компанії
Особисті дані ведення переговорів з партнерами
взаємодія з органами влади у межах, що стосуються діяльності компанії
Номер телефону
[open contact info](look above in the "contact info" section) участь у підборі працівників компанії
Email участь у складанні юридичних документів компанії
[open contact info](look above in the "contact info" section) контроль за веденням фінансової звітності компанії, проведенням банківських
Дата народження операцій, гривневих платежів
27-11-1993
Старший інспектор Управління режиму і технічного лист. 2014 - серп. 2021
Місце народження
захисту інформації
Київська область Головне управління Національної поліції в Київській області, Київ
Стать
Жіноча збирання та оформлення матеріалів працівників для оформлення допуску та
Національність надання доступу до державної таємниці
Українка підготовка звітів та необхідних довідок
Посвідчення водія підготовка наказів про надання або припинення доступу до державної таємниці
+ працівників
робота з обліковими формами, що стосуються режиму секретності
Мови формування та ведення номенклатурних справ

Українська Інспектор сектору кадрового забезпечення серп. 2014 - лист. 2014
Англійська ГУ МВС України в Київській області, Ірпінь
організація роботи з документами стосовно особового складу, ведення кадрового
діловодства
формування особових справ працівників, складання і оформлення документів
при прийнятті та звільненні з посади
підготовка наказів про прийняття на роботу, переведення на іншу посаду,
звільнення
комп'ютерна обробка даних з особового складу

Освіта і кваліфікації
Бакалавр права вер. 2010 - серп. 2014
Київський національній університет імені Тараса Шевченка, Київ

Магістр права вер. 2014 - лип. 2016
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ
Навички (hard skills)
ПК - MS Office, Outlook,
PowerPoint
Ведення звітності,
документообігу
Банківські операції
Ведення ділового
листування
Робота в програмі 1С

Особисті якості (soft skills)
Швидке навчання ‑ уміння швидко вхопити нові процеси та навчитись новому
Комунікативні навички ‑ чітке та ефективне спілкування в усній та письмовій
формі
Вміння працювати в команді ‑ здатність ефективно співпрацювати з колегами для
досягнення спільних цілей
Управління часом ‑ здатність планувати, організовувати та ефективно
використовувати свій час для досягнення поставлених цілей, дотримання
дедлайнів, пунктуальність
Управлінські навички ‑ вміння планувати та організовувати роботу інших людей
Адаптивність та гнучкість, уміння організації роботи в стресових ситуаціях,
відкрита до нових підходів та ідей

Додаткова інформація
Водійське посвідчення: так
Бажаний графік роботи без овертаймів (з 9 до 18 години), або гібридний формат
роботи

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: