• File

Сергій Veteran

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Менеджер із закупівель, Експедитор, Торговий представник, Адміністратор залу, Технік, Водій, Заступник керуючого магазином, Завідувач складом, Різноробочий
Age:
53 years
City of residence:
Berehomet
Ready to work:
Chernivtsi

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Чернівецька обл,
Вижницький район,
с. Берегомет,
вул. Кузнецька 2,
т. моб. [open contact info](look above in the "contact info" section) e-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)

Завгородній Сергій Леонідович

Про себе: Рік та місто народження: 25.03.1972 м. Запоріжжя
Родинне становище: одружений
Діти: два сини
Освіта: 1994-1999рр. «Запорізька Державна інженерна академія».
Спеціальність: інженер-механік.

Досвід праці:

12.2017-12.2019рр. ТОВ «ХАЗАРД», м. Київ, охорона, ГШР.

05.2017-10.2021рр. - ФОП Завгородній С.Л.
Кавовий бізнес в м.Київ.

01.2013 по 01.2016рр. – ПрАТ «Бротеп-Еко», м.Бровари,
Начальник відділу підготовки виробництва
Головні функції: Керівництво відділом, розробка положень, інструкцій согласно стандартів ISO;
- Аналіз ринку, пошук оптимальних варіантів постачання ТМЦ с точки зору ціни, якості, порядку розрахунків.
- Перемовини с постачальниками, відстрочка платежу при закупівлі ТМЦ, анализ ринків обладнання, пошук альтернатив, застосовуваного у проектах обладнання.
- Участь в ВЕД закупівлях, опрацювання вариантів прямої поставки обладнання з закордону.
- Облік складських запасів и інвентаризація складських залишків;
- Забезпечення відповідності облікових даних фактичної наявності;
- Контроль безпеки матеріальних цінностей підприємства;
- Оптимізація транспортних витрат компанії ;
- Мінімізація складських запасів;
- Підтримання мінімального запасу, узгоджених ТМЦ на складі;
- Контроль витрат відділу;
- Формування рацпропозицій з оптимізації ТМЦ в проектних рішеннях.

05.2012-11.2012рр. – ПП «Арсенал-Центр», м.Київ (виробництво профнастилу та метало черепиці.
Начальник виробництва:
Основні функції: організація та забезпечення безперебійного циклу виробничого процесу;
- розміщення замовлень на виробництво продукції:
- складання виробничого плану, контроль якості продукції, що випускається;
- складання та контроль виконання плану поставок матеріалів та комплектуючи для виробництва;
- закупівля сировини та матеріалів для виробництва;
- контроль ассортименту та наявності продукції на складах компанії;
- аналіз продукції конкурентів;
- контроль та навчання персоналу.

07.2011 – 11.2011 р. – ТОВ «Нікос Про Сістемс», м.Київ (виробництво систем вентиляції та повітря проводів).
Заступник начальника виробництва
Основні функції: Здійснення керівництва виробничною діяльністю підприємства щодо виконання замовлень;
- проведення робіт з удосконалення організації виробництва, його технології, механізації та автоматизації виробничих процесів;
- контроль за дотриманням працівниками правил та норм охорони праці та техніки безпеки, виробничої и трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку;
- документальне оформлення всіх циклів виробничого процесу відповідно до стандартів підприємства;
- контроль за відвантаженням продукції.

09.2009 – 02.2010рр. - ТОВ «Лакталіс Україна», м.Київ (дистриб'ютор компанії «Президент»).
Торговый представник
Основні функції: отримання продукції на складі та доставка іх у торгові точки на довіреній території;
- документальне оформлення торгових операцій та щоденний фінансовий звіт;
- контроль за дебіторської заборгованості;
- збільшення асортименту продукції в торговых точках.

12.2008 – 02.2009рр. – ТОВ «Кронос», м.Київ (дистриб'ютор компании «Галіцинскі вина»).
Менеджер з продажу
Основні функції: реалізація продукції компанії через торгові точки;
- збільшення кількісної дистрибюції на довіреній території;
- контроль за дебіторської заборгованістю;
- фінансовий звіт відповідно до стандартів компанії.

03.2008 - 11.2008рр. ТОВ «Поліварм» (виробництво рушникосушарок), м. Чернівці
Директор з виробництва
Основні функції: організація виробничого процесу підприємства;
- управління виробництвом;
- планування виробництва продукції відповідно до обсягу замовлень;
- організація праці складу готової продукції;
- забезпечення виробництва сировиною;
- документація всіх циклів виробничого процесу до стандартів підприємства;
- контроль за відвантаженням продукції;
- фінансове планування витрат підприємства.

2003-02.2008рр. ТОВ «ВАТ «Укрграфіт», м. Запоріжжя (торгівельний будинок заводу «Укрграфіт»)
Менеджер по поставкам
Основні функції: управління та контроль матеріально-технічним забеспеченням підприемства ВАТ «Украинскій графіт»:
- вивчення ринку пропозицій вогнеупорів, металу, лісу, кабельної та електропровідної продукції, обладнання, асбо-техничних та гумно-техничних виробів, лако-фарбної продукції, будівельних матеріалів;
- аналіз діяльності постачальників;
- проведення тендерів на постачання;
- фінансове планування;
- заключення та обслуговування договорів з провідними підприємствами України;
- контроль розрахунків з контрагентами;
- контроль та організація постачання продукції;
- контроль над якістю поставленої продукції.
- управління та контроль збутом продукції ВАТ «Украинский графит» (електроди графітові) металургійним підприємствам:
- дослідження попиту на ринках України та далекого зарубіжжя;
- укладання та ведення договорів поставки;
- планування та організація відвантажень продукції;
- контроль за підготовкою супровідної документації;
- планування обсягів та ассортименту продукції;
- контроль розрахунків із контрагентами.

2002-2003рр. ПП «Три Те», м. Запоріжжя
Менеджер
Основні функції: вивчення ринку послуг з ремонту комп'ютерного обладнання, укладання договорів.

2001-2002рр. ТОВ «Укрпромресурси», м. Запоріжжя
Менеджер по работе с промисловими підприємствами
Основні функції: аналіз рынку попиту та пропозицій металів та феросплавів, укладання договорів поставки, оформлення необхідної документації та супроводу вантажу до замовника.

05.03.2001-29.05.2001рр. ППП «Лайт», м. Запоріжжя
Комерційний директор
Основні функции: укладання договорів купівлі-продажу провідникової продукції та ТНП, аналіз рынку продукції.

1999-2001рр. ЗАТ «Запоріжкран», м. Запоріжжя
Інженер з маркетингу та ВЕД.
Основні функції: маркетингові дослідження попиту та пропозиції виробленої продукції, аналіз діяльності конкурентів, укладання договорів, організація та підготовка необхідної документації для участі у тендерах та виставкових компаніях, проведення рекламних компаній

1996-1999рр. ЗАТ «Запоріжкран», м. Запоріжжя
Майстер цеху зі збирання та зварювання м/к
Основні функції: організація безперебійної роботи цеху та виконання плану виробництва, керівництво ділянками збирання та зварювання (200 чоловік), документальне оформлення всіх циклів виробничого процесу відповідно до стандартів підприємства.

1995-1996рр. ЗАТ «Запоріжкран»
Слюсар зі збирання металоконструкцій.

Додаткові Володіння ПК на рівні досвідченого користувача (Word, Excel, 1C, Internet).
знання Участь у тренінгу «Ефективні закупівля та управління запасами, м.Київ, 2013г. Водійське посвідчення кат.«В». Особистий автомобіль. Стаж водіння 33 роки.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: