- File
Кирило
Support manager
- Age:
- 27 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13014250/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Support Manager з досвідом роботи у сфері підтримки клієнтів і партнерів.
Володію навичками управління запитами, аналізу даних і вирішення складних
кейсів. Маю досвід взаємодії з IT- та фінансовими відділами, а також
Особисті дані забезпечення стабільної роботи систем. Впевнено працюю з CRM-системами
,та командної взаємодії (Slack, Telegram). Готовий навчати нових
Кирило Бородін співробітників, оптимізовувати процеси та підтримувати високий рівень
сервісу.
[
Освіта
[
2015 - груд 2020
Провулок Троїцький 1
Горлівський Інститут Іноземних мов
61000 Харків
22 листопада 1997 р. Досвід роботи
Support Manager лист 2023 - бер 2025
Навички Маю досвід у сфері надання послуг та підтримки клієнтів і партнерів, зокрема
в iGaming-індустрії. Працював із обробкою заявок, управлінням фінансовими
Володіння ПК транзакціями, виписками різних банків та контролем конверсій і
працездатності сервісу.
Обробка заявок
Володію знаннями та практичним досвідом роботи з:
Спостереження за сервісом
• CRM-системами для управління клієнтськими запитами та обліком даних.
Робота з банківськими документами • Інструментами для навчання та документації (Confluence, Notion) для
підтримки та розвитку команди.
Клієнтський сервіс • Системами для спільної роботи (Slack, Telegram) для ефективної взаємодії
в команді.
Аналіз даних
Вирішення проблем Менеджмент та ключові навички
• Взаємодія з партнерами та клієнтами, обробка запитів і надання
Організаційні навички оперативного зворотного зв’язку.
• Ведення та оновлення банківських таблиць і звітності.
Комунікація з клієнтами • Комунікація з IT- та фінансовими відділами, виявлення та усунення
помилок у роботі сервісу.
Командна робота
• Контроль функціональності системи, підтримка коректної роботи
Навички навчання банківських рахунків і платіжних рішень.
• Навчання, супровід і менторство нових співробітників.
Адаптивність • Обробка заявок клієнтів у процесі прямої комунікації.
• Вирішення складних кейсів, що потребують детальної перевірки та аналізу.
Уважність до деталей • Робота у великій команді, швидке прийняття рішень та аналітичний підхід
до вирішення завдань.
Мова Орієнтований на ефективність, оптимізацію процесів і високий рівень сервісу.
Англійська
Українська
Similar candidates
-
IT support manager
Kharkiv, Vinnytsia , more 6 cities -
Фахівець служби підтримки
30000 UAH, Kharkiv -
Customer support representative
Kharkiv -
Менеджер технічної підтримки
Kharkiv, Remote -
Customer, Technical Support Specialist
40000 UAH, Kharkiv, Remote -
Менеджер підтримки користувачів
30000 UAH, Kharkiv, Kyiv, Remote