• File

Іван

Агент служби підтримки клієнтів

Age:
34 years
City:
Lviv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Цубера Iван Cпеціаліст з багаторічним досвідом роботи в сфері
обслуговування клієнтів. Маю перевірену здатність ефективно
вирішувати складні запити клієнтів і технічні проблеми.
Відданий член команди, який прагне забезпечити виняткову
підтримку для досягнення високого рівня задоволеності
клієнтів.

ДОСВІД РОБОТИ
КОНТАКТИ
Урбаніст 09/2023-03.2024
SC Aedilis Proiect SRL
[open contact info](look above in the "contact info" section) Viber/WhatsApp
-Виконання генеральних планів.
-Цифрування графічних елементів, заповнення атрибутів у таблицях,
[open contact info](look above in the "contact info" section) робота з класами просторових об'єктів у базі даних.
-Проведення досліджень для обґрунтування, що стосуються
генерального плану містобудування (ГПМ).
ОСВІТА 04/2022-03/2023
Агент служби підтримки клієнтів

Ступінь магістра з планування та TELUS International Romania
розвитку туризму -Забезпечення високопрофесійного та оперативного опрацювання
Університет Babes Bolyai, Клуж- запитів клієнтів через телефон, електронну пошту та чат із фокусом
Напока, Румунія на ефективне вирішення їхніх потреб.
2011-2013 -Ідентифікація та вирішення складних запитів клієнтів шляхом
аналізу та усунення технічних проблем.
Бакалавр з географії та туризму -Співпраця з крос-функціональними командами для забезпечення
Університет Babes Bolyai, Клуж- задоволеності клієнтів та оперативного вирішення проблем.
Напока, Румунія -Ведення точних записів взаємодій та транзакцій із клієнтами
2008-2011 відповідно до встановлених процедур.

Операційний менеджер 05/2017-03/2022
Туристичний комплекс
НАВИЧКИ
-Операційне управління туристичним комплексом.
-Організація роботи та оптимізація процесів для безперебійної
ArcGis Pro роботи туристичного комплексу.
Artos (GDS) -Управління розрахунковими процесами, контроль платежів.
-Управління конфліктними ситуаціями та вирішення поточних
BSP LINK
проблем.
Book a Group -Контроль за дотриманням якості обслуговування.

Novomind Комерційний агент 08/2014- 03/2017
Microsoft office Austrian Airlines та Lufthansa
-Здійснення групових бронювань, виписка та переоформлення квитків
для туристичних агентств
МОВИ -Повернення та обмін квитків, внесення змін до даних бронюван
-Надання інформації щодо розкладу, цін, вибір найкращого можливого
Pумунська маршруту з урахуванням переваг клієнта
Українська -Надання авторизації для подачі заявки на відшкодування через BSP лінк
-Обробка великої кількості вхідних дзвінків та складних запитань
Aнглійська
-Eфективне вирішення проблем у випадку страйку або скасування рейсів
Pосійська -Надання необхідної інформації про продукцію та послуги компанії для
туристичних агентств
-Підготовка внутрішніх та зовнішніх звітів для ринків

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: