• File

Діана

Чат-менеджер

Considering positions:
Чат-менеджер, Менеджер з логістики, Менеджер з персоналу, Логіст, Помічник web-дизайнера, Помічник маркетолога
Age:
29 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Баджелідзе Діана
Одеса, Україна, 65069

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

Навички
Вміння оперативно шукати та обробляти інформацію
Розвинені навики спілкування та вміння вести переговори
Базові знання UI/UX design та навички роботи в Photoshop, Figma
Здатність швидко адаптуватись, вчитись та використовувати знання
Працювати у команді, пояснювати складне простішими словами;
Толерантність та гнучкість у різних ситуаціях
Аналізувати проблеми та шляхи їх вирішування
Жага до знань та кар'єрного зросту
Організаційні навички;

Освіта
09.2012 - 06.2014

“Одеський фаховий коледж
економіки права та

готельно-ресторанного бізнесу”

Спеціальність:

“Ресторанне обслуговування”
Досвід роботи
11.2019 - 2025

На посаді: експерт-оцінювач

ТОВ “Ломбард “Скарбниця”

04.2019 - 09.2019

На посаді: молодший бригадир

Транспортно-логістична компанія “Axell Logistics”, Poland, Rakoniewice

04.2014 - 02.2019

На посадах: офіціант, адміністратор, барист
5 закладів ресторана • 1 клуб-пляж • 1 кав'ярня

Особисті якості
Відповідальність, уважність, акуратність, амбіціозність, впертість,гнучкість мислення,
стресостійкість, швидка адаптація в конфліктних/спірних/не стандартних ситуаціях,
гарна дикція, тактовність, толерантність, товариська, презентабельна зовнішність,
бажання заробляти, ввічливість, увага до деталей, чесність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: