- File
Іван
Агент служби підтримки клієнтів
- Age:
- 34 years
- City:
- Lviv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13004287/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
обслуговування клієнтів. Маю перевірену здатність ефективно
вирішувати складні запити клієнтів і технічні проблеми.
Відданий член команди, який прагне забезпечити виняткову
підтримку для досягнення високого рівня задоволеності
клієнтів.
ДОСВІД РОБОТИ
КОНТАКТИ
Урбаніст 09/2023-03.2024
SC Aedilis Proiect SRL
[
-Виконання генеральних планів.
-Цифрування графічних елементів, заповнення атрибутів у таблицях,
[
-Проведення досліджень для обґрунтування, що стосуються
генерального плану містобудування (ГПМ).
ОСВІТА 04/2022-03/2023
Агент служби підтримки клієнтів
Ступінь магістра з планування та TELUS International Romania
розвитку туризму -Забезпечення високопрофесійного та оперативного опрацювання
Університет Babes Bolyai, Клуж- запитів клієнтів через телефон, електронну пошту та чат із фокусом
Напока, Румунія на ефективне вирішення їхніх потреб.
2011-2013 -Ідентифікація та вирішення складних запитів клієнтів шляхом
аналізу та усунення технічних проблем.
Бакалавр з географії та туризму -Співпраця з крос-функціональними командами для забезпечення
Університет Babes Bolyai, Клуж- задоволеності клієнтів та оперативного вирішення проблем.
Напока, Румунія -Ведення точних записів взаємодій та транзакцій із клієнтами
2008-2011 відповідно до встановлених процедур.
Операційний менеджер 05/2017-03/2022
Туристичний комплекс
НАВИЧКИ
-Операційне управління туристичним комплексом.
-Організація роботи та оптимізація процесів для безперебійної
ArcGis Pro роботи туристичного комплексу.
Artos (GDS) -Управління розрахунковими процесами, контроль платежів.
-Управління конфліктними ситуаціями та вирішення поточних
BSP LINK
проблем.
Book a Group -Контроль за дотриманням якості обслуговування.
Novomind Комерційний агент 08/2014- 03/2017
Microsoft office Austrian Airlines та Lufthansa
-Здійснення групових бронювань, виписка та переоформлення квитків
для туристичних агентств
МОВИ -Повернення та обмін квитків, внесення змін до даних бронюван
-Надання інформації щодо розкладу, цін, вибір найкращого можливого
Pумунська маршруту з урахуванням переваг клієнта
Українська -Надання авторизації для подачі заявки на відшкодування через BSP лінк
-Обробка великої кількості вхідних дзвінків та складних запитань
Aнглійська
-Eфективне вирішення проблем у випадку страйку або скасування рейсів
Pосійська -Надання необхідної інформації про продукцію та послуги компанії для
туристичних агентств
-Підготовка внутрішніх та зовнішніх звітів для ринків
Similar candidates
-
Customer support representative
Lviv -
Спеціаліст help desk
Lviv -
Спеціаліст help desk
20000 UAH, Lviv -
Support manager
Lviv -
Агент служби підтримки
Lviv, Zhytomyr , more 8 cities -
Customer support representative
Lviv