• File

Олена

Менеджер з продажу, оператор 1С

Considering positions:
Менеджер з продажу, оператор 1С, Обліковець, Оператор ПК, Адміністратор салону краси, Асистент директора, Бухгалтер з первинної документації, Постачальник
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

Ніхаєнко Олена Олександрівна
Адреса: м. Київ, Голосіївський район
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Поштова адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:

1. Менеджер з продажу ТОВ «ВМ - Трейд Груп» м. Сєвєродонецьк 2012-2022р.р.
• володіння програмою 1С 7.7 підприємство;
• внесення даних до бази: накладні, рахунки-фактури, договори;
• проведення інвентаризації та облік залишків товарів;
• формування та контроль первинної документації;
• робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
• підготовка звітності для керівництва.

2. м Київ, Спілка Самаритян України Київське Об’єднання (ССУ) 01.07. –
30.11.2022р.
Практичний психолог у громадській організації.
• Проведення індивідуального та групового психологічного
консультування.
• Розробка та реалізація програм психосоціальної підтримки.
• Організація груп підтримки для різних цільових аудиторій.

Ведення документації та звітності за результатами роботи з клієнтами

1. Філія Благодійної Організації «Благодійного Фонду «Деполь Україна»» у м.
Київ; головний напрямок діяльності - допомога ВПО та бездомним людям в
Україні;
06.02.2023-31.08.2024р.р.,- соціальний працівник в проекті «Адаптація» та
«Працевлаштування».
Цілі проекту - забезпечення гідного життя для родин, які тимчасово
переселилися до м.Київ, допомога сім`ям та особам, що опинилися у складних
життєвих обставинах.
Обов’язки:
• консультування і оцінка потреб кожної родини;
• забезпечення тимчасовим житлом;
• розробка та впровадження програм соціальної адаптації;
• організація заходів з психологічної підтримки, та працевлаштування;
• забезпечення співпраці з неурядовими організаціями і державним сектором.

01.09.2024-30.04.2025р.р.- фахівець з соціальної роботи в проекті «Соціально-
психологічна підтримка фахівців, які працюють з вразливими категоріями
населення».

Цілі проекту – проведення очних тренінгів в містах України, в тому числі Харків,
Дніпро, Одеса.

Обов’язки

• розробка структури тренінгу, теми, модулі, послідовність етапів, підготовка
методик і вправ, що відповідають цілям ;
• створення презентацій, роздаткових матеріалів;
• розробка завдань, тестів, кейсів для практичного відпрацювання знань;
• проведення тренінгів.
• .
Освіта
Луганський педагогічний інститут ім. Т.Г.Шевченка (повна вища освіта за
спеціальністю «Початкове навчання і практична психологія» ) . 1995 - 1998р.р.
Додаткова освіта
Школа управління «Менеджер» м Сєвєродонецьк, Луганської обл. за програмою
підготовки фахівців по курсу: «Бухгалтерський облік» 2009р
Володіння мовами
Українська – рідна
Англійська – шкільний рівень
Російська – вільно
Володіння ПК
Microsoft Windows, Google, Microsoft Office, Adobe Acrobat, Paint, 1c 7
підприємство
Особисті якості:
• орієнтованість на результат, організованість та відповідальність.
• відмінні комунікативні навички.
• стресостійкість та здатність працювати в умовах багатозадачності.
• вміння працювати як в команді, так і самостійно.
• емпатія та чуйність до потреб клієнтів.
• гнучкість і вміння адаптуватися до різних ситуацій.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: