• File

Альона

Менеджер ЗЕД

Considering positions:
Менеджер ЗЕД, Менеджер з постачання
Age:
33 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Boryspil, Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Мельник Альона Володимирівна

Посада: Менеджер ЗЕД
Місце роботи: дистанційно
Рік народження: 1991
Місце проживання: с.Чубинське
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E–Mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
З 2008–2013 – Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі(УДУФМТ). Факультет міжнародного менеджменту та маркетингу, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» (магістр).

Досвід роботи:

Червень 2018 – червень 2024 – провідний фахівець з аналізу ринку праці Київського обласного центру зайнятості.

Професійні навички та знання:
• Аналіз ситуації на ринку праці, а також стану надання соціальних послуг громадянам, які шукають роботу та роботодавцям в області,
• Формування звіту про виконання бюджетної програми обласного центру зайнятості за участю структурних підрозділів,
• Підготовка та розповсюдження інформаційно-аналітичних матеріалів щодо ситуації на ринку праці та діяльності обласної служби зайнятості,
• Аналіз показників попиту та пропонування робочої сили і підготовка щодо прогнозування розвитку обласного ринку праці,
• Виконання доручень Державного центру зайнятості та обласного центру зайнятості, спрямованих на реалізацію функцій державної служби зайнятості.

Березень 2015 – травень 2018 – менеджер ЗЕД ТОВ «Завод Електротехнічного Обладнання»

Професійні навички та знання:

• Укладання та супровід зовнішньоекономічних контрактів;
• Контроль і супровід поставок на всіх етапах;
• підготовка документів для митного оформлення імпортних товарів;
• Контроль та супроводженням процесу поставки;
• Контроль розрахунку імпортної собівартості товару;
• Контроль взаєморозрахунків із закордонними постачальниками;
• ПК– впевнений користувач (1С 7.8, пакет MS Office);
• бухгалтерська первинна документація;
• Контроль валютних операцій та розрахунків;

• ведення телефонних переговорів та листування з іноземними партнерами,
• проведення первинних документів,
• підготовка тендерної документації,
Знання мов:
Українська – рідна,
Англійська – середній,
Німецька – базовий рівень.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: