- File
Олександра
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника (HR)
- Age:
- 43 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13044571/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
25.12.1981 р.
Сімейний стан: одружена, є діти – самостійні;)
Адреса: Київ, пр. Свободи (Виноградар)
Телефон: [
E-mail: [
Освіта:
1999 – 2004 НПУ ім. Драгоманова
природничо-географічний факультет, спеціальність –
біолог/психолог
Досвід роботи:
2004 – 2008 Company Prospects Ukraine,
04053, Київ, пров. Бехтерівський, 4 «в», Тел ./Факс: [
http://www.prospects-group.eu/
1. оператор Центра Відгуків (2004-2006)
Оператор Nokia Contact Centre найвищої категорії
Функціональні обов'язки:
- підтримка Nokia Hot Line (вхідна/вихідна телефонія з технічного та сервісного обслуговування,
включаючи проектні та акційні питання);
тестування продукції Nokia, що надходить на ринок України;
- Налаштування цифрових послуг;
- ведення листування з технічного та сервісного обслуговування, включаючи проектні питання
Nokia;
- опрацювання результатів маркетингових досліджень (сканування, верифікація, коригування баз
даних);
- робота з базами даних;
- Заміщення секретаря на телефоні (спілкування телефоном з клієнтами компанії, прийом/відправка
факсу).
2. 0,5 ставки Менеджера Nokia Contact Centre (2007-2008)
Функціональні обов'язки:
- обробка зафіксованих на Nokia Hot Line сервісних запитів, листування з клієнтами для вирішення
конфліктних ситуацій.
- контактування з клієнтами, що звернулися за сервісними запитами вихідною телефонією.
- Проведення тренінгів для операторів Nokia Contact Centre
- ведення графіка роботи Nokia Contact Centre
2008 – 2010 Департамент міжнародних співробітництв
03056, Київ, проспект Перемоги, 37
http://kpi.ua/ru/node/7303
Департамент міжнародного співробітництва (ДМС) здійснює організаційне, методичне та
представницьке забезпечення міжнародного співробітництва університету.
Офіс –менеджер (помічник керівника)
Функціональні обов'язки:
- прийом та розподіл вхідних дзвінків;
- прийом та реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- введення поточної інформації до бази даних;
- ведення табеля обліку робочого часу персоналу;
- зустріч та розміщення відвідувачів;
- видача довідок про зарплату та трудовий стаж;
- виконання робіт із забезпечення кадрової діяльності підприємства;
- виконання робіт з підготовки зборів та нарад (збір необхідних матеріалів, - оповіщення учасників),
ведення та оформлення протоколів;
- закупівля канцелярських та господарських товарів;
- запис відвідувачів по телефону;
- контроль за виконанням співробітниками наказів та розпоряджень керівництва;
- копіювання документів на ксероксі;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- забезпечення своєчасного розгляду документів, що передаються керівнику на підпис;
- забезпечення збереження документів та здавання їх у встановлені терміни до архіву;
- оперативний пошук необхідної інформації у мережі Інтернет;
- організація відряджень керівництва: замовлення авіа- та залізничних квитків,
- організація прийому відвідувачів;
- організація проведення телефонних переговорів керівника;
- оформлення документації;
- оформлення документів на відрядження, посвідчень про відрядження;
- підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- прийом документів та особистих заяв на підпис керівника;
2015-2021 мережа кінотеатрів «Планета Кино»
Київ, пр. С.Бандери 34 В.
https://planetakino.ua
Менеджер з персоналу\ помічник керівника HR відділу…
Функціональні обов'язки:
2015-2016: рекрутер
- пошук персоналу (Київ, регіони)
- ознайомлення нових співробітників з організацією: структура компанії, корпоративна культура,
організаційні питання)
- проведення тестів, інтерпретація, складання портрета співробітника,
надання інформації керівникам,
2016-2018: рекрутер + помічний керівника HR відділу
- ведення корпоративного списку контактів співробітників
- організація привітання співробітників у День Народження.
- організація зовнішнього навчання персоналу
- оформлення відряджень (підготовка наказів, бронювання номерів у готелях, замовлення квитків)
- взаємодія з контрагентами щодо співробітництва
- оформлення договору, отримання рахунків, заклад у 1С
- допомога інспектору з кадрів: комплектація особових справ, введення даних до 1С
- додаткові поточні завдання, допомога керівнику відділу
2018-2021: помічник керівника +офіс менеджер + помічник в відділі кадрів
- адміністрування системи мотивації персоналу центрального офісу (ведення бази, співпраця з
контрагентами (9 організацій) щодо оформлення договорів та закупки, оформлення видачі бонусів
співробітникам за запитом, звітність до бухгалтерії із закупок\видачі\залишків бонусів тощо)
- закупівля канцтоварів відвідин, отримання рахунків, оплата
- допомога у розмитненні вантажів (отримання документів від перевізника,
переклад інвойсу/підписання у директора/сканування
відправка інвойсу та супутніх документів брокеру
отримання від брокера рахунків на оплату митниці/подання до оплати/контроль оплати
отримання рахунків на оплату рахунків брокера/подання до оплати
отримання оригіналів документів щодо розмитнення – передачі до бухгалтерії
контроль доставки вантажу, оплата перевізнику/документи до бухгалтерії)
- взаємодія з кур'єрськими службами надсилання/отримання документів по всій мережі.
- допомога відділу кадрів:
отримання документів з регіонів, розподіл наказів/заяв,
формування ОС нових співробітників, заповнення карток П2, заповнення трудових книжок,
аудит наказів кадрових та наказів з відпусток,
зміна прізвищ співробітників: отримання пакету документів, заповнення трудових та П2.
- welcome для нових співробітників (ознайомлення з офісом, підключення до робочих груп, надання
доступу до робочих гугл файлів, надання знижок\бонусів, адаптація співробітника)
- основні засоби звільнених (в 1С, взаємодія з бухгалтерією)
- переїзд офісу (договір з транспортною службою, взаємодія з менеджером за обсягом перевезення,
замовлення вантажників, керування процесом)
- додаткові поточні завдання, допомога керівнику відділу
2021 жовтень-грудень мережа ресторанів «Пузата Хата» (офіс)
Київ, м. Контрактова площа
Менеджер з навчання персоналу\ тренер \помічник керівника HR відділу
- Наповнення бази для навчання технічного персоналу
- Проведення тренінгів для персоналу
2022 червень-вересень Організація «Ка-Софт» з сервісного
обслуговування оргтехніки
Адміністратор:
- адміністрування бази даних/прайсу
- прийом запитів на ремонт техніки
- прийом техніки, консультація клієнтів, розрахування
- розподіл завдань між спеціалістами
- замовлення деталей/необхідного матеріалу для обслуговування, ремонту оргтехніки
- контроль логістики (забір/повернення оргтехніки)
- формування звітності до бухгалтерії
- взаємодія з кур'єрськими службами
- поточні завдання, допомога керівнику
2022 вересень - по теперішній час
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН
м. Київ, вул. Вишгородська, 19
[
Керівник відділу масової інформації та цифровізації, методист
- організація та проведення масових заходів
- адміністрування каналів масової інформації/ соц мереж організації
- організація цікавого дозвілля для учнівської молоді Києва (проведення табору на канікулах)
- створення рекламних банерів/ презентацій
- організація важливих зустрічей
- організація та проведення різноманітних конкурсів для учнівської молоді України
- поточні завдання, допомога керівнику
володію вільно українською мовою (спілкування, письмово), англійська зі словником
ПК (world, Excel, Internet Explorer, 1С УПП)
Є навички роботи з оргтехнікою
Особисті якості:
комунікабельна, неконфліктна, вмію знаходити вихід у складних ситуаціях, працювати у команді.
Дисциплінована, відповідальна, пунктуальна, педантична.
Є прагнення та здібності до навчання.
Позитив – може врятувати в будь-якій ситуації)))
More resumes of this candidate
- PRO
Kyiv, Remote
Higher education · Full-time, part-time
- Менеджер по персоналу, "Планета Кино", 6 years
- Офис –менеджер (помощник руководителя), Департамент международных сотрудничеств (НПУ КПИ), 1 year 9 months
Similar candidates
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 UAH, Kyiv -
Junior HR Manager
Kyiv -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 UAH, Kyiv -
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 UAH, Kyiv, Ivano-Frankivsk , more 2 cities -
Адміністратор офісу
Kyiv -
Асистент HR-відділу
Kyiv, Remote